Watch Dogs 2
De eerste game vond ik best leuk, maar nogal grauw en heel eentonig qua gameplay. In dit vervolg is net daaraan gewerkt: veel meer variatie in omgevingen, de stad voelt veel levendiger aan, de missies zijn gevarieerder en de personages hebben iets meer diepgang. Dat gezegd zijnde, zo'n sterke band wordt er niet opgebouwd met de personages en het verhaal is nogal matig. Het is wel een goed bindmiddel voor de leuke hoofdmissies. Het viel mij op dat er een pak meer zijmissies te ontdekken zijn, da's ook een groot pluspunt. Dat er meer nadruk ligt op stealth, vond ik niet zo belangrijk. Ik heb in de hoofdmissies wel stealth proberen gebruiken omdat het redelijk verplicht werd, voor de rest heb ik er mij wel al schietend een weg door kunnen banen
Over het algemeen een vermakelijke game die veel kritiekpunten van de eerste game heeft weggewerkt.
8/10
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1397Ik wou dat ik nog eens een uitgespeelde game kon posten hier
Soon... Bijna vakantie!
Soon... Bijna vakantie!
1398Call of Duty: Ghosts
Ik kan me nog herinneren dat er veel haat kwam op deze game in het begin. Vreemd genoeg is dit naast de Modern Warfare reeks een van mijn favoriete CoD's qua gameplay
Ik kan me nog herinneren dat er veel haat kwam op deze game in het begin. Vreemd genoeg is dit naast de Modern Warfare reeks een van mijn favoriete CoD's qua gameplay
1399Call of Duty: Infinite Warfare
Zoals er mij hier iemand had gewaarschuwd inderdaad zeer futuristisch en helemaal niet m'n ding. Een van de mindere CoD's. Enige pluspunt dat ik kan geven is dat ik vliegmissie's in games vaak zeer onaangenaam vind en dat ik het hier nog meevallen vond.
Zoals er mij hier iemand had gewaarschuwd inderdaad zeer futuristisch en helemaal niet m'n ding. Een van de mindere CoD's. Enige pluspunt dat ik kan geven is dat ik vliegmissie's in games vaak zeer onaangenaam vind en dat ik het hier nog meevallen vond.
1400Star Wars Battlefront 2
Ik heb het verhaal en de arcade uitgespeeld, dus hier niks over de multiplayer. Grafisch ziet het er allemaal prachtig uit en voelde het fantastisch om mij in de bekende omgevingen van de films te begeven. Op de gameplay valt niks aan te merken: het schieten gaat altijd vlot en er zit veel variatie in de missies (vooral dan vliegwerk afgewisseld met schieten op de grond). Jammer genoeg stelt het verhaal op zich niet zo veel voor en is het meestal heel voorspelbaar. Een degelijke game waar veel meer in zat.
- 7/10 -
Ik ga misschien later aan de slag met de multiplayer. 'k Heb al eens 2 matchen gespeeld tegen de AI's en dat vond ik heel leuk. Dat zou de score nog fel kunnen optrekken.
Ik heb het verhaal en de arcade uitgespeeld, dus hier niks over de multiplayer. Grafisch ziet het er allemaal prachtig uit en voelde het fantastisch om mij in de bekende omgevingen van de films te begeven. Op de gameplay valt niks aan te merken: het schieten gaat altijd vlot en er zit veel variatie in de missies (vooral dan vliegwerk afgewisseld met schieten op de grond). Jammer genoeg stelt het verhaal op zich niet zo veel voor en is het meestal heel voorspelbaar. Een degelijke game waar veel meer in zat.
- 7/10 -
Ik ga misschien later aan de slag met de multiplayer. 'k Heb al eens 2 matchen gespeeld tegen de AI's en dat vond ik heel leuk. Dat zou de score nog fel kunnen optrekken.
