Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10051^Hopelijk is het geen Covid makker. Als ze nog smaak/geur heeft en geen koorts zit je safe normaal.
Vandaag is helaas niks nog normaal. Iedereen kan verschillende symptomen hebben Maar te snel in paniek raken moet niet want niet alles is covid natuurlijk dat wordt te snel gedacht nu. Dus Ruler blijf vastberadenzenmaster wrote:^Hopelijk is het geen Covid makker. Als ze nog smaak/geur heeft en geen koorts zit je safe normaal.
Smaak en geur heeft ze nog! We vermoeden dat het zware verkoudheid is, maar we nemen geen risico.zenmaster wrote: 10 Apr 2021 12:12 ^Hopelijk is het geen Covid makker. Als ze nog smaak/geur heeft en geen koorts zit je safe normaal.
Ik heb al 2 keer een test laten afnemen. Ik wist steeds het resultaat iets na middernacht, ondanks dat ik dit pas 's avonds liet afnemen.NTGSruler wrote: 10 Apr 2021 15:14 @Sanity: gelukkig maar. Mijn vrouw heeft dokter van wacht gebeld en had eerste vrije afspraak in triage centrum. Om 15u dus..
Gelukkig! En hopelijk kan de dokter wat geven dat het snel beter wordt!NTGSruler wrote: 11 Apr 2021 16:38 ++++ Geen COVID, negatieve test.
---- Morgen gaat ze naar de dokter. Stem volledig weg en verschrikkelijke hoestbuien...
De lay-out zijn we nog niet helemaal uitmet0t0 wrote: 11 Apr 2021 18:01 --- Stresserende tijden, zowel op het werk en voor de verhuis die heel dichtbij komt
--- Weinig slaap gehad afgelopen week, zal nog wel even zo blijven...
Wat een verandering hier Toch wel even wennen, zal eerst eens wat andere topics doornemen
Haha, ik was met Max Payne bezig en zag dat je Infamous 2 aan het spelen was waardoor ik me bedacht: Hoe ver zit hij eigenlijk met die gameNTGSruler wrote: 11 Apr 2021 18:11 @Kolm: klopt ivm de challenge trophy voor Max Payne! Ik zag dat je Max Payne aan het spelen was en het kwam terug in mijn gedachten. Eens Infamous 2 gedaan is, doe ik die challenge. Dan zouden alle online trophies idd moeten binnen zijn. Thanks voor de reminder
Ik bedoelde eigenlijk 'hoe ver je zat met Max Payne', was even onduidelijk van meNTGSruler wrote: 11 Apr 2021 19:50 Nu beginnen met evil playthrough. Heb net 2u moeten grinden voor de laatste power . Wou die trophy uit de weg hebben (had net te weinig xp). Dus gewoon de game nu nog eens spelen..