Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9736
Ik heb precies nog geen behoefte aan een PS5. Als ze het mij aanbieden, zou ik er wel hard over twijfelen want vroeg of laat komt die toch in huis :D Ik wacht wel een jaar. Dan zijn er vermoedelijk genoeg in de winkels te verkrijgen en zijn de kinderziektes er uit.

-- De weken vliegen vooruit :O
++ nog vakantiedagen in het vooruitzicht dit jaar (vanwege coronavirus weinig vakantie genomen)
Image

9740
++++ Boodschappen gedaan
++++ Voorraadkast eens wat uitgekuist en kliekjes bij elkaar.
++++ Kerstboom en spullen van zolder gehaald.
++++ De 2 vrouwtjes hebben die mooi versiert!
++++ Pudding gemaakt.
++++ Lasagne gemaakt en gegeten vanmiddag.
++++ Deze namiddag de bovenverdieping gepoetst.
++++ 10k gelopen.
++++ Nu wat gamen.
++++ Deze avond voetbal kijken.
Image

9741
NTGSruler wrote:++++ Boodschappen gedaan
++++ Voorraadkast eens wat uitgekuist en kliekjes bij elkaar.
++++ Kerstboom en spullen van zolder gehaald.
++++ De 2 vrouwtjes hebben die mooi versiert!
++++ Pudding gemaakt.
++++ Lasagne gemaakt en gegeten vanmiddag.
++++ Deze namiddag de bovenverdieping gepoetst.
++++ 10k gelopen.
++++ Nu wat gamen.
++++ Deze avond voetbal kijken.
Een leuk dagje dus!

+++ het loopt fantastisch goed op het werk
+++ De PSVR is zo een prachtig apparaat. Ik amuseer mij er veel meer mee dan ik eerst had verwacht.
+++ ik ben ook weer goed aan het sporten
Image

9743
NTGSruler wrote:Zeker weten! :cool:
Hoeveel km rij je dan? We zouden eens moeten afspreken ik heb goeie gpxen +100km met de MTB
Image

Leuk topic hier maar ik post hier quasi niks. Heb niet de behoefte om details in mijn leven hier te delen over of het eten lekker was enzo
Image
ik kook vaak zelf heeeeel lekker dagelijks dikke plussen zou ik hier moeten typen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

9745
--- God of War Collection op Vita gestart, maar de trophies poppen niet. Al een uur gespeeld en dus al enkele trophies gemist. Online even gekeken en is een gekend probleem, enige oplossing is opnieuw beginnen. Dat is dus een game waar ik wellicht niet meer naar zal omkijken :p
-/++ Vandaag op controle naar het ziekenhuis, hopelijk goede resultaten
?? Ik hoop dat ze nog niet te snel beginnen met terug lessen aan te bieden op de campus...
-/++ Heel veel zin om een drone te kopen, maar waarom kost alles zo veel geld :P
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

9747
NTGSruler wrote:---- Seffens naar de tandarts om een wijsheidstand te laten trekken :(
Veel sterkte! Enkele jaren terug in het ziekenhuis twee wijsheidstanden te gelijk laten trekken. Amper last van gehad eigenlijk, maar ook al mensen gehoord die er toch even niet goed van waren. Ik hoop voor jou dat het meevalt!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

9750
dividedx11 wrote:
NTGSruler wrote:---- Seffens naar de tandarts om een wijsheidstand te laten trekken :(
Veel sterkte! Enkele jaren terug in het ziekenhuis twee wijsheidstanden te gelijk laten trekken. Amper last van gehad eigenlijk, maar ook al mensen gehoord die er toch even niet goed van waren. Ik hoop voor jou dat het meevalt!
Ik liep een volledige week rond als een hamster en bij mijn vriendin zag je er niets van. Dus hangt er inderdaad vanaf.

+++ eindelijk de knoop doorgehakt en een bureastoel besteld
+++ sushi vandaag
Image