1401De story is slechts een proevertje. Het is echt de multiplayer die deze game fantastisch maakt.met0t0 wrote:Star Wars Battlefront 2
- 7/10 -
1403Ja die indruk had ik ook na 2 matchen tegen AI's, zal als het frisser is eens proberen tegen echte tegenstanders. Al zal ik in het begin nogal serieus verliezen zonder kennis van de maps en classes...gamerke1992 wrote:De story is slechts een proevertje. Het is echt de multiplayer die deze game fantastisch maakt.met0t0 wrote:Star Wars Battlefront 2
1404Jammer dat deze eerder een walking sim was in vergelijking met het meesterlijke 'The Dark Descent'Gamefreak wrote:Amnesia: A Machine For Pigs. 7/10
1405heb me toch paar keer te pleuris verschoten...Mr.Wolf wrote:Jammer dat deze eerder een walking sim was in vergelijking met het meesterlijke 'The Dark Descent'Gamefreak wrote:Amnesia: A Machine For Pigs. 7/10
Life is Strange 2. 8.5/10
Zeer verdienstelijk maar kan Max & Chloe toch niet het vuur aan de schenen leggen. Toch mooi verhaal tussen 2 broers dat ik iedereen aanraad, zeker die deel 1 speelden, hint hint...
1406The Last Of Us Part 2 10/10
Wat een verdomde kutgame! Heb ik al vele malen voorbij zien komen op sociale media de afgelopen maanden. En ergens snap ik deze gedachtegang wel. Het verhaal is helemaal anders namelijk deze game. Maar daar wil ik niet te veel over kwijt. In deze game volgen we de iets oudere Ellie uit het eerste spel die eindelijk met Joel gesetteld lijkt te zijn in een community.
De game speelt zich voornamelijk af in Seattle en het is gewoonweg prachtig! Qua graphics torent deze game zich met kop en schouders boven de concurrentie. Er zijn omgevingen waarbij je mond openvalt en je een emmer water onder je mond moet zetten om het kwijl op te vangen. Of de moment waarbij je met Ellie door het gras sluipt en de grassprietjes voor je ogen ziet waaien terwijl je met getrokken boog een vijand in het oog hebt.
Ook de gevechten zijn steeds weer zenuwslopend. Ellie sluipt van grasperkjes tot verlaten gebouwen tot onder wagens. Je kan een situatie aanpakken hoe je wil, maar door beperkte resources is enkel stealth aangeraden. Het beste is dus om een extra luchtgaatje te prikken in de hals van een nietsvermoedende clicker of vijand. De stealth is het beste wat ik ooit al gezien heb. Als je eenmaal gespot bent, kun je jezelf terug verstoppen waardoor de vijanden uiteindelijk weer naar je op jacht gaan. En opgejaagd zul je je weer voelen.
Elke groep vijanden zijn dan weer verschillend. Enerzijds heb je de clickers die blind zijn, maar verschrikkelijk goed kunnen horen en je locatie bepalen op basis van echolocatie. De menselijke vijanden bestaan dan weer uit andere groepen die elk hun eigen wapens gebruiken. Hierdoor kun je best telkens weer andere strategieën bepalen.
Nu de haat op het spel is vooral verhaaltechnisch waarbij er volgens sommigen bizarre keuzes zijn gemaakt die het verhaal slecht maken. Ik geef toe dat het een gedurfd verhaal was, maar voor mij pakte die prachtig uit! Het had voor mij een hartverscheurend einde dat mij moeite koste om uit te spelen. Ik denk dat dit het beste spel van deze generatie is voor mij!
Wat een verdomde kutgame! Heb ik al vele malen voorbij zien komen op sociale media de afgelopen maanden. En ergens snap ik deze gedachtegang wel. Het verhaal is helemaal anders namelijk deze game. Maar daar wil ik niet te veel over kwijt. In deze game volgen we de iets oudere Ellie uit het eerste spel die eindelijk met Joel gesetteld lijkt te zijn in een community.
De game speelt zich voornamelijk af in Seattle en het is gewoonweg prachtig! Qua graphics torent deze game zich met kop en schouders boven de concurrentie. Er zijn omgevingen waarbij je mond openvalt en je een emmer water onder je mond moet zetten om het kwijl op te vangen. Of de moment waarbij je met Ellie door het gras sluipt en de grassprietjes voor je ogen ziet waaien terwijl je met getrokken boog een vijand in het oog hebt.
Ook de gevechten zijn steeds weer zenuwslopend. Ellie sluipt van grasperkjes tot verlaten gebouwen tot onder wagens. Je kan een situatie aanpakken hoe je wil, maar door beperkte resources is enkel stealth aangeraden. Het beste is dus om een extra luchtgaatje te prikken in de hals van een nietsvermoedende clicker of vijand. De stealth is het beste wat ik ooit al gezien heb. Als je eenmaal gespot bent, kun je jezelf terug verstoppen waardoor de vijanden uiteindelijk weer naar je op jacht gaan. En opgejaagd zul je je weer voelen.
