Re: Wat speel je op dit moment?
2266@Roy: eens een nieuwe game starten doet wonderen voor je goesting om te gamen. Ik merk het zelf ook nu. Deze namiddag verder met Spider-Man!
Ik had de game gekocht omdat het de eerste was die een trophy patch kreeg en ik ook zo'n trophy wilde!
Ik heb je gisteren behoorlijk zien zoeken naar een nieuwe game volgens mij. Eerst Lord of the rings, later Tomb raider trilogy. Weet je al wat het gaat worden?paveman wrote: 07 Jul 2021 10:00 Oh ja: J&D vond ik ook geweldig, hielp ook nog mee...! Maar Jak2 en 3 had ik al afgeschoten na een half uurtje spelen o.i.d. (teveel R&C-achtig: niet mijn kopje thee). Alhoewel het nog altijd niet mijn favoriete games zijn heb ik ze later alsnog kunnen waarderen voor de games die ze zijn.
Congrats met de voortgang in BioShock!! Zelf met de afronding van KH2 bezig: waar ik op de PS3 versie moeite had met bepaalde bazen zat er nog een stukje training blijkbaar in m'n systeem, haha! De moeilijkste baas uit de game binnen 1 poging gedaan. Grappige is dat degenen die ik op PS3 gelijk in eens had dit keer juist wat meer moeite kostten...
Ik zit te twijfelen of ik dan door zal gaan met KH (1), of toch even tussendoortje pakken....
Ik moet nog een keer Uncharted The Lost Legacy doen, dan heb ik ze allemaal 1 keer gespeeld. Behalve dat kaartspel op de vita, maar... die is al jaren unobtainable.zenmaster wrote: 10 Jul 2021 17:56 Uncharted was volgens mij de eerste PS3 game die ik uitspeelde.
Ik was toen totaal niet met platinums en trophies bezig; was er zelfs wat tegen. Had meerdere accounts toen ook omdat je je naam niet kon veranderen.
Soit. Ik vond het toen een heel goede game, als Tomb Raider fan. Alleen op het einde met de zombies/nightcrawlers/whatevers dat was wat een afknapper voor mij. Heb de games daarna eigenlijk niet gespeeld. Krijg er weer zin in, maar heb al zo weinig tijd.
Dat was niet eens zoeken, believe it or not... LoTR savegame is corrupted. Ik was er eindelijk een beetje in gekomen, maar heb er hierdoor totaal geen zin meer in. Daarna wel heel even getwijfeld: RE: Code Veronica X kwartiertje gespeeld, maar uiteindelijk toch TR Anniversary gekozen. Even wat afwisseling van KH. Ik heb UC TLL wel ook klaar gelegd, maar ik heb nu vakantie met de kinderen (oftewel: zeer weinig me-time, haha), dus ik kijk wel even waar ik aan toe kom en/of zin in heb. Misschien nog een Spyro game samen met de kidsKolm wrote: 12 Jul 2021 20:03Ik heb je gisteren behoorlijk zien zoeken naar een nieuwe game volgens mij. Eerst Lord of the rings, later Tomb raider trilogy. Weet je al wat het gaat worden?paveman wrote: 07 Jul 2021 10:00 Oh ja: J&D vond ik ook geweldig, hielp ook nog mee...! Maar Jak2 en 3 had ik al afgeschoten na een half uurtje spelen o.i.d. (teveel R&C-achtig: niet mijn kopje thee). Alhoewel het nog altijd niet mijn favoriete games zijn heb ik ze later alsnog kunnen waarderen voor de games die ze zijn.
Congrats met de voortgang in BioShock!! Zelf met de afronding van KH2 bezig: waar ik op de PS3 versie moeite had met bepaalde bazen zat er nog een stukje training blijkbaar in m'n systeem, haha! De moeilijkste baas uit de game binnen 1 poging gedaan. Grappige is dat degenen die ik op PS3 gelijk in eens had dit keer juist wat meer moeite kostten...
Ik zit te twijfelen of ik dan door zal gaan met KH (1), of toch even tussendoortje pakken....
Wow... dat is inderdaad balen! En save op de cloud was ook al corrupted?paveman wrote: 12 Jul 2021 23:54 Dat was niet eens zoeken, believe it or not... LoTR savegame is corrupted. Ik was er eindelijk een beetje in gekomen, maar heb er hierdoor totaal geen zin meer in. Daarna wel heel even getwijfeld: RE: Code Veronica X kwartiertje gespeeld, maar uiteindelijk toch TR Anniversary gekozen. Even wat afwisseling van KH. Ik heb UC TLL wel ook klaar gelegd, maar ik heb nu vakantie met de kinderen (oftewel: zeer weinig me-time, haha), dus ik kijk wel even waar ik aan toe kom en/of zin in heb. Misschien nog een Spyro game samen met de kids