De S-ranks waren eigenlijk erg makkelijk achteraf bekeken.
Als je op 1 difficulty (bv amateur/makkelijkste) je totale speeltijd onder de 5u krijgt, dan unlock je een RPG met infinite ammo. Deze totale speeltijd hoef je niet in 1 run te halen, je kan gewoon een paar levels herspelen waar je veel tijd hebt verloren tot je totaaltijd eronder zit. Door de S-ranks te doen met de RPG heb ik nog is een halfuur van mijn amateur tijd afgehaald zelfs, zit nu aan 3u15 totaal ofzo.
En deze RPG is voor de meeste bosses op amateur een 1-shot kill
Soms moet je wel een bepaald weak point raken met de RPG, maar dan nog... zonder RPG zijn die gevechten soms erg lastig en lang.
Daarnaast hoef je niet op alle punten (accuracy, time, deaths en aantal enemies killed) een S-rank te halen. Je mag ook 2 A-ranks of 1 B-rank hebben en dan heb je nog altijd een S-rank. Enige waar ik wel op moest letten is dat mijn partner geen wapen had tenzij strikt noodzakelijk (als ze een stuk alleen moet doen bv) want anders gaat zij teveel vijanden killen en haal ik het target voor enemies killed niet
Maar je hebt wel gelijk: Het moeilijkste is achter de rug, al bleek het uiteindelijk redelijk makkelijk
En na een Max Payne grind zal dit ook wel lukken
@paveman: De controls zijn altijd weer even wennen en grafisch is het nogal hoekig als je net daarvoor een PS5 game hebt gespeeld.
Resident Evil heeft toch wel aparte controls vind ik. Zeker als je wil rond lopen dan gaat dat een beetje raar. Maar op den duur klikt het wel en merk je het niet meer, het is vooral als je na een tijd niet spelen weer opnieuw begint.
Maar ik kan de game ook wel smaken. Naar mijn gevoel nu beter dan vroeger
Btw: Ik zie dat je de online nog mist van 5. Ik heb de disc en de digitale versie van psplus waardoor ik voor 2 kan zorgen in de lobby. Dus als je nog 1 andere persoon kan vinden wil ik er nog wel mee helpen. Geen idee of er hier nog iemand anders is die de trophies zou willen.