Re: Your Wishlist

16
Mag ik ook games zetten die nog niet uit zijn of zelfs aangekondigd zijn?

- Skate 4
- Fallout 4
- Elder Scrolls VII
- Ratchet & Clank opvolger a la crack in time
- Borderlands 3

man veel games die ik zou kunnen opnoemen :)
Image

20
413x wrote:
BozeGozerXrd wrote:
413x wrote:- Elder Scrolls VII
Wil je niet eerst The Elder Scrolls VI? :P
200+u skyrim en ik dacht dat skyrim elder scrolls vi was. nevermind :shhhh:
ik wacht ook op een elder scrolls VI, ik zit aan 986 uur skyrim, and counting :D

21
Games die ik sowieso nog ga kopen:

Spider-Man
Detroit: BH
The Last of Us 2
TWD: Final Season
Life is Strange 2
AC Odyssey

Die ik al heb, maar nog moet spelen:

AC Unity
AC Syndicate
AC Origins
Uncharted: TLL
Shadow of Mordor
Horizon: ZD
God of War
Mirror's Edge: Catalyst
Image

23
The Witcher 3 GOTY staat nu aan 24.49 euro bij bol. Kijk wel even goed bij alle verkopers want bij mij komt JVS trading standaard naar boven die 24,61 vraagt terwijl bol zelf hem ook nog heeft en ietsje goedkoper is. Ik dacht dat altijd de goedkoopste getoond werd op de pagina zelf :think:

Moest je deze tweedehands willen kopen, controleer dan eerst even of de DLC op het schijfje staat of dat het een code is die erbij zit.

Edit: Bij Nedgame is de GOTY nu zelfs 22 euro door Black Friday! ;)
Image

Your Wishlist

24
Kolm wrote:The Witcher 3 GOTY staat nu aan 24.49 euro bij bol. Kijk wel even goed bij alle verkopers want bij mij komt JVS trading standaard naar boven die 24,61 vraagt terwijl bol zelf hem ook nog heeft en ietsje goedkoper is. Ik dacht dat altijd de goedkoopste getoond werd op de pagina zelf :think:

Moest je deze tweedehands willen kopen, controleer dan eerst even of de DLC op het schijfje staat of dat het een code is die erbij zit.

:0 Woah, thanks voor de tip! 22 euro voor de Witcher met alle DLC is nog een koopje!

26
FGras wrote:
Kolm wrote:The Witcher 3 GOTY staat nu aan 24.49 euro bij bol. Kijk wel even goed bij alle verkopers want bij mij komt JVS trading standaard naar boven die 24,61 vraagt terwijl bol zelf hem ook nog heeft en ietsje goedkoper is. Ik dacht dat altijd de goedkoopste getoond werd op de pagina zelf :think:

:0 Woah, thanks voor de tip! 22 euro voor de Witcher met alle DLC is nog een koopje!
Klopt! Als ik hem nog niet had zou ik hem zelf ook kopen :lol:
Image

Your Wishlist

28
paveman wrote:Kort geleden heb ik m nog in de Store zien staan voor, ik meen € 14,99 voor de GOTY (€ 9,99 voor de game zelf)....
Op schijf hebben is alleen veel mooier natuurlijk! ;)
Oei, gemiste kans! Maar ik ben wel iemand van de fysieke games. Het scheelt toch vaak aardig wat geld met het kopen en doorverkopen. Als het echt een goede deal is of een goede indie game, dan haal ik het wel eens uit de PSstore.
paveman wrote:Ik ben zelfs geneigd m nog een keer te kopen :lol:
Dat snap ik dan weer niet... xD

29
Ik ben echt wel van de fysieke games ook. Niet zozeer vanwege het doorverkopen: ik verkoop alleen games die ik echt niks vond. Het is voor mij meer vanuit verzamelaarsoogpunt dus. Desalniettemin heb ik alsnog best veel digitale games... :silly:

Alhoewel ik TW3 al fysiek heb zijn dit soort prijzen leuk om voor vrienden te kopen als ik een cadeautje nodig heb ;)
Image

30
Ja vroeger had ik echt een kast vol PS2 games. PS3 games kocht ik ook fysiek, maar naarmate ik meer vertrouwd geraakte met digitaal aankopen, deed ik het toch meer. Op PS4 heb ik véél minder fysieke games gekocht.
Toch blijft fysiek een game bezitten mij toch aanspreken. Gran Turismo 7 bijvoorbeeld ga ik fysiek kopen.
Enig nadeel tegenwoordig ( allez voor sommigen toch) is dat je op releasedag digitaal om 00:00u aan de slag kan. Zeker met de functie pre-downloaden. Fysiek krijg je nog altijd de game "later" in huis.

Special en limited editions ben ik ook van afgestapt. Trouwens meestal zijn die zaken wat je "meer" krijgt dan bij een normale editie ook digitaal in de vorm van een "outfit" of "wapenskin". Of je krijgt 2u meer xp of whatever. Niet echt meer interessant tenzij het gaat om een season pass die is inbegrepen en waarvan je weet dat er zeker extra content nog zal komen.
Image