Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Ik presenteer het op die manier omdat ik dat leuk vind en om indruk te maken op mijn vriendinRoyVdW wrote:Wat FGras zegt seg! Of was het voor de foto dat je zo perfectionistisch het bord hebt gecreëerd haha. Goed bezig. Zelf kook ik ook alles zelf maar ik bestel geregeld Hello Fresh dus zelf iets uit mijn duim zuigen doe ik niet
Liefde gaat door de maaggamerke1992 wrote:Ik presenteer het op die manier omdat ik dat leuk vind en om indruk te maken op mijn vriendinRoyVdW wrote:Wat FGras zegt seg! Of was het voor de foto dat je zo perfectionistisch het bord hebt gecreëerd haha. Goed bezig. Zelf kook ik ook alles zelf maar ik bestel geregeld Hello Fresh dus zelf iets uit mijn duim zuigen doe ik niet
Opletten hiermee.gamerke1992 wrote: 05 Apr 2021 20:48
Ik presenteer het op die manier omdat ik dat leuk vind en om indruk te maken op mijn vriendin![]()

Altijd netjes de uitgebloeide bloemen van de viooltjes knippen (of afnijpen), van zodra die in zaad komen geeft de plant het op en heb je dus ook geen bloemen meer. Oost Indische kers is volledig eetbaar (van blad tot bloem tot zaad) en zaait zichzelf gezellig uit, hij is ook verkrijgbaar in andere kleuren dan de klassieke oranje. Als je het eens opzoekt kan je echt verbazend veel bloemen eten.gamerke1992 wrote: 04 Sep 2021 23:48 Dit is van de afgelopen 2 weekendsIk probeer mijn niveau steeds te verhogen.
We hebben deze maand 3 keer een sterrenzaak gedaan (2 keer 1 ster en één keertje 2 sterren) en daardoor krijg ik veel zin om dat niveau ook te bereiken. Alleen doe ik er 6 uur over om een 3 gangen te maken en krijg je in zo een sterrenzaak 5 tot 7 gangen.
Kortom ik begrijp waar de prijs vandaan komt.
Ik ben ook een eigen kruidentuintje begonnen en heb mij vooral gefocust op kruiden die mooie eetbare bloemetjes krijgen om te decoreren.