Heeft iemand al PSVR games gespeeld op ps5?
Zien jullie verbetering?
Ik las dat er op vlak van graphics en fps gaan verbetering is tenzij de ontwikkelaar een update uitbrengt die de ssd ondersteuning toevoegd. Zoals ze bij blood & truth hebben gedaan.
Ik ben nu bewust aan het wachten op star wars squadrons en Iron man VR te spelen in de hoop dat dit een betere ervaring zal worden met ps5.
Re: PlayStation VR
257Dit ziet er leuk uit in vr:
En ze hebben vorig jaar (22 december) een nieuwe adapter opgestuurd, Zou normaal 5 tot 7 werkdagen duren, tot op heden nog steeds niets. Maar ik geef het nog een week of twee voordat ik weer contact met hun opneem als ik hem dan nog niet heb
Wat virtuele cookies dan maar
En ze hebben vorig jaar (22 december) een nieuwe adapter opgestuurd, Zou normaal 5 tot 7 werkdagen duren, tot op heden nog steeds niets. Maar ik geef het nog een week of twee voordat ik weer contact met hun opneem als ik hem dan nog niet heb
Wat virtuele cookies dan maar
Re: PlayStation VR
258Weet je zeker dat ze je adres goed hebben en het niet bij de buren ofzo droppen?
Re: PlayStation VR
259Dan zouden ze twee keer over mijn adres verkeerd hebben overgenomen aangezien ik hem twee keer heb doorgegeven. En zojuist toch even gechecked in postvak uit of het inderdaad klopt. Maar daar staat mijn juiste adresKolm wrote:Weet je zeker dat ze je adres goed hebben en het niet bij de buren ofzo droppen?
Dit is wat er in de mail stond:
Je adapter is onderweg
Geweldig nieuws! Je aanvraag voor PS CS Camera adapter is verwerkt en de adapter is onderweg naar jou.
Dit duurt gewoonlijk ongeveer vijf (5) tot zeven (7) werkdagen, maar het kan langer duren, afhankelijk van je locatie.
kip cordonbleu graag
Re: PlayStation VR
260Ik heb gehoord dat hij de ps5 versie van deze game geen VR zit en je dus specifiek de ps4 versie moet kopen.
Re: PlayStation VR
261Was er wel een gratis upgrade van PS4 naar PS5? Staat me niet helemaal meer bij maar ik dacht enkel voor digitale versie?gamerke1992 wrote:Ik heb gehoord dat hij de ps5 versie van deze game geen VR zit en je dus specifiek de ps4 versie moet kopen.
@Marty: Ik ben benieuwd!
Re: PlayStation VR
262PlaystationblogPlayStation VR Support
That’s not all! Hitman 3 will have full PS VR support. Yes, that means you can traverse the outside of the tallest building in the (Hitman) world in PS VR! If you own the previous games from the trilogy on PS4, you can also access locations from them within Hitman 3. That’s more than 20 Hitman locations from the World of Assassination trilogy to enjoy in PS VR.
You can either play Hitman 3 in PS VR natively on your PS4 or via backward compatibility on PS5. To make sure all PS VR owners can experience the game in VR, we’re including a free digital copy of the PS4 version of Hitman 3 with all PS5 copies, whether you choose to buy it via disc or digital.
Een cornetto graag
Re: PlayStation VR
263Cool! Dus het hitman 3 gedeelte krijg je alleszins voor PS4 en PS5.
Hitman 1 en 2 gedeelte lijkt dus afhankelijk of je vorige games al had, maar dat was bij hitman 2 ook al: Je moest hitman 1 opstarten, daar ergens klikken op 'unlock hitman 1 content in hitman 2' kreeg je een store waar je gratis iets in kopen. Daarna kon je het dan opnieuw downloaden voor hitman 2 en was het plots hernoemd naar legacy in hitman 2. Ze hadden het met de Hitman 2 trophy lijst wel een beetje over done xD
Hitman 1 en 2 gedeelte lijkt dus afhankelijk of je vorige games al had, maar dat was bij hitman 2 ook al: Je moest hitman 1 opstarten, daar ergens klikken op 'unlock hitman 1 content in hitman 2' kreeg je een store waar je gratis iets in kopen. Daarna kon je het dan opnieuw downloaden voor hitman 2 en was het plots hernoemd naar legacy in hitman 2. Ze hadden het met de Hitman 2 trophy lijst wel een beetje over done xD
Re: PlayStation VR
264Hitman vr ondersteund alleen geen move controllers jammergenoeg
een blik tomatensoep graag
een blik tomatensoep graag
Re: PlayStation VR
265Sony heeft aangekondigd dat er een nieuwe VR komt specifiek voor de VR.
