Re: PlayStation VR

226
Mr.Wolf wrote:Hahaha ja, ik zat net zoals Gollem onder mijn bureau gebukt omdat daar 1000 kabels inzitten, maar heb hem toch maar voor de zekerheid ontkoppeld :D
Idem hier... Hij staat eigenlijk achter/onder de tv, dusdanig dat je van de voorkant van de TV net de kabels voor de headset erin kan steken, maar meer ook niet omdat de ruimte onder de tv maar net hoog genoeg is om die unit er een beetje onder te zetten. Vanaf de voorkant kan ik hem er zelfs niet uitnemen omdat de voet een soort golf vormige stang is over de hele breedte. Maar alle kabels zitten weg in de nest achter de TV :lol:
Image

Re: PlayStation VR

227
gamerke1992 wrote:Aan iedereen met de PSVR, doe jezelf een plezier en start wipeout omega Collection die we bij ps+ gekregen hebben op! Je zal het je niet beklagen.

Ik ben zelfs beter in de game met VR dan flat.
en vergeet je kotszakje niet zeker ?

Re: PlayStation VR

228
gamerke1992 wrote:Aan iedereen met de PSVR, doe jezelf een plezier en start wipeout omega Collection die we bij ps+ gekregen hebben op! Je zal het je niet beklagen.
Ik ben zelfs beter in de game met VR dan flat.
Leuk om te weten dat het zo'n goede ervaring is. Ik zou net ook het omgekeerde gedacht hebben door de hoge snelheid in de game :P

Re: PlayStation VR

230
Mooie mix. Blood and truth is echt super goed!

Ik heb dus net boxVR gekocht met het idee wateer te bewegen. Ik had wel wat verwacht, maar ik sta gewoon nat in het zweet na 30 minuten. Dat is een echte workout. Ik durf zelfs te zeggen intensiever dan als ik ga lopen.

Je moet boxen (rechtdoor, side en uppercut), squaten om obstakels te vermijden en blocken.

Ik weet nu al dat dit een game zal worden die ik vaak ga opstarten.
Image

Re: PlayStation VR

231
Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie de psvr adapter hadden ontvangen nadat jullie dat mailtje hadden gekregen. Ik heb dat mailtje op de 18de ontvangen maar tot op heden nog geen adapter gezien. En door wie wordt het bezorgt?

BoxVR is een echte workout ja. Ik zweet alleen snel en dan vooral op mijn voorhoofd en met zon headset is dat nog sneller :lol:



Een stukje appeltaart graag
Image

Re: PlayStation VR

233
Marty wrote:Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie de psvr adapter hadden ontvangen nadat jullie dat mailtje hadden gekregen. Ik heb dat mailtje op de 18de ontvangen maar tot op heden nog geen adapter gezien. En door wie wordt het bezorgt?

BoxVR is een echte workout ja. Ik zweet alleen snel en dan vooral op mijn voorhoofd en met zon headset is dat nog sneller :lol:



Een stukje appeltaart graag
Ik had het denk ik in het PS5 topic gezet, maar ik heb de mail van verzending woensdagavond (18de) ontvangen en vrijdag zat hij in de brievenbus (in NL).
Zat in een kartonnen envelop met daarop DHL. Die dag werd er ook een groter pakket van DHL geleverd, dus de adapter werd blijkbaar niet via DHL pakketen geleverd. Misschien dat er een DHL => PostNL gebeurd is onderweg want ik heb nog nooit gehoord van brievenbus dingen met DHL? :think:
Image

Re: PlayStation VR

240
Kolm wrote:
Marty wrote:Waarschijnlijk wel maar denk alleen mijn eigen inside joke of iemand moet al iets weten maar nog niets zegt :gosh:



17 doperwtjes graag
Ik denk dat ik het weet :lol:


ssstt :shh:



vergat de worteltjes, 23 graag
Image
cron