Elke groep vijanden zijn dan weer verschillend. Enerzijds heb je de clickers die blind zijn, maar verschrikkelijk goed kunnen horen en je locatie bepalen op basis van echolocatie. De menselijke vijanden bestaan dan weer uit andere groepen die elk hun eigen wapens gebruiken. Hierdoor kun je best telkens weer andere strategieën bepalen.
Nu de haat op het spel is vooral verhaaltechnisch waarbij er volgens sommigen bizarre keuzes zijn gemaakt die het verhaal slecht maken. Ik geef toe dat het een gedurfd verhaal was, maar voor mij pakte die prachtig uit! Het had voor mij een hartverscheurend einde dat mij moeite koste om uit te spelen. Ik denk dat dit het beste spel van deze generatie is voor mij!
1407gameplaygewijs is deze game heer en meester tov deel 1 maar ik vond het verhaal daar net ietsje beter, maar ieder zijn mening !Mr.Wolf wrote:The Last Of Us Part 2 10/10
1409The Sinking City, een zeer middelmatig allegaartje. Het is een detective verhaal, doorspekt met horror bij momenten, heet Lovecraft heb ik me laten vertellen. Deed me ook een beetje aan een RPG denken. Enfin, grafisch zeer matig, ook geldt dit voor de audio en sounds. Maar de gameplay rommelt op veel kanten. De combat is bedroevend, het 'verhaal' is niet veel soeps (gemiddelde aflevering van Thuis of Familie is interessanter, of euh minder oninteressant) en de omgevingen zijn grotendeels hetzelfde. De personages zijn oninteressant en levensloos. De gameplay is ook steeds hetzelfde en je zit de hele tijd te hollen van hot naar her. Ook moet je zelf vaak uitzoeken waarheen. Hierdoor heb ik vaak een guide op Youtube geraadpleegd. En daar werd me ook iets duidelijk. De laadtijden zijn op Playstation ONGEHOORD lang. Als je de game opstart of als je sterft duurt het soms wel een halve minuut !! De game is anderhalf jaar uit, beschamend. De kerel van het Youtube filmpje speelde het op pc, daar duurde het een seconde of 5.... Ongelofelijk gewoon. En als je een gebouw inging, opnieuw laadtijden, van een seconde of 5, terwijl je een minuut ervoor daar ook al passeerde en toen waren er geen laadtijden... Waarom dan wel en dan niet ?? Technisch gezien een zootje van jewelste.
ik geef de game nog een 5, en daar mag het zeer blij mee zijn. Een van de zwakste titels die ik op PS4 al speelde, en ik heb er al sinds begin 2014 al heel wat doorgejaagd...
ik geef de game nog een 5, en daar mag het zeer blij mee zijn. Een van de zwakste titels die ik op PS4 al speelde, en ik heb er al sinds begin 2014 al heel wat doorgejaagd...
1410Mhh jammer om te horen! Deze had ik ooit ook wel eens graag willen spelen, maar dit klinkt inderdaad niet veelGamefreak wrote:The Sinking City, een zeer middelmatig allegaartje. Het is een detective verhaal, doorspekt met horror bij momenten, heet Lovecraft heb ik me laten vertellen. Deed me ook een beetje aan een RPG denken. Enfin, grafisch zeer matig, ook geldt dit voor de audio en sounds. Maar de gameplay rommelt op veel kanten. De combat is bedroevend, het 'verhaal' is niet veel soeps (gemiddelde aflevering van Thuis of Familie is interessanter, of euh minder oninteressant) en de omgevingen zijn grotendeels hetzelfde. De personages zijn oninteressant en levensloos. De gameplay is ook steeds hetzelfde en je zit de hele tijd te hollen van hot naar her. Ook moet je zelf vaak uitzoeken waarheen. Hierdoor heb ik vaak een guide op Youtube geraadpleegd. En daar werd me ook iets duidelijk. De laadtijden zijn op Playstation ONGEHOORD lang. Als je de game opstart of als je sterft duurt het soms wel een halve minuut !! De game is anderhalf jaar uit, beschamend. De kerel van het Youtube filmpje speelde het op pc, daar duurde het een seconde of 5.... Ongelofelijk gewoon. En als je een gebouw inging, opnieuw laadtijden, van een seconde of 5, terwijl je een minuut ervoor daar ook al passeerde en toen waren er geen laadtijden... Waarom dan wel en dan niet ?? Technisch gezien een zootje van jewelste.