Re: PlayStation 5
1216Ik zou zelfs niet geweten hebben dat GM nog PS5's beschikbaar had? Dat die niet op 10minuten uitverkocht zijn geweest?
Ik gebruik hem enkel als ik online speel met bekenden. Als het voor iets heel kort is met random mensen is dan probeer ik het bij een PSN groupchat of Discord te houden. Anders moet ik een halfuur gaan uitleggen dat ik echt geen klein kind maar een vrouw ben...Sanity penguin wrote: 03 Sep 2021 16:25 Wist zelfs niet dat de PS5 al een camera-variant had
Dat zijn inderdaad bundels om links te laten liggen. Ik heb denk ik nog nooit in mijn leven een headset gebruikt bij het gamen
Volgens mijn vriendin was het bericht op de website vandaag aangepast. Ze had deze morgen nog gekeken en toen stond erop dat het uitverkocht was. En toen ik om 14-15u keek stond er dat je moest navragen bij de winkel. Er is dus sowieso geen online verkoop van PS5's geweest bij gamemania en lijkt dat ze dat voorlopig ook niet gaan doen.NTGSruler wrote: 03 Sep 2021 19:07 Ik zou zelfs niet geweten hebben dat GM nog PS5's beschikbaar had? Dat die niet op 10minuten uitverkocht zijn geweest?
Ik moet ook wel zeggen dat ik het frappant vind dat er maar een beperkt aantal games of toppers voor de ps5 is momenteel. Was dat bij de release van de 4 ook zo? Of het een in dit geval toch wat met het andere te maken?met0t0 wrote: 05 Sep 2021 16:44 Toch opvallend dat bijna een jaar na de release nog altijd geen pre-orders mogelijk zijn...
Er zijn ook nog niet gigantisch veel exclusieve games voor PS5 uitgekomen dus ik vind het niet zo erg, maar blijf benieuwd naar wanneer ge gewoon een winkel zult kunnen binnenlopen om een te kopen zonder bestellen
Dit. Over een jaar start ik mijn PS5 nog wel een keer op. Tegen die tijd zijn er vast wat meer goede games.Sanity penguin wrote: 05 Sep 2021 17:07 Ik moet ook wel zeggen dat ik het frappant vind dat er maar een beperkt aantal games of toppers voor de ps5 is momenteel. Was dat bij de release van de 4 ook zo? Of het een in dit geval toch wat met het andere te maken?