Hoe weet jij ditpaveman wrote:Voorjaar 2019 was het. Nog (net) geen 2 jaar dus kolm
Ik kon het zo snel niet terug vinden
Hoe weet jij ditpaveman wrote:Voorjaar 2019 was het. Nog (net) geen 2 jaar dus kolm
Ach zo...paveman wrote:Ik weet dat we het daar over hebben gehad op het moment dat ik met de singeplayer van die game bezig was...
Met de huidige geruchten van het sluiten van de store is deze stelling van mezelf plots veel sneller actueel dan ik had verwacht...Kolm wrote:Algemeen: Proberen af en toe een begonnen PS3 en PSVita game uit te spelen. Zoals Sony de PS3 en de PSVita op het ogenblik behandelt heb ik mijn twijfels bij de levensduur van PSN op deze apparaten
Mooi moment om even te kijken inderdaad!paveman wrote:Mijn gaming voornemens voor 2021 zijn:
- Backlog < 35 games krijgen/houden, zonder nog games weg te strepen
- Completion van 77,5% halen
- PS3 backlog dan toch maar volledig wegwerken
Niet veel doelen, maar momenteel zit ik zelf ook even iets minder in de games (wees gerust; komt vanzelf wel weer). Ik ben benieuwd naar jullie doelen!
Kijk, dat krijg je als je makkelijke doelen voor ogen steltSanity penguin wrote:Niet echt wilde plannen hier
Plat 100 moet wel haalbaar zijn dit jaar.
Tijd voor een nieuw doel dan?Sanity penguin wrote:Kijk, dat krijg je als je makkelijke doelen voor ogen steltSanity penguin wrote:Niet echt wilde plannen hier
Plat 100 moet wel haalbaar zijn dit jaar.
Trophy 10.000 is ook een milestone op PSNP dus ik zou zeker proberen om er een platinum van te maken!paveman wrote:Mooi moment om even te kijken inderdaad!
Backlog < 35: schiet nog niet echt op (41 momenteel, al begon ik op 44), maar ben voorlopig nog even dag en nacht aan het klussen. Daarna blijft er normaal toch tijd over en zal dat wel moeten lukken, neem ik aan.
Completion van 77,5%: gaat al helemaal niet zo snel. Ik zit nu op 75,37%, terwijl ik het jaar op 75,28% begon... Nu ja, als die PS3 backlog wel idd weggewerkt wordt....
PS3 backlog wegwerken: ik heb al even gekeken, maar er zit geen DLC meer tussen die ik nog had willen kopen, dus de aankondiging zit dit niet in de weg. Volgens mij ook geen online meer voor PS3 games
Ideetje van kolm: trophy 10.000: wellicht de PES 2021 platinum? Dat zou goed te plannen moeten zijn, al kijk ik er eigenlijk nooit naar op welk aantal ik zit....
Ander ideetje van kolm TR DLC samen te doen zal wellicht moeten wachten vanwege de PS3?!?
Eens je erin zit lijkt me een goed planpaveman wrote:https://psnprofiles.com/guide/5795-rise ... ophy-guide
Volgens de guide een uurtje of 5. Zal dus meer dan 1 avondje zijn. Ik ben nu ook nog elke avond bezig, dus misschien over een paar weken pas plannen?