Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1442
Batman VR: 7,5/10

Wauw echt één van de beste VR games die ik gespeeld heb. Toch geef ik het maar een 7,5, omdat de game veeeeel te kort is. Op nog geen 2 uurtjes had ik het verhaal uitgespeeld. Dit voelde als een demo van een fantastische game.

De immersie is zo goed uitgewerkt. Dit is voor mij op vlak van interactie even goed als Blood & Truth. Ik mis zelf totaal niet dat er geen combat in zit. alles is gericht op Batman de detective die een verdwijning moet oplossen.
Image

1444
Wel funny... Ik was ooit begonnen aan God of War: Ghost of Sparta op de PS3. Blijkbaar nooit afgemaakt en de game dan verkocht. Nu vond ik het eigenlijk wel jammer dat ik deze franchise had weggedaan, en ben ik ze terug beginnen verzamelen (ja, ik heb deze fout nog gemaakt :p )

Ik kocht deze dus opnieuw en blijkbaar had ik nog maar 10 minuten te gaan in de game :p Deze dus gisteren uitgespeeld.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

1445
dividedx11 wrote:Wel funny... Ik was ooit begonnen aan God of War: Ghost of Sparta op de PS3. Blijkbaar nooit afgemaakt en de game dan verkocht. Nu vond ik het eigenlijk wel jammer dat ik deze franchise had weggedaan, en ben ik ze terug beginnen verzamelen (ja, ik heb deze fout nog gemaakt :p )

Ik kocht deze dus opnieuw en blijkbaar had ik nog maar 10 minuten te gaan in de game :p Deze dus gisteren uitgespeeld.
Ik vond dat een fantastische game op PSP, heb hem meerdere keren uitgespeeld :)
Wist ge de rest van het verhaal dan nog wel? ;)

1446
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:Alien: Isolation 8.5/10
Leuke review, bedankt! :lach:
Ik heb de game destijds gekocht omdat ik de films fantastisch vind, maar ik ben er nog steeds niet aan begonnen. Ik speel ook heel zelden horrorgames, maar deze setting spreekt mij heel erg aan :)
Graag gedaan haha! Ik vond het wel echt een zwaar horrorspel al! Niet perse qua jumpscares enzo, maar wel van het creëren van een angstaanjagende sfeer. Veel plezier er alvast mee!
Image

1447
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Wel funny... Ik was ooit begonnen aan God of War: Ghost of Sparta op de PS3. Blijkbaar nooit afgemaakt en de game dan verkocht. Nu vond ik het eigenlijk wel jammer dat ik deze franchise had weggedaan, en ben ik ze terug beginnen verzamelen (ja, ik heb deze fout nog gemaakt :p )

Ik vond dat een fantastische game op PSP, heb hem meerdere keren uitgespeeld :)
Wist ge de rest van het verhaal dan nog wel? ;)
Nee, wist er echt niets meer van :p
Image

1448
dividedx11 wrote:Wel funny... Ik was ooit begonnen aan God of War: Ghost of Sparta op de PS3. Blijkbaar nooit afgemaakt en de game dan verkocht. Nu vond ik het eigenlijk wel jammer dat ik deze franchise had weggedaan, en ben ik ze terug beginnen verzamelen (ja, ik heb deze fout nog gemaakt
Image
)

Ik kocht deze dus opnieuw en blijkbaar had ik nog maar 10 minuten te gaan in de game
Image
Deze dus gisteren uitgespeeld.
Alle GoW's zijn gwn fantastisch. Al heb ik ze wel verkocht want anders zou de collectie te groot worden en om zo in de plek nieuwe te kopen. Kopen en verkopen vind ik ook leuk dat ik er iemand anders blij mee kan maken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1449
Ja God of War zijn inderdaad geweldige games. Heb al zin om ze op m'n vita te spelen.

Zonet Battlefield: Hardline uitgespeeld. Had deze drie of vier jaar terug al eens gespeeld op PS4, nu op PS3. De laatste tijd echt terug verliefd geworden op de PS3, zo een uitgebreide bibliotheek van zalige games.

