The Elder Scrolls Online
Platform: PC, PS4 en Xbox One
Ontwikkelaar: ZeniMax Online Studios
Uitgever: Bethesda Softworks
Genre: MMORPG
Release: PC 04-04-2014 - PS4/Xbox One 09-06-2015
Multiplayer: Ja
De game is al een tijdje uit voor de PC en dat was geen daverend succes. Nu de game binnenkort eindelijk ook is te spelen, kunnen we hier onze gedachten kwijt over de game.
Re: The Elder Scrolls Online
2ik denk wel da ik hem ga kopen als hij uitkomt op ps4
ik heb bijna 1000 uur skyrim gespeeld en speel het nog regelmatig dus ik ga deze game ook wel een kans geven
ik heb bijna 1000 uur skyrim gespeeld en speel het nog regelmatig dus ik ga deze game ook wel een kans geven
31000 uur? Ik denk dat ik al blij moet zijn als ik al aan 100 geraak. En ik dacht dat ik het al veel te veel gespeeld hadEvilClown wrote:ik denk wel da ik hem ga kopen als hij uitkomt op ps4
4tja ge moet iets met uwe vrije tijd doen héToon8 wrote:1000 uur? Ik denk dat ik al blij moet zijn als ik al aan 100 geraak. En ik dacht dat ik het al veel te veel gespeeld hadEvilClown wrote:ik denk wel da ik hem ga kopen als hij uitkomt op ps4
5Ik ben met skyrim aan iets van een 350 uur geraakt en dat vond ik voldoende
Deze wil ik ooit eens kopen als die in prijs zakt, ik ga daar niet volle pot voor betalen. Gelukkig dat we al geen maandelijks abonnement meer moeten kopen zoals gepland was.
Deze wil ik ooit eens kopen als die in prijs zakt, ik ga daar niet volle pot voor betalen. Gelukkig dat we al geen maandelijks abonnement meer moeten kopen zoals gepland was.
61000 uur! Mensen, ik heb Skyrim zeker 200 uur gespeeld en dat vond ik al echt zeer veel. Ik weet niet of ik The Elder Scrolls Online ook zoveel ga spelen. Van wat ik tot nu toe heb gehoord viel hij nogal tegen op de PC, maar ik geef het een kans. Ik hoop eerlijk gezegd meer op TOS VI ergens de komende jaren.EvilClown wrote:ik denk wel da ik hem ga kopen als hij uitkomt op ps4
7Inderdaad, maar ze mogen eerst wel afkomen met Fallout 4 Bovendien heb ik een donkerbruin vermoeden dat het wel nog even kan duren voor we een volgende singleplayer TES zien... Skyrim is namelijk nog lang niet uitgedoofd, denk ik.billie91 wrote:1000 uur! Mensen, ik heb Skyrim zeker 200 uur gespeeld en dat vond ik al echt zeer veel. Ik weet niet of ik The Elder Scrolls Online ook zoveel ga spelen. Van wat ik tot nu toe heb gehoord viel hij nogal tegen op de PC, maar ik geef het een kans. Ik hoop eerlijk gezegd meer op TOS VI ergens de komende jaren.EvilClown wrote:ik denk wel da ik hem ga kopen als hij uitkomt op ps4
En die 1000 uur snap ik eigenlijk ook niet... PC-versie of PS3-versie? Want ik kan me voorstellen dat je aan veel speeltijd geraakt met mods, maar dan nog zou ik moeite hebben om aan de 300 uur te geraken. Een questline een tweede keer doen vind ik al te veel
9Ik heb skyrim eerst gespeeld op mijn ps3 maar daar gewoon mee gestopt door die verschrikkelijke laad tijden. Ben hem dan op mijn pc gaan spelen en daar had ik niet eens de tijd om het tekstje van het laad scherm te lezen, was veel leuker om zo te spelen.Elexus wrote:1000u waarvan 500u loading screens prolly.
10ik heb Skyrim op de pc gespeeld, inderdaad veel mods uitgetest enzo, maar de questline heb ik wel een stuk of 10 keer uitgespeeld denk ik + dan kwamen er weer dlc's van uit enzo, tja als ge een spel tof vind dan kunde daar wel is veel tijd in steken hé
11Haha, das droog gezegd Maar persoonlijk zou ik het niet kunnen, zo fantastisch vond ik de verhaallijn niet. Ieder zijn smaak natuurlijkEvilClown wrote:ik heb Skyrim op de pc gespeeld, inderdaad veel mods uitgetest enzo, maar de questline heb ik wel een stuk of 10 keer uitgespeeld denk ik + dan kwamen er weer dlc's van uit enzo, tja als ge een spel tof vind dan kunde daar wel is veel tijd in steken hé
12Welja, ik vind Skyrim ook een fantastisch leuk spel maar die laadtijden op console zijn om te huilen.Toon8 wrote:Ik heb skyrim eerst gespeeld op mijn ps3 maar daar gewoon mee gestopt door die verschrikkelijke laad tijden. Ben hem dan op mijn pc gaan spelen en daar had ik niet eens de tijd om het tekstje van het laad scherm te lezen, was veel leuker om zo te spelen.Elexus wrote:1000u waarvan 500u loading screens prolly.
13ja das soms wel waar, maar da hebt ge in dragon age ook en da houd mij ook ni tegen om da veel te spelen,Welja, ik vind Skyrim ook een fantastisch leuk spel maar die laadtijden op console zijn om te huilen.
als da het enige is wa mij stoort, kan ik me daar wel over zetten
14Bwa als je Dragon Age Inquisition bedoelt dan zijn die loading screens toch veeeeel beter te verdragen dan in Skyrim hoor.EvilClown wrote:ja das soms wel waar, maar da hebt ge in dragon age ook en da houd mij ook ni tegen om da veel te spelen,Welja, ik vind Skyrim ook een fantastisch leuk spel maar die laadtijden op console zijn om te huilen.
15vind ge? ok eerst krijgt ge die kaartjes da ge kunt lezen in ne veel te korten tijd en dan dan nen tijd gewoon zwart scherm, dan vind ik da ook ni veel beter zenneElexus wrote:Bwa als je Dragon Age Inquisition bedoelt dan zijn die loading screens toch veeeeel beter te verdragen dan in Skyrim hoor.EvilClown wrote:ja das soms wel waar, maar da hebt ge in dragon age ook en da houd mij ook ni tegen om da veel te spelen,Welja, ik vind Skyrim ook een fantastisch leuk spel maar die laadtijden op console zijn om te huilen.