Re: Wat speel je op dit moment?

2191
Kolm wrote: 10 May 2021 09:59 Need for Speed Most Wanted op de Vita.

Ondertussen enkel nog 62 billboards en 38 races over voor de platinum :smug:

De trophy voor een plek omhoog te gaan op het leaderboard heb ik ook eindelijk gekregen. Ik was al 2 keer een plek omhoog gegaan door de SP die ik via autolog/online kreeg maar toen kreeg ik de trophy niet. Dan heb ik volledig offline gespeeld tot ik opnieuw iemand inhaalde op het leaderboard door punten van een pursuit in dit geval en toen kreeg ik de trophy wel :)
Die wil ik misschien ook wel eens verder spelen binnenkort.

Maar eerst de HD fury DLC van WipeOut uitspelen. Niet simpel om alle levels minstens brons te behalen. Ik speel dit voornamelijk tussendoor voor sessies van maximum 20 minuutjes.

Ik heb nog zo veel games die ik wil spelen op ps vita :p Ik ga er nog jaren plezier uit kunnen halen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2192
gamerke1992 wrote: 10 May 2021 11:12 Die wil ik misschien ook wel eens verder spelen binnenkort.

Maar eerst de HD fury DLC van WipeOut uitspelen. Niet simpel om alle levels minstens brons te behalen. Ik speel dit voornamelijk tussendoor voor sessies van maximum 20 minuutjes.

Ik heb nog zo veel games die ik wil spelen op ps vita :p Ik ga er nog jaren plezier uit kunnen halen.
Ik heb even gekeken en op de vita ben je voor NFS niet zo heel ver van de platinum meer!
Collectables, alle races winnen en multiplayer.

Multiplayer zouden we ergens een keer 's avonds kunnen doen. Het unlocken van de 3 pro mods duurt het langste. Ik weet alleen even niet meer hoelang NTGSruler ermee bezig geweest zijn toen we het voor mij aan het doen waren. :think:
Het was alleszins op 1 avond klaar en het was niet tot een kot in de nacht. Ik denk 1,5-2u?

Voor de collectables en de races is het afhankelijk van hoeveel je er al hebt maar aangezien je de game toch redelijk wat gespeeld hebt, denk ik dat dat wel moet meevallen :)

Zowel PSVita als PS3 heb ik nog veel teveel games :lol:
Maar ik probeer gewoon op allebei regelmatig een game uit te spelen.

Als NFS klaar is ga ik verder met Fallout New Vegas, ik was er na 10+ jaar al opnieuw mee begonnen en uitgezocht waar ik allemaal zat. Nu nog even uitzoeken waar ik moet op letten om geen trophies te missen...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2194
NTGSruler wrote: 13 May 2021 19:02 Ik gok inderdaad op een uurtje of 2-3max? Goed te doen!

Good old PS3 game: Sherlock Holmes: Crimes and Punishments. Opvolger op PS4 heb ik ook staan..
De trophylist van Sherlock is shared tussen PS3 en PS4, je zou hem dus ook meteen op PS4 kunnen spelen en (denk ik) de wat betere ervaring hebben :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2197
NTGSruler wrote: 13 May 2021 20:24 Kan je die automatisch ook op PS4 downloaden? Want ik heb de opvolger ervan The Devil's Daughter.
Uurgh, ik heb verkeerd gelezen... Dacht dat je zei dat je hem ook op PS4 had :nerd:
Geen idee of de game digitaal cross-buy was. Fysiek geloof ik niet dat er disc benefits ofzo waren om de PS4 versie te krijgen. Dat ging meestal enkel tussen PS3 en PSVita ofzo.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2199
Voor crimes en punishments is dat inderdaad het geval. Kwam ik zelf wat laat achter want heb hem zowel op PS3 als PS4 :L:

Ben nu Killzone intercept standalone aan het doen. Stond in sale en doordat ik Shadow fall al 100% heb, is het moeilijkste daar al vanzelf gekomen waardoor ik het niet opnieuw hoef te doen :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2201
dividedx11 wrote: 14 May 2021 11:27 Dante's Inferno en Army of Two: The Devil's Cartel
Dante's inferno vond ik wel een goeie game! :)

Maar... de DLC EA trials waren echt moeilijk! Zeker die met twee omdat de non-host toch wat lag had en daardoor bepaalde QTE's nooit kon halen omdat ze zo kort zijn. Zelfs als je wist dat de QTE kwam lukte het meestal niet als je niet de host was :(
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2203
Kolm wrote: 10 May 2021 11:34
gamerke1992 wrote: 10 May 2021 11:12 Die wil ik misschien ook wel eens verder spelen binnenkort.

Maar eerst de HD fury DLC van WipeOut uitspelen. Niet simpel om alle levels minstens brons te behalen. Ik speel dit voornamelijk tussendoor voor sessies van maximum 20 minuutjes.

Ik heb nog zo veel games die ik wil spelen op ps vita :p Ik ga er nog jaren plezier uit kunnen halen.
Ik heb even gekeken en op de vita ben je voor NFS niet zo heel ver van de platinum meer!
Collectables, alle races winnen en multiplayer.

Multiplayer zouden we ergens een keer 's avonds kunnen doen. Het unlocken van de 3 pro mods duurt het langste. Ik weet alleen even niet meer hoelang NTGSruler ermee bezig geweest zijn toen we het voor mij aan het doen waren. :think:
Het was alleszins op 1 avond klaar en het was niet tot een kot in de nacht. Ik denk 1,5-2u?

Voor de collectables en de races is het afhankelijk van hoeveel je er al hebt maar aangezien je de game toch redelijk wat gespeeld hebt, denk ik dat dat wel moet meevallen :)

Zowel PSVita als PS3 heb ik nog veel teveel games :lol:
Maar ik probeer gewoon op allebei regelmatig een game uit te spelen.

Als NFS klaar is ga ik verder met Fallout New Vegas, ik was er na 10+ jaar al opnieuw mee begonnen en uitgezocht waar ik allemaal zat. Nu nog even uitzoeken waar ik moet op letten om geen trophies te missen...
Good to know. Ik heb het voor de zekerheid al gedownload op mijn vita.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2204
gamerke1992 wrote: 14 May 2021 12:34 Good to know. Ik heb het voor de zekerheid al gedownload op mijn vita.
Misschien vant weekend ergens?
Ik heb de game ondertussen uit en met 2,6GB hakt die er wel in qua grootte dus zou hem daarna snel verwijderen voor andere dingen :D
Stuur maar een bericht wanneer je tijd hebt ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2205
Kolm wrote: 14 May 2021 14:13
gamerke1992 wrote: 14 May 2021 12:34 Good to know. Ik heb het voor de zekerheid al gedownload op mijn vita.
Misschien vant weekend ergens?
Ik heb de game ondertussen uit en met 2,6GB hakt die er wel in qua grootte dus zou hem daarna snel verwijderen voor andere dingen :D
Stuur maar een bericht wanneer je tijd hebt ;)
Dat is super vriendelijk :)

Ik weet eerlijk gezegd vaak niet wanneer ik wel of niet kan. Ik game vaak op goed geluk wanneer ik eens tijd heb :p Dus als je plaats nodig hebt, moet je het zeker niet laten staan op je vita.
Image