Hardline had wel immens veel bugs op PS3, hij is talloze keren vastgelopen...
Image

1450
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:Alien: Isolation 8.5/10
Leuke review, bedankt! :lach:
Ik heb de game destijds gekocht omdat ik de films fantastisch vind, maar ik ben er nog steeds niet aan begonnen. Ik speel ook heel zelden horrorgames, maar deze setting spreekt mij heel erg aan :)
Graag gedaan haha! Ik vond het wel echt een zwaar horrorspel al! Niet perse qua jumpscares enzo, maar wel van het creëren van een angstaanjagende sfeer. Veel plezier er alvast mee!
Dat zijn net de horrorgames die ik wel leuk vind: degene met de enge sfeer, die niet puur op jumpscares draaien, dus dat komt goed uit :)

Welke game speelde je het laatste uit?

1451
Horizon: Zero Dawn 7/10
Deze game doet aan aantal dingen goed, en een aantal dingen ook minder dan ik gehoopt had.

Het plot is een erg gaaf concept. Een wereld dat naar de kloten is geholpen door machines,
[+] verhaal
maar waarbij ook machines zijn ingezet om het in leven te houden
. Echter, hoe het is verteld vind ik erg moeizaam om te volgen. Lange stukken verhaalvertelling zonder echt emotie, vaak alsof je in een hoorcollege zit. Ik zou zelf deze game ook niemand voor het verhaal aanraden, wat deze game leuk maakt is het verzamelen en de 100% afwerken van deze open wereld. Alhoewel veel missies hetzelfde zijn (volg een spoor of vermoord robots) vond ik het erg relaxed om door te lopen.

Wat mij erg opviel is dat je de roots van Guerrilla erg in de robots terug ziet. Veel van de "Faro" robots hebben een echte Killzone vibe. Dat vond ik wel nice!

+ mooie open wereld.
+ de combat met de robots is goed uitgedacht.
- verhaal vertelling.

Deze game kan je het best vergelijken met een FarCry of een Assassins Creed, vaak een best goede game maar met een zwak verhaal waarbij je het vooral van de wereld en gameplay moet hebben.

Nu nog verder met "the frozen wilds" en wat resterende trophies van de maingame.
Last edited by FGras on 29 Nov 2020 22:12, edited 3 times in total.

1452
Toffe review FGras.
Ik heb zoveel goede games gemist deze PS4 generatie. :(

Horizon heb ik altijd over getwijfeld wegens "De setting" van de game.
Als ik er zo over nadenk heb ik toch wel wat games gemist.
Beide Last of Us games (ga ze wel beide hebben binnenkort/ zou ze beter starten). Horizon game.
God of War ( die ik hopelijk ooit ga spelen in boost mode op de PS5 via de Plus collection).
Spider-Man (heb ik staan op mijn ps4) :L:
Detroit:Become Human (heb ik staan)

En ik vergeet er wel nog een paar...
Image

1454
NTGSruler wrote:Toffe review FGras.
Ik heb zoveel goede games gemist deze PS4 generatie. :(

Horizon heb ik altijd over getwijfeld wegens "De setting" van de game.
Als ik er zo over nadenk heb ik toch wel wat games gemist.
Beide Last of Us games (ga ze wel beide hebben binnenkort/ zou ze beter starten). Horizon game.
God of War ( die ik hopelijk ooit ga spelen in boost mode op de PS5 via de Plus collection).
Spider-Man (heb ik staan op mijn ps4) :L:
Detroit:Become Human (heb ik staan)

En ik vergeet er wel nog een paar...
The Last of Us en God of War staan naar mijn mening toch wel ver boven Horizon! Zeker doen, ga je veel plezier mee hebben!
Voor Detroit zoek ik ook nog een goede deal! :) Spiderman twijfel ik een beetje over of ik die wil kopen.

1455
GTA V, was dat niet duidelijk dat dit DE game op ps3 en 4 is? :lol: En binnenkort ook op de PS5!

Is dat via Discord voor TLOU online trophies? Ik heb TLOU remastered van Plus staan. Is dat inclusief de DLC? Want die hebben ook online trophies?

@FGras: misschien kun je ooit Detroit: Become Human gratis via de Plus collection op de PS5 spelen.
Image