WRC6.
Dit moet zowat één van de minst leuke platinums zijn die ik ooit heb behaald. Wie van die ontwikkelaars het leuk vond om "rij 1000 stages" erin te steken mag van mij onmiddellijk op werkloosheidsuitkering gezet worden
Waarom ik dan toch de platinum wil behalen gaan we niet over discussiëren
Re: Pronken met je Platinums
3167Congrats!
En tijdens de ontwikkeling van WRC7 was die persoon daar nog steeds aan het werk
En tijdens de ontwikkeling van WRC7 was die persoon daar nog steeds aan het werk
3168Haha Klopt! Vandaar dat ik WRC7 niet gekocht heb. Voorlopig even genoeg rally voor mij.
3173#159 AC Revelations
Minder goed dan Brotherhood, The Lost Archives is erg irritant (vooral omdat ik aardig misselijk word van first person view), maar mooi om deze zonder mp te hebben en dus plat te halen.
Minder goed dan Brotherhood, The Lost Archives is erg irritant (vooral omdat ik aardig misselijk word van first person view), maar mooi om deze zonder mp te hebben en dus plat te halen.
3175Mooie plats heren en idd Paveman zonder mp scheelt dat.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
3176Deze was ik nog vergeten:
Platinum #244: Crossovers by POWGI (PS4)
En deze net gehaald:
Platinum #245: The Last of Us Part II
Platinum #244: Crossovers by POWGI (PS4)
En deze net gehaald:
Platinum #245: The Last of Us Part II
3177Die platinum # 245 is een hele mooie en zeker ook geen makkelijke. Volgens mij ben je de eerste van het forum. Gefeliciteerd!
3178Dank je!
In zekere zin was hij makkelijker dan de eerste game omdat je niet op allerhoogste moeilijkheidsgraad hoeft te spelen en vooral omdat er geen lange online mode is. Maar de singleplayer is wel een heel stuk langer dan in de eerste game, ze hebben er duidelijk hun werk van gemaakt!
In zekere zin was hij makkelijker dan de eerste game omdat je niet op allerhoogste moeilijkheidsgraad hoeft te spelen en vooral omdat er geen lange online mode is. Maar de singleplayer is wel een heel stuk langer dan in de eerste game, ze hebben er duidelijk hun werk van gemaakt!
3179Maar de platinum leek mij wel redelijk goed te doen, toch? Ik zag online dat het een moeilijkheidsgraad van 2,5/10 kreeg en dat je het op 30 uur kon behalen.Kolm wrote:Dank je!
Klopt dit? Of is dit echt een verkeerd beeld? Want ik ga bijvoorbeeld nooit een guide gebruiken tijdens mijn eerste playthrough voor de collectibles. Ik probeer alles zo veel als mogelijk zelf te vinden.
In ieder geval proficiat. Mooie om te hebben.
3180Ik zeg toch ook dat hij makkelijker is dan de eerste game? Net omdat je niet op hoogste difficulty moet spelen en dat er geen lange online is.gamerke1992 wrote:Maar de platinum leek mij wel redelijk goed te doen, toch? Ik zag online dat het een moeilijkheidsgraad van 2,5/10 kreeg en dat je het op 30 uur kon behalen.
Klopt dit? Of is dit echt een verkeerd beeld? Want ik ga bijvoorbeeld nooit een guide gebruiken tijdens mijn eerste playthrough voor de collectibles. Ik probeer alles zo veel als mogelijk zelf te vinden.
In ieder geval proficiat. Mooie om te hebben.
Maar op 30u... dan heb je echt wel met guide gespeeld van begin tot einde. Ik ben ergens halverwege begonnen met collectible guide en zat toch aan 40-45u denk ik. Story is echt een stuk langer en verder is het vooral heel veel collectibles verzamelen voor de platinum.
Dank je!