Re: 'It's all about the drinks'-topic
1021Ik heb eigenlijk een trappistenlijst wordbestand. Waarin ik alle trappisten oplijst met foto dat ze gedronken zijn door mij en een score op 10
De tripel?gamerke1992 wrote:Yes onze expert is weer terug
Ik heb recent pas voor de eerste keer een Westmalle gedronken (omdat ik het nodig had voor een gerecht). En dat beviel mij goed!
Jow metoto. Dit weekend gelanceerd maar zo goed als niet te verkrijgen.met0t0 wrote:Aha, het topic kan terug op gang komen!
Toevallig de nieuwe Rochefort al gevonden? Ik ga in de loop van volgende week eens in wat supermarkten kijken, anders in de drankhandel in de buurt.
Veel succes met het brouwen! Hoe lang doet ge er zo ongeveer over om een bier op punt te krijgen?
nu Shampi back is ? reken maar van yes !met0t0 wrote:Aha, het topic kan terug op gang komen!
Toevallig de nieuwe Rochefort al gevonden? Ik ga in de loop van volgende week eens in wat supermarkten kijken, anders in de drankhandel in de buurt.
Veel succes met het brouwen! Hoe lang doet ge er zo ongeveer over om een bier op punt te krijgen?
Toevallig al succes gehad? Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar ook nog niet in een winkel geweestShAmPi wrote:Maaaaaaar ik ben in contact met enkele bierafzetters hier in aalst en dinsdag = levering dus woensdag (HEEL mss dinsdaglaat) in de winkel.
Wel beperkte oplage voor elke winkel.
Ja hoor. Had er 8. Uiteindelijk zal je ze makkelijker vinden hoor. Ik vind hem heel lekker. Beetje fruitig. Beetje een mix van ipa en een witteken.met0t0 wrote:Toevallig al succes gehad? Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar ook nog niet in een winkel geweestShAmPi wrote:Maaaaaaar ik ben in contact met enkele bierafzetters hier in aalst en dinsdag = levering dus woensdag (HEEL mss dinsdaglaat) in de winkel.
Wel beperkte oplage voor elke winkel.
Als ik het zo hoor, zou het mij verbazen dat hij zomaar in alle supermarkten te vinden is.
Ik deel je mening over beideShAmPi wrote:Brouwer oaked is SUPER. Al vant vat gedronken ook.
De indulgence vindek maar meh..
De andere ken ik niet.
Maar we hebben wel dezelfde keukenrobot