Re: PlayStation 4

737
Oeps, iedereen is nu weer level 1 :dizzy:


EDIT:

. . . en weer terug naar het juiste level! :relief:

Ik hoop dat alles goed blijft staan als ik weer eens een telling ga uitvoeren. :nerd:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 4

739
Dat was ook weer even geleden dat ze zulke problemen hebben gehad met een update :dizzy:
Ik ga nog even wachten om mijn PS4 terug op te starten. Tegen dat ik hem nog eens aan zet, zal er wel al een nieuwe update geweest zijn :-"

Re: PlayStation 4

740
in de playstation store staat bij elke game of het compatible is met de ps5. Zijn wel verschillende omschrijvingen:
2 games als voorbeeld:

Primal:
Wanneer je deze game op je PS5 speelt, kunnen er bij deze game fouten optreden of kan er onverwacht gedrag optreden en zijn bepaalde functies die op PS4 beschikbaar zijn, mogelijk afwezig. Als je deze game op PS5 wilt spelen, moet je systeem mogelijk worden geüpdatet naar de nieuwste systeemsoftware. Zie PlayStation.com/bc voor meer informatie.
Flipping Death:
Als je deze game op PS5 wilt spelen, moet je systeem mogelijk worden geüpdatet naar de nieuwste systeemsoftware. Hoewel deze game op PS5 kan worden gespeeld, zijn bepaalde functies die op PS4 beschikbaar zijn mogelijk afwezig. Zie PlayStation.com/bc voor meer informatie.
Image

Re: PlayStation 4

741
Dan zijn ze er ook altijd uit he met die vage omschrijving. Het beste is gwn spelen op de console waarvoor het bedoeld is. Terugkerende comptabiliteit zorgt precies voor problemen en waarom? Liever zonder dan en betere kwaliteit.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

744
Iemand hier al de nieuwe store bekeken op de pc?
Er staat nu bij sommige games een ps+ symbool bij in mijn download lijst. Weet iemand waar dat voor is?

Ik dacht zelf dat dat aangeeft of het een ps+ game is maar dat symbooltje staat ook bij andere games in mijn lijst die zover ik weet geen ps+ games zijn

Oa . Descenders en Saga Scarlett Grace Ambitions.
Image

Re: PlayStation 4

745
Voor zover ik kan zien in de 'gamebibliotheek' staan er alleen gele plusjes bij games die ik via psplus heb gekregen :think:

Verder is de homepagina lekker modern: als je de store open krijg je nu een scherm vol met fifa. Scroll je dat scherm weg, dan kan je nog 3 hele en 2 halve blokjes zien van een game en dat blijft zo maar doorgaan. Ik haat dit soort lay-outs enorm omdat je eigenlijk geen totaal overzicht hebt van wat er is :grumpy:

De overzicht schermen zijn gelukkig niet zo erg en bevatten wel nog een hoop blokjes van items op 1 scherm zonder dat je meteen een hele pagina moet scrollen om het volgende rijtje te zien. Maar er zit mijn inziens nog wel 1 grote fout in: de titel van de game en editie moet je maar afleiden aan de afbeelding. Er staat dus geen tekst meer bij waardoor je niet snel met CTLR+F wat kan zoeken. maar vervelender wordt het bv bij de nieuwe sackboy. Er zijn hier 4 blokjes voor en je kan aan de icoontjes zien dat 2 voor PS4 zijn en 2 voor PS5. Maar in dat overzicht heb je geen idee waarom de ene PS5 versie 69.99 euro is en de andere 89.99. De afbeeldingen zijn allemaal hetzelfde voor deze game.

Specifiek heb ik het nu over het scherm dat je krijgt als je op de homepagina onder 'populair' op PS5 klikt, dan kom je hier terecht:
https://store.playstation.com/nl-be/cat ... f3d5bef1/1

Daarnaast merk ik net dat er nog wat mis gaat met de regio's... altijd leuk als sites zelf aan regio detectie doen op basis van je IP en totaal negeren welke regio je ingesteld hebt staan. De case: Ik ben in de store met regio nl-be en op de homepagina. Vervolgens klik ik onderaan op PS Plus en kom ik op de PS Plus pagina en kan ik geen PS Plus aankopen en als reden: 'Je bezoekt een winkel uit een ander(e) land/regio. Keer terug naar de winkel van nl-BE om aankopen te doen.'. Dan klik ik op knop 'doorgaan naar de nl-BE' regio, maar dan ga ik dus weer terug naar de store en begint het weer van vooraf aan als ik op PS Plus klik. De eerste keer kreeg ik zelfs een foutmelding na klikken op de knop. Enige oplossing is om op de PS Plus pagina zelf de url aan te passen en nl-nl te vervangen door nl-be.

Zelfs als ik op de PS Plus pagina ben en onderaan de regio aanpas naar België, kom ik op de site van https://www.playstation.com/nl-be/ (en dus niet eens dezelfde pagina!) maar als ik dan bovenaan op services > PS Plus klik, gaat hij weer naar nl-nl... *Zucht* :sad:
Image

Re: PlayStation 4

746
Of het moet verandert zijn maar de plaatjes van Sackboy zijn verschillend voor de €69,99 en €89,99 variant. Niet heel duidelijk maar bij de €89,99 staat "Digital Deluxe Edition" bij


En over de ps+ games heeft Sniper Ghost Warrior Contracts ook dat symbool er bij staan en dat is ook geen ps+ game geweest.
Misschien krijgen we (ik niet meer :lol: )die 3 games wel als ps+ games van november
Image

Re: PlayStation 4

747
Het is inderdaad aangepast, ook bij Demon's Souls. En op dit moment staan er in dat overzicht dat ik linkte, helemaal geen prijzen meer maar enkel 'pre order'. Als ik dan op Sackboy klik dan heb je de sectie met verschillende edities, maar deze afbeeldingen blijven wazig en er wordt geen prijs getoond en de vermoedelijke knop voor te kopen is een zwarte rechthoek :think:

Anderzijds: Er wordt wel duidelijk puntsgewijs aangegeven wat er precies in elke editie zit ipv een lange zin met opsomming :cool:
Image

Re: PlayStation 4

748
Dan hebben we andere stores :think: , bij mij staat namelijk pre-order en daar onder de prijs.
Maaar waarschijnlijk zijn ze nog bezig om alles uit te werken

Wel mijn eerste ps5 applicatie gekocht: ShareFactory :gosh:
Image

Re: PlayStation 4

749
Ik denk dat ze gewoon de hele tijd bezig zijn met dingen. Nu verschijnt de prijs wel in het overzicht en als ik sackboy open dan is het zwarte blok nu een blok met de prijs en een knop om te bestellen. Ik zag dit stuk en de afbeeldingen wel duidelijk pas later ingeladen worden. Misschien dat er daarnet even een probleem was met de service die de prijs moest ophalen :lol:

Ik heb die share factory app ook maar 'gekocht' :lol:
Wat me bij deze app nog opviel:
Uitgever: BUCKET PIM COMPANY (please move all regional companies from here)

Ehm whut? :silly:
Image

Re: PlayStation 4

750
En uurgh... je kan bij een game de beschikbare add ons niet meer zien... zoek zelf maar eerst maar even wat de naam van de add on is op internet om hem dan in onze store te zoeken met de hoop dat het niet naar het nederlands is vertaald want de naam van de game staat niet in de titel van de add on :grumpy:
Image