Re: Gaming voornemens 2021

18
paveman wrote:Ik weet dat we het daar over hebben gehad op het moment dat ik met de singeplayer van die game bezig was... ;)
Ach zo... :q:

Weet je toevallig hoe groot de install size is? Ik zit ondertussen weer boven de 100GB vrije ruimte, maar ik zou ergens ook nog een keer TLOU2 de DLC trophies willen doen en TLOU2 was al 100GB op zichzelf... :(

Voorlopig weiger ik nog even PS4 games op de PS5 te installeren :lol:
Image

20
Het eerste kwartaal van het jaar is voorbij dus een mooi moment om even te kijken hoever we staan! :P

- 91% completion halen => 90.31%
- Minder dan 1400 unearned trophies => 1646
- Meer dan 40 games uitspelen => 11

Games:
- Max Payne 3 online afwerken met een optie om de platinum te halen => Wat XP betreft zit ik ondertussen net over de helft en ik heb nog iets van 7-8 challenges te gaan.
- GTA V PS4 online afwerken => Gewone heists zijn klaar. Doomsday heists zijn we nu voor de eerste keer aan het doorspelen en hebben we 2 van de 3 acts gedaan. Helaas in de finale van de tweede act de elite challenge misgelopen met 3 seconden en 3% damage aan voertuig :|
- Tomb Raider eindelijk met paveman spelen.
- Horizon Zero Dawn DLC, Bioshock (12%), Borderlands (1%) of Resident Evil 5 (63%) eindelijk uitspelen.

Completion en games uitspelen zit netjes op schema, unearned trophies heel wat minder... :shh:
Bij de games is er bij 2 games alvast vooruitgang maar allebei zijn het wel games van de lange adem.
Kolm wrote:Algemeen: Proberen af en toe een begonnen PS3 en PSVita game uit te spelen. Zoals Sony de PS3 en de PSVita op het ogenblik behandelt heb ik mijn twijfels bij de levensduur van PSN op deze apparaten :sad:
Met de huidige geruchten van het sluiten van de store is deze stelling van mezelf plots veel sneller actueel dan ik had verwacht... :(
Image

21
Mooie update Kolm.

Voorlopige status voor mezelf:

Eens wat zitten nadenken wat ik graag als doelstellingen zou willen in 2021:

* The Last of Us uitspelen =》 prio =》 moet platinum 150 worden...
* The Last of Us II spelen =》nog te doen
* Killzone Shadow Fall uitspelen =》 prio =》 platinum ondertussen en afgevinkt
* Infamous 2 uitspelen =》 prio =》 bezig momenteel en wordt normaal volgende platinum

Op die manier hoop ik mijn completion richting de 90% te brengen. 89.13% momenteel

* 150 platinums in totaal behalen. Dat zijn er nog 14 en moet zeker haalbaar zijn. Laten we mikken op 155-160 met 150 als zeker te behalen. =》 142 momenteel, kan ik makkelijk boosten als ik wil. Nog paar makkelijkere games te doen..
* PSN level 500 behalen? =》 geen idee. Level 453 nu.
* Unearned trophies onder de 1000 houden. Zolang ik nieuwe games volledig uitspeel en diegene die ik gestart ben tot een goed einde breng moet dit te doen zijn. =》 gezakt naar 950 voor de moment

* Welke game voor platinum 150 eens over nadenken.. =》 TLOU normaal

* 2021 zal nu toch eindelijk in het teken moeten staan van het zo goed mogelijk wegwerken van de PS3 backlog..

