Zo typisch wel... gisteren probeerde ik het nog is en toen ik de eerste keer aan de ballonnen kwam sprong hij deze keer wel direct goed van de eerste naar de tweede en derde... Ik deed exact hetzelfde: Op de eerste springen en dan joystick naar links houden zonder extra input naar de volgende 2 springen en dan eraf. Toen ik dat eergisteren exact hetzelfde deed, schoof hij altijd van die tweede ballon af
Ondertussen dus weer een heel stuk verder maar had nog wel een klein paniekmomentje voor een glitch. Om het allerlaatste level te unlocken heb je 275 orbs nodig. Ik ging tellen in het travel menu hoeveel ik er nog tekort kwam en telde dat op bij wat ik had: Exact 275. Probleem: hierbij waren ook de 5 geteld van dat allerlaatste level NA het slotding. Tot ik bedacht: Oh ja, de knighted knight trials geven ook orbs...

Ik heb er nu nog 7 nodig maar in de laatste wereld had ik alles maar gerusht dus daar is nog veel te halen.
Ik heb dan nog de rest van de trials gedaan en ook de gecombineerde geprobeerd. Tot nu toe 2-3 keer tot aan het vijfde stuk gekomen met de kantelende blokken. Maar daar altijd pech gehad met timing. Die draaiende taarten vind ik zelf het moeilijkste wat dieptezicht betreft maar tot nu toe kwam ik er wel door. Daarnet probeerde ik het nog is over de middag en laat ons zeggen dat het niet hielp dat de dingen op mijn werk tegenzitten: ik was al 1 brok frustratie voor ik eraan begon dus heb het na een paar pogingen maar opgegeven voor er ongelukken gebeuren. Desondanks kwam ik de eerste keer wel tot aan die blokken en daarna ging het snel downhill en kwam ik zelfs het eerste stuk niet meer door