Re: Wat speel je op dit moment?

2131
Sanity penguin wrote:
NTGSruler wrote:@Sanity: wordt dit nummer 100?

Ik herinner mij dat ik net hetzelfde heb gedaan. De collectibles zijn soms wel lastig. En op een gegeven moment had ik er geen zin meer in. Maar uiteindelijk toch doorgespeeld.
Mss. Dacht Valhalla als 100 te doen maar duurt zo lang :D
Bij Tearaway had ik op het einde ook wel het idee dat het maar bleef gaan. Heb het uit, nu collectables nog dus gaat ook wel weer tijdje duren.
Ja idd Valhalla is niet op een avondje rond :lol: Het vervelendste waren het vangen van alle vissen, want door een bug spawnen er geen zeevissen door de golven.

De andere die ik enorm lastig vond was om 5 elite vijanden te verslaan terwijl je in brand staat. Wat een nutteloze opdracht! Daarvoor moet je zelfs al de skill points resetten, zodat de vijanden een Red skull hebben.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2132
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:
NTGSruler wrote:Killzone Shadow Fall.
Gisteren chapter 7 op Elite difficulty kunnen voltooien. Na talloze keren opnieuw te starten ( Ik bleef het begin maar doen mislukken omdat mijn stealth niet goed was), kon ik ineens door doen in de chapter. Raar maar waar is het gevecht op het einde van de chapter mij van de eerste keer gelukt!

Nog 3 missies dus nu..
Ik vermoed dat het einde van level 9 nog moeilijk wordt, maar level 8 en 10 zouden (hopelijk), te doen moeten zijn...
Dat gevecht vond ik ook best stom... Gewoon zien in het begin dat je zoveel mogelijk vijanden afknalt zodat je na het checkpoint het iets rustiger hebt. Daarna heb ik gewoon die soort van rocket launcher gepakt en alles gegeven :p Het eindgevecht in het laatste chapter is ook wel best heftig, maar zeker en vast doenbaar.
De laatste chapter is volledig stealth dus ik denk dat je chapter 9 bedoelt? Zolang je daar niet te snel gaat rushen en op het einde wat mijnen neerlegt waar ze door de deur gaan komen, valt die goed mee :)

Ik denk dat 7 en 8 wel de vervelendste zijn. Of zat die bossfight in 9 waar je voor de bossfight heel de tijd door shields gerushed werd terwijl je 2 panelen moest aan/uit zetten? :think:
Ahja, was dat laatste chapter helemaal vergeten haha! Ik ben gewoon in het middenstuk gaan zitten en met een rocket launcher elk groepje vijanden verslagen.
Ik denk dat het gevecht met die panelen in chapter 8 zit? Was dat diegene waar je in dat gebouw zat terwijl die ene vrouw maar op dat toetsenbord aan het rammen was en je dat gebouw soort van moest verdedigen tegen waves van vijanden?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2133
Mr.Wolf wrote:Ahja, was dat laatste chapter helemaal vergeten haha! Ik ben gewoon in het middenstuk gaan zitten en met een rocket launcher elk groepje vijanden verslagen.
Ik denk dat het gevecht met die panelen in chapter 8 zit? Was dat diegene waar je in dat gebouw zat terwijl die ene vrouw maar op dat toetsenbord aan het rammen was en je dat gebouw soort van moest verdedigen tegen waves van vijanden?
Jep en tijdens die waves moest je dan 2 panelen hacken met je drone. Vlak daarna kreeg je dan nog een boss fight buiten dat gebouw. Als je de wapens wist liggen was die bossfight gelukkig wel redelijk te doen :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2137
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:Gek genoeg heb ik daar amper problemen bij gehad op het moeilijkste niveau :p
Als je die minigun en mijnen hebt, dan is die boss inderdaad erg makkelijk, maar je moet wel eerst weten waar ze liggen :P
Volgens mij heb ik gewoon rondjes gelopen rond het gebouw haha, maar geen idee welke wapens ik toen gebruikt heb...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2138
Mr.Wolf wrote:Gek genoeg heb ik daar amper problemen bij gehad op het moeilijkste niveau :p
Ik wil wel even meegeven dat ik praat over Elite moeilijkheid. Niet gewoon hard. Bij elite moet je het ganse level zonder dood gaan vervolledigen ( je kan reviven via de OWL). Als je dood bent start je volledig opnieuw aan desbetreffende missie. (Begin van het level dus). Daarbij heb je in de ganse campaign maar 3 levens. 3x dood betekent volledig vanaf het begin van de story opnieuw. Gelukkig kun je via de cloud werken en telkens saven als je een level gedaan hebt. De 3 levens spelen geen rol. Wat wel een rol speelt is dus dat je het ganse level van de eerste keer moet doen.

Had rap je PSN gecheckt en daar zag ik dat je idd de trophy hebt om de game op hard uit te spelen maar niet die voor elite. Ik wou het gewoon even aanhalen omdat ik het in perspectief wil zetten waar ik mee bezig ben. :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2139
NTGSruler wrote:
Mr.Wolf wrote:Gek genoeg heb ik daar amper problemen bij gehad op het moeilijkste niveau :p
Ik wil wel even meegeven dat ik praat over Elite moeilijkheid. Niet gewoon hard. Bij elite moet je het ganse level zonder dood gaan vervolledigen ( je kan reviven via de OWL). Als je dood bent start je volledig opnieuw aan desbetreffende missie. (Begin van het level dus). Daarbij heb je in de ganse campaign maar 3 levens. 3x dood betekent volledig vanaf het begin van de story opnieuw. Gelukkig kun je via de cloud werken en telkens saven als je een level gedaan hebt. De 3 levens spelen geen rol. Wat wel een rol speelt is dus dat je het ganse level van de eerste keer moet doen.

Had rap je PSN gecheckt en daar zag ik dat je idd de trophy hebt om de game op hard uit te spelen maar niet die voor elite. Ik wou het gewoon even aanhalen omdat ik het in perspectief wil zetten waar ik mee bezig ben. :P
Oh damn, waarom ben je met die sado masochistische walkthrough bezig? :O
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2145
Sanity penguin wrote:Bij Tearaway had ik op het einde ook wel het idee dat het maar bleef gaan. Heb het uit, nu collectables nog dus gaat ook wel weer tijdje duren.
Ik vond het een heel leuke game om door te spelen, maar in tegenstelling tot de Vita-versie heb ik nog niet de moeite gedaan om alles te verzamelen. Misschien nog een ideetje voor na mijn operatie aan mijn wijsheidstanden :covid: :P
cron