Re: Wat speel je op dit moment?

2267
paveman wrote: 06 Jul 2021 10:42 Oh, dat zeker wel, hoor! Maar de eerste voor de trophy patch :P
Ik had de game gekocht omdat het de eerste was die een trophy patch kreeg en ik ook zo'n trophy wilde!
Wie wist toen waarvan dat het begin was :lol:

Daarvoor altijd zitten twijfelen of de game wel of niet iets was voor mij, maar toen de voorkeur gegeven aan Resistance Fall of Man, Burnout, GTA IV en andere...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2268
Ik heb de eerste UC gekregen bij de aankoop van de PS3 destijds. Ik was een tijdje iets minder met gamen bezig geweest, dus had geen flauw idee, maar zag Naughty Dog staan en kende ze nog van de sterke Crash games dus dacht 'zal vast een aardige game zijn'. Ik vond deel 1 toen gelijk al geweldig, al begreep ik het commentaar ook wel weer.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2269
Bij mij was Uncharted 1 echt een game die wat onder de radar was gebleven en nooit echt de aandacht trok. Ja, het was van Naughty Dog die ik dan vooral van Jak & Daxter op PS2 kende (geen PS1 gehad) maar het was toch ook weer iets totaal anders.

Ondertussen ben ik ook al iets geruster in de timed trophies van Bioshock. Net de eerste challenge room een keer gespeeld waarin je in 3 min klaar moet zijn en wat blijkt... Je kan gewoon save scummen :lol:
Gevolg: Eerste run was het al gelukt in een tijd van 2min54 en daar zaten en nog wat fouten in.
Bv: Waarom gaat de deur niet open? Ow, moet ff op de knop ernaast duwen... Kost al snel 5 seconden maar toch doorgedaan want filmpje had 20 seconden over.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2270
Oh ja: J&D vond ik ook geweldig, hielp ook nog mee...! Maar Jak2 en 3 had ik al afgeschoten na een half uurtje spelen o.i.d. (teveel R&C-achtig: niet mijn kopje thee). Alhoewel het nog altijd niet mijn favoriete games zijn heb ik ze later alsnog kunnen waarderen voor de games die ze zijn.

Congrats met de voortgang in BioShock!! Zelf met de afronding van KH2 bezig: waar ik op de PS3 versie moeite had met bepaalde bazen zat er nog een stukje training blijkbaar in m'n systeem, haha! De moeilijkste baas uit de game binnen 1 poging gedaan. Grappige is dat degenen die ik op PS3 gelijk in eens had dit keer juist wat meer moeite kostten...

Ik zit te twijfelen of ik dan door zal gaan met KH (1), of toch even tussendoortje pakken....
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2271
Uncharted was volgens mij de eerste PS3 game die ik uitspeelde.
Ik was toen totaal niet met platinums en trophies bezig; was er zelfs wat tegen. Had meerdere accounts toen ook omdat je je naam niet kon veranderen. 😅
Soit. Ik vond het toen een heel goede game, als Tomb Raider fan. Alleen op het einde met de zombies/nightcrawlers/whatevers dat was wat een afknapper voor mij. Heb de games daarna eigenlijk niet gespeeld. Krijg er weer zin in, maar heb al zo weinig tijd. 😬
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2272
paveman wrote: 07 Jul 2021 10:00 Oh ja: J&D vond ik ook geweldig, hielp ook nog mee...! Maar Jak2 en 3 had ik al afgeschoten na een half uurtje spelen o.i.d. (teveel R&C-achtig: niet mijn kopje thee). Alhoewel het nog altijd niet mijn favoriete games zijn heb ik ze later alsnog kunnen waarderen voor de games die ze zijn.

Congrats met de voortgang in BioShock!! Zelf met de afronding van KH2 bezig: waar ik op de PS3 versie moeite had met bepaalde bazen zat er nog een stukje training blijkbaar in m'n systeem, haha! De moeilijkste baas uit de game binnen 1 poging gedaan. Grappige is dat degenen die ik op PS3 gelijk in eens had dit keer juist wat meer moeite kostten...

Ik zit te twijfelen of ik dan door zal gaan met KH (1), of toch even tussendoortje pakken....
Ik heb je gisteren behoorlijk zien zoeken naar een nieuwe game volgens mij. Eerst Lord of the rings, later Tomb raider trilogy. Weet je al wat het gaat worden? :P
zenmaster wrote: 10 Jul 2021 17:56 Uncharted was volgens mij de eerste PS3 game die ik uitspeelde.
Ik was toen totaal niet met platinums en trophies bezig; was er zelfs wat tegen. Had meerdere accounts toen ook omdat je je naam niet kon veranderen. 😅
Soit. Ik vond het toen een heel goede game, als Tomb Raider fan. Alleen op het einde met de zombies/nightcrawlers/whatevers dat was wat een afknapper voor mij. Heb de games daarna eigenlijk niet gespeeld. Krijg er weer zin in, maar heb al zo weinig tijd. 😬
Ik moet nog een keer Uncharted The Lost Legacy doen, dan heb ik ze allemaal 1 keer gespeeld. Behalve dat kaartspel op de vita, maar... die is al jaren unobtainable.