Belangrijkste punten die ik uit het artikel haal:
- Groter field of view
- Betere resolutie
- Betere tracking
- Betere performance
- Aan te sluiten met 1 kabel
- Aparte controller specifiek voor de VR die dan ook wat dingen van de DualSense zou integreren
- Release nog niet voor 2021 maar de devs zouden er wel al mee aan de slag zijn
https://blog.playstation.com/2021/02/23 ... aystation/
Belangrijkste punten die ik uit het artikel haal:
- Groter field of view
- Betere resolutie
- Betere tracking
- Betere performance
- Aan te sluiten met 1 kabel
- Aparte controller specifiek voor de VR die dan ook wat dingen van de DualSense zou integreren
- Release nog niet voor 2021 maar de devs zouden er wel al mee aan de slag zijn
https://blog.playstation.com/2021/02/23 ... aystation/
Re: PlayStation VR
266Hmmm, zo op het eerste zicht lijkt het me niet direct te kunnen overtuigen voor een aankoop... Ach ja, we zien wat de toekomst brengt!
Re: PlayStation VR
268Dat lijken mij toch al mooie verbeteringen. Want het voordeel aan de PS VR is altijd zijn betaalbaarheid geweest, maar de andere VR-headsets voelden in de meeste opzichten beter aan. Gelukkig kunnen ze nu ook profiteren van de extra kracht van de PS5.
Re: PlayStation VR
269Sony heeft de controllers aangekondigd voor de nieuwe VR:
Enige wat misschien even wennen zal worden is dat vierkantje en driehoekje plots met je linker duim moet gedaan worden ipv rechts.
Features
The new VR controller enables players to feel and interact with games in a much more visceral way. There are several features, including key features from the DualSense controller, which match our vision for what next-generation VR games can be.
● Adaptive triggers: Each VR controller (Left and Right) includes an adaptive trigger button that adds palpable tension when pressed, similar to what’s found in the DualSense controller. If you’ve played a PS5 game, you’ll be familiar with the tension in the L2 or R2 buttons when you press them, such as when you’re drawing your bow to fire an arrow. When you take that kind of mechanic and apply it to VR, the experience is amplified to the next level.
● Haptic feedback: The new controller will have haptic feedback optimized for its form factor, making every sensation in the game world more impactful, textured and nuanced. When you’re traversing through rocky desert or trading blows in melee combat, you’ll feel the difference, magnifying the extraordinary visual and audio experience that’s so central to VR.
● Finger touch detection: The controller can detect your fingers without any pressing in the areas where you place your thumb, index, or middle fingers. This enables you to make more natural gestures with your hands during gameplay.
● Tracking: The VR controller is tracked by the new VR headset through a tracking ring across the bottom of the controller.
● Action buttons / analog sticks: The Left controller contains one analog stick, the triangle and square buttons, a “grip” button (L1), trigger button (L2) and Create button. The Right controller contains one analog stick, the cross and circle buttons, a “grip” button (R1), trigger button (R2) and Options button. The “grip” button can be used to pick up in-game objects, as one example.
https://blog.playstation.com/2021/03/18 ... ontroller/
Enige wat misschien even wennen zal worden is dat vierkantje en driehoekje plots met je linker duim moet gedaan worden ipv rechts.
Features
The new VR controller enables players to feel and interact with games in a much more visceral way. There are several features, including key features from the DualSense controller, which match our vision for what next-generation VR games can be.
● Adaptive triggers: Each VR controller (Left and Right) includes an adaptive trigger button that adds palpable tension when pressed, similar to what’s found in the DualSense controller. If you’ve played a PS5 game, you’ll be familiar with the tension in the L2 or R2 buttons when you press them, such as when you’re drawing your bow to fire an arrow. When you take that kind of mechanic and apply it to VR, the experience is amplified to the next level.
● Haptic feedback: The new controller will have haptic feedback optimized for its form factor, making every sensation in the game world more impactful, textured and nuanced. When you’re traversing through rocky desert or trading blows in melee combat, you’ll feel the difference, magnifying the extraordinary visual and audio experience that’s so central to VR.
● Finger touch detection: The controller can detect your fingers without any pressing in the areas where you place your thumb, index, or middle fingers. This enables you to make more natural gestures with your hands during gameplay.
● Tracking: The VR controller is tracked by the new VR headset through a tracking ring across the bottom of the controller.
● Action buttons / analog sticks: The Left controller contains one analog stick, the triangle and square buttons, a “grip” button (L1), trigger button (L2) and Create button. The Right controller contains one analog stick, the cross and circle buttons, a “grip” button (R1), trigger button (R2) and Options button. The “grip” button can be used to pick up in-game objects, as one example.
https://blog.playstation.com/2021/03/18 ... ontroller/
Re: PlayStation VR
270Dat ziet er een hele verbetering uit! Eindelijk hebben we joysticks
Ik word er echt hyped door.
Ik word er echt hyped door.