=》 na de aankondiging van Sony deze week, zeker. Work in progress..
Image

22
paveman wrote:Mijn gaming voornemens voor 2021 zijn:
- Backlog < 35 games krijgen/houden, zonder nog games weg te strepen
- Completion van 77,5% halen
- PS3 backlog dan toch maar volledig wegwerken
Niet veel doelen, maar momenteel zit ik zelf ook even iets minder in de games (wees gerust; komt vanzelf wel weer). Ik ben benieuwd naar jullie doelen!
Mooi moment om even te kijken inderdaad!
Backlog < 35: schiet nog niet echt op (41 momenteel, al begon ik op 44), maar ben voorlopig nog even dag en nacht aan het klussen. Daarna blijft er normaal toch tijd over en zal dat wel moeten lukken, neem ik aan.
Completion van 77,5%: gaat al helemaal niet zo snel. Ik zit nu op 75,37%, terwijl ik het jaar op 75,28% begon... Nu ja, als die PS3 backlog wel idd weggewerkt wordt....
PS3 backlog wegwerken: ik heb al even gekeken, maar er zit geen DLC meer tussen die ik nog had willen kopen, dus de aankondiging zit dit niet in de weg. Volgens mij ook geen online meer voor PS3 games

Ideetje van kolm: trophy 10.000: wellicht de PES 2021 platinum? Dat zou goed te plannen moeten zijn, al kijk ik er eigenlijk nooit naar op welk aantal ik zit....
Ander ideetje van kolm TR DLC samen te doen zal wellicht moeten wachten vanwege de PS3?!? :nerd:
Image

25
Sanity penguin wrote:
Sanity penguin wrote:Niet echt wilde plannen hier :lol:
Plat 100 moet wel haalbaar zijn dit jaar.
Kijk, dat krijg je als je makkelijke doelen voor ogen stelt :lol:
Tijd voor een nieuw doel dan? :P

@NTGSRuler: klopt helemaal! Het is nu ook niet zo dat ik helemáál niet game of zo, dus daar maak ik me geen zorgen over, hoor! ;)
Image

27
paveman wrote:Mooi moment om even te kijken inderdaad!
Backlog < 35: schiet nog niet echt op (41 momenteel, al begon ik op 44), maar ben voorlopig nog even dag en nacht aan het klussen. Daarna blijft er normaal toch tijd over en zal dat wel moeten lukken, neem ik aan.
Completion van 77,5%: gaat al helemaal niet zo snel. Ik zit nu op 75,37%, terwijl ik het jaar op 75,28% begon... Nu ja, als die PS3 backlog wel idd weggewerkt wordt....
PS3 backlog wegwerken: ik heb al even gekeken, maar er zit geen DLC meer tussen die ik nog had willen kopen, dus de aankondiging zit dit niet in de weg. Volgens mij ook geen online meer voor PS3 games

Ideetje van kolm: trophy 10.000: wellicht de PES 2021 platinum? Dat zou goed te plannen moeten zijn, al kijk ik er eigenlijk nooit naar op welk aantal ik zit....
Ander ideetje van kolm TR DLC samen te doen zal wellicht moeten wachten vanwege de PS3?!? :nerd:
Trophy 10.000 is ook een milestone op PSNP dus ik zou zeker proberen om er een platinum van te maken! :smug:

Tomb raider is minder afhankelijk van de PS3 dingen. Het was in eerste instantie vooral plaatsgebrek op de PS4. Maar dat is na Hitman 2 (=128GB) en TLOU 2 (100GB) uit te spelen wel voldoende opgelost denk ik. En in tweede instantie vooral GTAV omdat ik probeer de online sessie te beperken tot 2-3 per week omdat ik anders echt te gesloopt ben om te werken :(

Heb je een idee hoelang die DLC ongeveer zou duren? Ik heb nog niet de kans gehad om het in detail uit te zoeken... Ergens 1 korte sessie voor 1 game krijg ik er nog wel makkelijk bij maar als het iets is wat meerdere avonden vraagt dan moet ik even goed kijken waar ik dat tussen zet :think:
Image

29
paveman wrote:https://psnprofiles.com/guide/5795-rise ... ophy-guide
Volgens de guide een uurtje of 5. Zal dus meer dan 1 avondje zijn. Ik ben nu ook nog elke avond bezig, dus misschien over een paar weken pas plannen?
Eens je erin zit lijkt me een goed plan :)

Hopelijk heb ik tegen die tijd ook wat tijd gevonden om de game al wat te spelen zodat ik tenminste weet waar het over gaat, hoe de controls in elkaar zitten en wat de co-op trophies precies zijn :lol:
Image