Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10141
paveman wrote: 14 May 2021 20:43 Wat voor aanpassingen moeten er dan gedaan worden om niet meer tussen de dozen te hoeven zitten...?
Om te beginnen werkende stopcontacten in de gamekamer :p De electricien was geweest, vond een probleem in de zekeringenkast en leek dat gefikst te hebben. 5min nadat hij weg was, was het om zeep...
Een werkende kookplaat zou leuk zijn, ze zijn een draadje vergeten verbinden, snel gefikst maar vanwege de garantie moet het door de juiste mensen gedaan worden.
Rekken hangen in onze berging, we zijn zelf niet zo handig, dus wanneer er in muren geboord moet worden komt mijn broer dat doen.
Aanpassingen aan de keuken. We hebben een nis in het keukeneiland, bedoeld als breakfast bar, maar daarvoor niet groot genoeg dus gaan we er een kast in laten zetten. Daar komen alle bierglazen en mijn thee. Alles onder het werkblad wordt ook schuif, dat ruimt veel beter op.

Ach, we weten dat het allemaal tijdelijk is, maar als je moe bent (omdat Jerome de kat ons in het weekend steeds tussen 6u en 7u wakker maakt, door een gebrek aan deftige gordijnen is er redelijk veel licht en volgens meneer is het dan tijd om op te staan. in de week staan we zo vroeg op dat we hem voor zijn) dan wegen dat soort dingen. Over een paar maand zou echt alles in orde moeten zijn, dus dat valt uiteindelijk wel mee. Zeker in vergelijking met mijn broer bijvoorbeeld die een huis kocht waarin hij de hele bovenverdieping nog gaat verbouwen :p

++ Goede afwisseling tussen mijn verschillende jobs, het ene is meer routineus en gericht op communicatie, het andere is creëren en mijn job als persoonlijk assistent is spelen en veel babbelen (en wie mij ooit ontmoette tijdens een bbq weet dat ik daar goed in ben :p )

10142
+++ Volgend jaar optreden van mijn favoriete band
-------- Ne maat van mij (21 jaar) mag niet mee van zijn ouders omdat het de volgende dag school is. Nochtans is dit maar een gewoon optreden dat om 23 uur gedaan is. Vind dit zelf een redelijk kinderachtige opvoeding...
???? Denk dat ik die moeder ervan morgen eens een berichtje ga sturen op facebook
Image

10143
Mr.Wolf wrote: 20 May 2021 19:25 +++ Volgend jaar optreden van mijn favoriete band
-------- Ne maat van mij (21 jaar) mag niet mee van zijn ouders omdat het de volgende dag school is. Nochtans is dit maar een gewoon optreden dat om 23 uur gedaan is. Vind dit zelf een redelijk kinderachtige opvoeding...
???? Denk dat ik die moeder ervan morgen eens een berichtje ga sturen op facebook
21 jaar en toestemming nodig hebben van de ouders? :p Toen woonde ik al samen met mijn vriendin haha.
Image

10144
gamerke1992 wrote: 20 May 2021 20:49
Mr.Wolf wrote: 20 May 2021 19:25 +++ Volgend jaar optreden van mijn favoriete band
21 jaar en toestemming nodig hebben van de ouders? :p Toen woonde ik al samen met mijn vriendin haha.
Voor wij die jongen kende zat hij in een best zware depressie zonder vrienden... Ik denk toch dat veel ouders hier een aandeel in hebben... Ik vraag hier gewoon geen toestemming voor, maar ik ga gewoon :p Het is nochtans maar een gewoon rustig optreden van een Amerikaanse folk/indie/rock band. Niet dat we naar een of ander hardcore feestje gaan, ons lam zuipen en een spuit in onze arm zetten bij wijze van spreken... Jammer om te zien dat hij de laatste jaren volledig opengebloeid is, maar toch wordt tegengehouden door de ouders :|
Image

10145
Mr.Wolf wrote: 21 May 2021 08:19
gamerke1992 wrote: 20 May 2021 20:49
Voor wij die jongen kende zat hij in een best zware depressie zonder vrienden... Ik denk toch dat veel ouders hier een aandeel in hebben... Ik vraag hier gewoon geen toestemming voor, maar ik ga gewoon :p Het is nochtans maar een gewoon rustig optreden van een Amerikaanse folk/indie/rock band. Niet dat we naar een of ander hardcore feestje gaan, ons lam zuipen en een spuit in onze arm zetten bij wijze van spreken... Jammer om te zien dat hij de laatste jaren volledig opengebloeid is, maar toch wordt tegengehouden door de ouders :|
Dat is inderdaad wel vervelend. Ik weet natuurlijk de achtergrond niet. De ouders zullen hier ongetwijfeld hun eigen persoonlijke reden voor hebben. Maar gezond klinkt het in ieder geval niet.

+++ nieuwe training ontwikkeld die wereldwijd warm onthaald wordt
+++ geeft mij veel energie om dit nu aan zo veel mogelijk artsen en verpleegkundigen te geven
+- Ik game zeker nog graag. Maar heb zo het gevoel dat ik mij minder kan vastbijten in een game. Ik denk dat het momenteel nog zwak aanbod van de ps5 hier voor ietd tussen zit. Ik speel regelmatig ps4 games nu. Battlefield V vond ik persoonlijk wel leuk. Ik heb heel de campaign uitgespeeld op hardcore. Maar de online was ik al snel beu. Ik probeer het binnenkort nog eens opnieuw. Ik heb nood aan een nieuwe elder scrolls om weer eens helemaal in een game te kunnen opgaan :p
Image

10146
21 jaar en toestemming nodig hebben van de ouders?

Zoals Gamerke al zei, wij kennen de achtergronden natuurlijk niet. Als ouder van een volwassen zoon weet ik dat je betrokken blijft en dat ik zelfs nu nog wel eens (on)gevraagd advies geef. Dat je nog thuiswonend je ouders op de hoogte stelt van waar je naartoe gaat vind ik ook logisch maar niet dat de ouders beslissen of je wel of niet ergens heen mag gaan zodra je meerderjarig bent. Ik begrijp dat ze zich zorgen maken maar ze moeten hun kind toch loslaten en zelfstandig laten worden. Trouwens juridisch is het volkomen onzin.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10154
paveman wrote: 23 May 2021 21:58 ++++ congrats Sora met de WK-leiding van Verstappen! ;) Mooi en uniek moment een NLer aan kop!
+++ Dank je wel hoewel ik moet bekennen er weinig tot niets aan heb bijgedragen. :lol:
De race was zelfs saai in vergelijking met de vorige 4 races. Het zat Max eens een keertje mee in die zin dat Charles niet kon starten. Maar ja, hij had zijn Ferrari toch echt zelf in de muur gezet. Als dat niet was gebeurd dan had Max hem waarschijnlijk of misschien zelfs Bottas de pole alsnog ontnomen. Het is zoals het is.
Max for the win, win for the Max! :jip:

Opvallend slechte verliezer blijkt Lewis te zijn. Hijzelf reed echt niet te langzaam, alles ging fout in de box. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu