Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10052
zenmaster wrote:^Hopelijk is het geen Covid makker. Als ze nog smaak/geur heeft en geen koorts zit je safe normaal.
Image
Vandaag is helaas niks nog normaal. Iedereen kan verschillende symptomen hebben
Image
Maar te snel in paniek raken moet niet want niet alles is covid natuurlijk dat wordt te snel gedacht nu. Dus Ruler blijf vastberaden
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image

10059
NTGSruler wrote: 11 Apr 2021 16:38 ++++ Geen COVID, negatieve test.
---- Morgen gaat ze naar de dokter. Stem volledig weg en verschrikkelijke hoestbuien...
Gelukkig! En hopelijk kan de dokter wat geven dat het snel beter wordt!

Ik zag trouwens dat je de trophy voor de challenge mode nog niet had in Max Payne 3. Ik twijfel of deze trophy nu wel/niet online is maar echt moeilijk is hij niet. Ik moest nog 7 van de 17 stukken doen en heb er dit weekend elke dag 1 gedaan voor ik een XP-grind sessie begon :)

+++ Alle single player grinds in Max Payne 3 trophy gehaald! Bleek dat ik er nog maar 4 nodig had en 2 ervan konden ook in het level voor XP-grinden dus daarna nog maar even de andere 2 gehaald.
??? De game vond dat ik tijdens dat XP-grind level altijd 1 vijand 'toppled to their death' maar ik had geen idee waar. Bleek dan ergens net buiten te zijn waar meestal wat auto's ontploffen terwijl je bezig bent want daar kreeg ik de award. Geen idee waarom ik het daar kreeg maar scheelde zoeken naar een goede plek ervoor :P
--- Nog 81 rondjes van het XP-grind level voor de volgende trophy... (Tenzij ik de 5 challenge chapters eerder klaar heb.)
--- Nog 283 rondjes van het XP-grind level voor level 50 en de laatste online trophy... :nerd:
Image

10063
NTGSruler wrote: 11 Apr 2021 18:11 @Kolm: klopt ivm de challenge trophy voor Max Payne! Ik zag dat je Max Payne aan het spelen was en het kwam terug in mijn gedachten. Eens Infamous 2 gedaan is, doe ik die challenge. Dan zouden alle online trophies idd moeten binnen zijn. Thanks voor de reminder :)
Haha, ik was met Max Payne bezig en zag dat je Infamous 2 aan het spelen was waardoor ik me bedacht: Hoe ver zit hij eigenlijk met die game :P
Image

10065
NTGSruler wrote: 11 Apr 2021 19:50 Nu beginnen met evil playthrough. Heb net 2u moeten grinden voor de laatste power . Wou die trophy uit de weg hebben (had net te weinig xp). Dus gewoon de game nu nog eens spelen..
Ik bedoelde eigenlijk 'hoe ver je zat met Max Payne', was even onduidelijk van me :L:
Daardoor ging ik in je lijst kijken en zag ik dat je die challenge trophy nog miste.

Maar infamous schiet dan ook al aardig op! :cool:

--- De store op de vita die echt irritant doet... Eerste halfuur ging het goed en nu bij de laatste 2 games die ik nog ff wil downloaden omdat ze cross-buy waren geeft hij de hele tijd DNS-errors en soms komt hij er dan wel is door. Al de rest is ondertussen al minstens een kwartier gedownload en geïnstalleerd.
--- Dat downloaden ging ook met enkele onderbrekingen en foutmeldingen... Vita geeft nochtans aan perfecte of op 1 blokje na perfecte verbinding met router te hebben.
Image