Om te beginnen werkende stopcontacten in de gamekamer De electricien was geweest, vond een probleem in de zekeringenkast en leek dat gefikst te hebben. 5min nadat hij weg was, was het om zeep...paveman wrote: 14 May 2021 20:43 Wat voor aanpassingen moeten er dan gedaan worden om niet meer tussen de dozen te hoeven zitten...?
Een werkende kookplaat zou leuk zijn, ze zijn een draadje vergeten verbinden, snel gefikst maar vanwege de garantie moet het door de juiste mensen gedaan worden.
Rekken hangen in onze berging, we zijn zelf niet zo handig, dus wanneer er in muren geboord moet worden komt mijn broer dat doen.
Aanpassingen aan de keuken. We hebben een nis in het keukeneiland, bedoeld als breakfast bar, maar daarvoor niet groot genoeg dus gaan we er een kast in laten zetten. Daar komen alle bierglazen en mijn thee. Alles onder het werkblad wordt ook schuif, dat ruimt veel beter op.
Ach, we weten dat het allemaal tijdelijk is, maar als je moe bent (omdat Jerome de kat ons in het weekend steeds tussen 6u en 7u wakker maakt, door een gebrek aan deftige gordijnen is er redelijk veel licht en volgens meneer is het dan tijd om op te staan. in de week staan we zo vroeg op dat we hem voor zijn) dan wegen dat soort dingen. Over een paar maand zou echt alles in orde moeten zijn, dus dat valt uiteindelijk wel mee. Zeker in vergelijking met mijn broer bijvoorbeeld die een huis kocht waarin hij de hele bovenverdieping nog gaat verbouwen
++ Goede afwisseling tussen mijn verschillende jobs, het ene is meer routineus en gericht op communicatie, het andere is creëren en mijn job als persoonlijk assistent is spelen en veel babbelen (en wie mij ooit ontmoette tijdens een bbq weet dat ik daar goed in ben )