-- De weken vliegen vooruit
++ nog vakantiedagen in het vooruitzicht dit jaar (vanwege coronavirus weinig vakantie genomen)
Duidelijk een goede aankoop!NTGSruler wrote:++++ Kilometers weer in de beentjes met de mountainbike. Goed gekleed de fietsrit doen om daarna,een lekkere warme douche te nemen heeft toch iets
Een leuk dagje dus!NTGSruler wrote:++++ Boodschappen gedaan
++++ Voorraadkast eens wat uitgekuist en kliekjes bij elkaar.
++++ Kerstboom en spullen van zolder gehaald.
++++ De 2 vrouwtjes hebben die mooi versiert!
++++ Pudding gemaakt.
++++ Lasagne gemaakt en gegeten vanmiddag.
++++ Deze namiddag de bovenverdieping gepoetst.
++++ 10k gelopen.
++++ Nu wat gamen.
++++ Deze avond voetbal kijken.
Hoeveel km rij je dan? We zouden eens moeten afspreken ik heb goeie gpxen +100km met de MTBNTGSruler wrote:Zeker weten!

Veel sterkte! Enkele jaren terug in het ziekenhuis twee wijsheidstanden te gelijk laten trekken. Amper last van gehad eigenlijk, maar ook al mensen gehoord die er toch even niet goed van waren. Ik hoop voor jou dat het meevalt!NTGSruler wrote:---- Seffens naar de tandarts om een wijsheidstand te laten trekken
Ik liep een volledige week rond als een hamster en bij mijn vriendin zag je er niets van. Dus hangt er inderdaad vanaf.dividedx11 wrote:Veel sterkte! Enkele jaren terug in het ziekenhuis twee wijsheidstanden te gelijk laten trekken. Amper last van gehad eigenlijk, maar ook al mensen gehoord die er toch even niet goed van waren. Ik hoop voor jou dat het meevalt!NTGSruler wrote:---- Seffens naar de tandarts om een wijsheidstand te laten trekken