#40 Maneater

Eigenlijk helemaal niets moeilijks aan! Bij het verslagen van de eindbaas had ik de platinum dan ook vast!
Moderator: Leaderboard Group

Ik lees vooral dat de trophies nogal glitchy zijn.NTGSruler wrote:Toevallig gisteren ook begonnen aan Maneater. Enig probleem met collectibles gehad?
Moet nog wat wennen aan de gameplay, maar op zich wel fun!
Eigenlijk geen enkel probleem gehad ermee! Ik had op het einde mijn sonar volledig geüpgrade zodat ik vlot alles kon vinden. Hier en daar vond ik er eentje niet, maar deze lag dan vaak ergens wat afgelegen (en er zijn mooie kaarten te vinden op google waar de collectibles opstaan! Qua bugs en dergelijke heb ik nergens last van gehad!NTGSruler wrote:Toevallig gisteren ook begonnen aan Maneater. Enig probleem met collectibles gehad?
Moet nog wat wennen aan de gameplay, maar op zich wel fun!
Vond je het zo een leuke game dan? Want dan moet ik die ook eens opstartenShAmPi wrote:Maneater. De enige game die ik platinum heb
Zal ik in zijn plek antwoorden? Vroeg dat ook aan hem want hij is anti-plat minded.gamerke1992 wrote:Vond je het zo een leuke game dan? Want dan moet ik die ook eens opstartenShAmPi wrote:Maneater. De enige game die ik platinum heb
In ieder geval, proficiat!

Return to “PlayStation Network Gaming”