nu pas ?? beste ps3 game wellichtElexus wrote: GoW collectie is compleet nu.
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
122Ik zou graag de collection volume 2 kopen, maar ze krijgen hem niet meer binnen in de GM zeggen ze en in de store ist ook 20 euro...
123Die games stonden letterlijk een paar weken geleden allemaal in sale...dividedx11 wrote:Ik zou graag de collection volume 2 kopen, maar ze krijgen hem niet meer binnen in de GM zeggen ze en in de store ist ook 20 euro...
Ot:
124Elexus, hoelang gaat dat nog blijven doorgaan met games kopen?
En daar benk nu vet mee
En daar benk nu vet mee
125tot haar geld op isdividedx11 wrote:Elexus, hoelang gaat dat nog blijven doorgaan met games kopen?
En daar benk nu vet mee
126Ze wil letterlijk zoveel games dat als ze eenmaal stopt met games kopen nog 200 jaar non-stop door kan gamen.dividedx11 wrote:Elexus, hoelang gaat dat nog blijven doorgaan met games kopen?
En daar benk nu vet mee
127Voila, exactly this.BozeGozerXrd wrote:Ze wil letterlijk zoveel games dat als ze eenmaal stopt met games kopen nog 200 jaar non-stop door kan gamen.dividedx11 wrote:Elexus, hoelang gaat dat nog blijven doorgaan met games kopen?
En daar benk nu vet mee
128Inderdaad er was een GoW sale van 2 weken die tot 1 april geduurd heeftElexus wrote:Die games stonden letterlijk een paar weken geleden allemaal in sale...dividedx11 wrote:Ik zou graag de collection volume 2 kopen, maar ze krijgen hem niet meer binnen in de GM zeggen ze en in de store ist ook 20 euro...
Heb Ascension opgepikt voor €9, de collections waren ook €9 dacht ik als je plus hebt
132minermb wrote:Ik heb I am bread gekocht
Haha wat is dat
134seriously, what. the. hell?!minermb wrote:Ik heb I am bread gekocht
135Het is een spel van de makers van surgeon simulator en je bent dan een boterham die geroosterd moet worden. Dat doe je door dingen vast te grijpen en te klimmen en je mag niet teveel smaak verliezen. Het is een leuk maar lastig spel