Nu Bioshock op 100% staat gaat de aandacht weer hoofdzakelijk naar de Max Payne 3 grind. Nog 2 maanden voor de servers sluiten en nog ongeveer 190 keer dat level spelen. Maw: Als ik minstens 3-4 keer per dag dat level doe moet het zeker lukken. Maar voorlopig probeer ik het 10 keer per dag doordeweeks en 15-20 in het weekend. Dat ging lange tijd aardig goed tot ik besloot Bioshock te doen en daar ook mijn PS3 voor nodig had :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2274
Kolm wrote: 12 Jul 2021 20:03
paveman wrote: 07 Jul 2021 10:00 Oh ja: J&D vond ik ook geweldig, hielp ook nog mee...! Maar Jak2 en 3 had ik al afgeschoten na een half uurtje spelen o.i.d. (teveel R&C-achtig: niet mijn kopje thee). Alhoewel het nog altijd niet mijn favoriete games zijn heb ik ze later alsnog kunnen waarderen voor de games die ze zijn.

Congrats met de voortgang in BioShock!! Zelf met de afronding van KH2 bezig: waar ik op de PS3 versie moeite had met bepaalde bazen zat er nog een stukje training blijkbaar in m'n systeem, haha! De moeilijkste baas uit de game binnen 1 poging gedaan. Grappige is dat degenen die ik op PS3 gelijk in eens had dit keer juist wat meer moeite kostten...

Ik zit te twijfelen of ik dan door zal gaan met KH (1), of toch even tussendoortje pakken....
Ik heb je gisteren behoorlijk zien zoeken naar een nieuwe game volgens mij. Eerst Lord of the rings, later Tomb raider trilogy. Weet je al wat het gaat worden? :P
Dat was niet eens zoeken, believe it or not... LoTR savegame is corrupted. Ik was er eindelijk een beetje in gekomen, maar heb er hierdoor totaal geen zin meer in. Daarna wel heel even getwijfeld: RE: Code Veronica X kwartiertje gespeeld, maar uiteindelijk toch TR Anniversary gekozen. Even wat afwisseling van KH. Ik heb UC TLL wel ook klaar gelegd, maar ik heb nu vakantie met de kinderen (oftewel: zeer weinig me-time, haha), dus ik kijk wel even waar ik aan toe kom en/of zin in heb. Misschien nog een Spyro game samen met de kids ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2275
paveman wrote: 12 Jul 2021 23:54 Dat was niet eens zoeken, believe it or not... LoTR savegame is corrupted. Ik was er eindelijk een beetje in gekomen, maar heb er hierdoor totaal geen zin meer in. Daarna wel heel even getwijfeld: RE: Code Veronica X kwartiertje gespeeld, maar uiteindelijk toch TR Anniversary gekozen. Even wat afwisseling van KH. Ik heb UC TLL wel ook klaar gelegd, maar ik heb nu vakantie met de kinderen (oftewel: zeer weinig me-time, haha), dus ik kijk wel even waar ik aan toe kom en/of zin in heb. Misschien nog een Spyro game samen met de kids ;)
Wow... dat is inderdaad balen! En save op de cloud was ook al corrupted?

Spyro is inderdaad wel iets voor samen met de kinderen te doen. Iets kindvriendelijker dan Resident Evil :lol:

Ik ben naast Max Payne (level 41 ondertussen) nu ook 9 Monkeys of Shaolin begonnen. Met dank aan Marty die mij wist te vertellen dat de co-op trophies ook in local co-op konden. Anders had hij me ook nog willen helpen maar dat bleek dus niet nodig. Heeft de andere helft van mijn gespleten persoonlijkheid ook nog een keer wat te doen gehad :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2276
Hahaha!

De cloud save was nog niet corrupted, maar ik had juist een avond en behoorlijk deel van de dag gespeeld (de PS3 heeft na verplichte update wat kuren, dus tussendoor is back-up mislukt) en had gelijk al geen zin om 5 tot misschien 10 uur opnieuw te spelen, dus heb dat maar gelaten. Ik heb de game nu van 1% naar 39% gekregen en ik had sowieso al besloten om niet voor de platinum te gaan, dus ja.

Misschien dat als jij er mee verder gaat dat je me nog eens in de game uit kunt nodigen :P, maar anders blijft t zoals t nu is.

Spyro of RE met de kinderen.... die keuze is niet zo moeilijk, haha!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2277
Ik veronderstel dat je dus voor de zekerheid wel even de savefile uit de cloud hebt terug gezet voor het geval je er ooit toch nog is zin in krijgt? Je weet maar nooit hé :P

Als ik aan de game begin is denk ik de kans klein dat ik iemand ga uitnodigen. Dat zou naar het schijnt nog wel is voor problemen kunnen zorgen. Even goed kan het dan weer zijn dat je door iemand te joinen voorbij de chapter 5 Mirkwood glitch komt... Chapter 5 zou je best in 1 sitting uitspelen om dat te vermijden. Maar ja, dat zien we dan wel weer... Eerst nog een paar andere games.
Alleszins weet ik dat ik even heel goed de guides en forums moet lezen om de glitches te omzeilen :P


Ik weet het zo nog niet hoor... Van paarse vuurspuwende draken zou je zomaar een jeugdtrauma kunnen oplopen :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2279
:lol: :lol:
@kolm: nee, dat heb ik niet gedaan. Bewust. De game vond ik niet leuk genoeg om dat te doen. Hierdoor was het voor mij afgesloten en wist ik dat ik óf mazzel zou hebben en de savegame alsnog wonderbaarlijk zou 'uncorrupten' óf ik de game nooit weer aan zal raken. Het lijkt het tweede te gaan worden ;)

Edit: dan nog.. .de keuze tussen paarse vuurspuwende draak die diamanten inslikt of mensen die door het T-virus muteren in zombies of erger.... ik denk dat ik alsnog voor onze paarse vriend ga... :lol:
Image