Ik heb City Skylines terug opgepakt.Kolm wrote: 25 May 2021 17:46 Nog steeds Fallout New Vegas en ondertussen is het wel erg verslavend
In de main game heb ik alle side quests voor trophies gedaan en ook de meeste misc dingetjes.
Wat overschiet zijn:
- Main quest trophies die afhankelijk zijn van welk einde je kiest (4 eindes in totaal). Deze probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen, zie level 30
- Damage trophies met verschillende wapen types. Die komen deels nog vanzelf of vragen een keertje een killing spree met een bepaald wapen.
- Caravan games winnen. De kerel waarmee dat het beste gedaan wordt geeft mij op dit moment enkel de optie om een gevecht in dat dorp te starten en dat zou betekenen dat ik met een bepaalde factie op slechte voet kom te staan en/of dat er mogelijk mensen uit dat dorp overlijden. Daarom probeer ik dit zo lang mogelijk uit te stellen.
- Level 30. Ik ben ondertussen level 26 en zou met de main quests voor 1 einde nog 1-2 levels erbij krijgen en er zou geen post game zijn. Daarom ga ik nu eerst wat DLC doen voor nog wat extra xp.
De gun runners DLC die allerlei wapen/kill challenges bevat is helemaal klaar en gaf ook heel veel xp. Een paar challenges waren wel vervelend omdat ik de beste locaties voor bepaalde vijanden al had opgeruimd waardoor ik op zoek moest naar alternatieven. Die alternatieven hadden dan vaak maar 1-3 vijanden terwijl je er 15-20 nodig had. Hoop gezoek maar wel gelukt
Nu ga ik waarschijnlijk verder met de Dead Money DLC, dit was de allereerste DLC die de game kreeg. Daarna zijn er nog 3 andere DLC's over maar minstens 1 ervan zou een grote focus op energy weapons hebben waardoor ik die waarschijnlijk tot allerlaatste hou. Het probleem is dat energy weapons ervoor zorgen dat je savefile heel snel groeit en nooit meer kleiner wordt omdat de ash piles waarin dode vijanden veranderen, nooit meer worden weggehaald uit de game. Dat heb ik in Fallout 3 op de harde manier geleerd en met een savefile vanaf 10MB begint het vaak te freezen en rond 14MB was het gewoon onspeelbaar geworden: 2-3u voor 15 locaties te bezoeken (laatste trophy) omdat de game na elke 5 stappen ging freezen
Met 89u op mijn savefile en daar nog minstens 15-20u bovenop voor dingen die ik na afmaken moest terugdraaien omdat ze me een slechte reputatie opleverden bij een factie of teveel geld hadden gekost... zou je denken dat ik bijna 100% trophies heb maar niks is minder waar...
Op dit moment heb ik 36 van de 76 trophies
34 van 104 trophies momenteel Wie doet beter?
Moet zeggen: die game is echt verslavend!
En als games nu eens de mogelijkheid gaven om trophies aan of uit te zetten bij het begin? Kun je zelf kiezen wat je op je profiel van trophies lat tevoorschijn komen. Eens geactiveerd kun je wel niet meer verwijderen. Zou goede optie zijn.