Re: Het budgetgaming-topic
766@Kolm: er staat bij mij nu welgeteld 0.45cent in mijn portemonnee op de store
Alsnog PSNow gekocht voor €22,50 (Icm met de 3x €2,50 korting op psn tegoedNTGSruler wrote: 30 Oct 2021 11:43 Gaan ze ook eens hun wenkbrauwen fronsen... Moet-ie nou echt al die Playstation games hebben?
Mooi!Marty wrote: 01 Nov 2021 15:53 PS2/PS3 games moet je streamen maar het grootste gedeelte van de PS4 games kun je streamen of downloaden.
Dus ik heb Medievil en Ghostrunner al even gedownload. Dus als ik die uitgespeeld heb heb ik de de kosten er al weer uit
Als ik het mij goed herinner mag je dat houdenMarty wrote: 01 Nov 2021 16:49 Wat doen ze trouwens met de bedragen dat paypal stuurt om te kijken of de rekening bij jou hoort. Halen ze dat terug of is het een cadeautje (€0,15 bij elkaar). Ik heb namelijk geen machtigingen gegeven dat ze mijn rekening kunnen bekijken maar ze hebben wel die paar cent gestort. Moet je dat terug storten?
Dat vond ik ook heel vreemd, want had zo'n €0,20 gestort gekregen ter verificatie van mijn account die ik wou afsluiten en nooit moeten terugbetalen. Hopen dat ze het nooit meer opvragen zeker?gamerke1992 wrote: 01 Nov 2021 20:56Als ik het mij goed herinner mag je dat houdenMarty wrote: 01 Nov 2021 16:49 Wat doen ze trouwens met de bedragen dat paypal stuurt om te kijken of de rekening bij jou hoort. Halen ze dat terug of is het een cadeautje (€0,15 bij elkaar). Ik heb namelijk geen machtigingen gegeven dat ze mijn rekening kunnen bekijken maar ze hebben wel die paar cent gestort. Moet je dat terug storten?
Net gekeken, ik zit blijkbaar nog goed tot 01/2023, dus ga deze skippen
1 maand PS Now is nu -33% op de PSN Store. 6.69 euro ipv 9.99 euro.Sanity penguin wrote: 19 Nov 2021 12:10 Net gekeken, ik zit blijkbaar nog goed tot 01/2023, dus ga deze skippen
Ze zouden beter wat korting geven op PSnow.