Uiteindelijk moet ik van die challenges ook enkel nog denk ik de ammoboxes doen (en mss nog eentje ander) en de DLC ga ik laten haha!
#40 Maneater
Eigenlijk helemaal niets moeilijks aan! Bij het verslagen van de eindbaas had ik de platinum dan ook vast!
Re: Pronken met je Platinums
3557Toevallig gisteren ook begonnen aan Maneater. Enig probleem met collectibles gehad?
Moet nog wat wennen aan de gameplay, maar op zich wel fun!
3558Ik lees vooral dat de trophies nogal glitchy zijn.NTGSruler wrote:Toevallig gisteren ook begonnen aan Maneater. Enig probleem met collectibles gehad?
3559Eigenlijk geen enkel probleem gehad ermee! Ik had op het einde mijn sonar volledig geüpgrade zodat ik vlot alles kon vinden. Hier en daar vond ik er eentje niet, maar deze lag dan vaak ergens wat afgelegen (en er zijn mooie kaarten te vinden op google waar de collectibles opstaan! Qua bugs en dergelijke heb ik nergens last van gehad!NTGSruler wrote:Toevallig gisteren ook begonnen aan Maneater. Enig probleem met collectibles gehad?
En ja, de gameplay vond ik ook niet zo makkelijk in het begin! Pas na enkele uren begon ik er echt comfortabel bij te worden
3560@Sanity : vandaar mijn vraag Had gelezen dat soms trophies niet kwamen, of collectibles die niet geteld werden.. Maar met patch 1.05 zou het blijkbaar moeten verholpen zijn.
@Mr. Wolf: bedankt voor het antwoord! Zal kwestie van doorspelen zijn. Straks weer verder doen
@Mr. Wolf: bedankt voor het antwoord! Zal kwestie van doorspelen zijn. Straks weer verder doen
3562Vond je het zo een leuke game dan? Want dan moet ik die ook eens opstartenShAmPi wrote:Maneater. De enige game die ik platinum heb
In ieder geval, proficiat!
3563Zal ik in zijn plek antwoorden? Vroeg dat ook aan hem want hij is anti-plat minded.gamerke1992 wrote:Vond je het zo een leuke game dan? Want dan moet ik die ook eens opstartenShAmPi wrote:Maneater. De enige game die ik platinum heb
In ieder geval, proficiat!
Hij vond het super gaaf en grappig zeker in combinatie met een zwaar bier dus aanrader!
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
3564@Gamerke: ik ben maneater nu aan het spelen. De omvat is wat wennen, maar verder leuk gedaan. Ben nu een adult shark
3565#41 => Fallout 4
Best nog wel een complexe! Je moest met verschillende save files werken voor de 3 eindes (en sommige van die walkthroughs liepen dan ook door elkaar). Ook het hebben van een settlement met 100% hapiness heb ik wat moeten cheaten, aangezien dit bijna onmogelijk is door gewoon te doen. Voor de collectibles heb ik wel een guide gebruikt, want anders was ik volgend jaar nog bezig Al bij al viel het nog wel best mee. Buiten de settlement zat er niks echt moeilijk tussen!
Stiekem voel ik me wel een beetje zoals het mannetje op de foto
Best nog wel een complexe! Je moest met verschillende save files werken voor de 3 eindes (en sommige van die walkthroughs liepen dan ook door elkaar). Ook het hebben van een settlement met 100% hapiness heb ik wat moeten cheaten, aangezien dit bijna onmogelijk is door gewoon te doen. Voor de collectibles heb ik wel een guide gebruikt, want anders was ik volgend jaar nog bezig Al bij al viel het nog wel best mee. Buiten de settlement zat er niks echt moeilijk tussen!
Stiekem voel ik me wel een beetje zoals het mannetje op de foto
3566Mooie Wolf, tof plaatje
Bij de derde was dat ook zo met die safe files door de levelling. Helaas heb ik dat verprutst en ook met die bobbleheads. Had geen zin om die volledig opnieuw te doen dus
Bij de derde was dat ook zo met die safe files door de levelling. Helaas heb ik dat verprutst en ook met die bobbleheads. Had geen zin om die volledig opnieuw te doen dus
3570Thanks allemaal! Ik denk dat ik er uiteindelijk iets meer dan een maand over heb gedaan! Ben deze ooit begonnen, maar ben ergens eind december terug opnieuw begonnen. Uiteindelijk is de langste trophy die van level 50 behalen geweest!
Congrats Paveman!
Congrats Paveman!