Re: Het budgetgaming-topic

767
NTGSruler wrote: 30 Oct 2021 11:43 Gaan ze ook eens hun wenkbrauwen fronsen... Moet-ie nou echt al die Playstation games hebben? :lol:
Alsnog PSNow gekocht voor €22,50 (Icm met de 3x €2,50 korting op psn tegoed
En ik hoefde geen betaalkaart toe te voegen. En vanochtend moest ik dat nog wel. Maar goed jaartje psnow voor €22,50 is geen geld.
En aangezien GTA 3 in december op psnow verschijnt komt dat mooi uit
Image

769
Interessant dat ze het even zo goedkoop maken, zal veel twijfelaars overtuigen. De hele tijd streamen zou mij niet liggen, maar als ge nu ook games op de console kunt downloaden, zal het al een stuk stabieler zijn :) Ik kan echter nog wel een tijdje verder met mijn fysieke games :-"

771
Wat doen ze trouwens met de bedragen dat paypal stuurt om te kijken of de rekening bij jou hoort. Halen ze dat terug of is het een cadeautje (€0,15 bij elkaar). Ik heb namelijk geen machtigingen gegeven dat ze mijn rekening kunnen bekijken maar ze hebben wel die paar cent gestort. Moet je dat terug storten?
Image

773
Marty wrote: 01 Nov 2021 16:49 Wat doen ze trouwens met de bedragen dat paypal stuurt om te kijken of de rekening bij jou hoort. Halen ze dat terug of is het een cadeautje (€0,15 bij elkaar). Ik heb namelijk geen machtigingen gegeven dat ze mijn rekening kunnen bekijken maar ze hebben wel die paar cent gestort. Moet je dat terug storten?
Als ik het mij goed herinner mag je dat houden ;)
Image

774
gamerke1992 wrote: 01 Nov 2021 20:56
Marty wrote: 01 Nov 2021 16:49 Wat doen ze trouwens met de bedragen dat paypal stuurt om te kijken of de rekening bij jou hoort. Halen ze dat terug of is het een cadeautje (€0,15 bij elkaar). Ik heb namelijk geen machtigingen gegeven dat ze mijn rekening kunnen bekijken maar ze hebben wel die paar cent gestort. Moet je dat terug storten?
Als ik het mij goed herinner mag je dat houden ;)
Dat vond ik ook heel vreemd, want had zo'n €0,20 gestort gekregen ter verificatie van mijn account die ik wou afsluiten en nooit moeten terugbetalen. Hopen dat ze het nooit meer opvragen zeker? :lol:

777
Zoals verwacht nog wel andere PSPlus sales.
Gamemania: 39.98 of 38.98 als je xp member bent.
Bol: 39.99
PSN Store: 39.99

Het loopt elkaar dus niet heel erg uit de weg maar het ene kan wat handiger zijn om te bestellen dan het andere :)
Image

780
Sanity penguin wrote: 19 Nov 2021 12:10 Net gekeken, ik zit blijkbaar nog goed tot 01/2023, dus ga deze skippen :lol:
Ze zouden beter wat korting geven op PSnow.
1 maand PS Now is nu -33% op de PSN Store. 6.69 euro ipv 9.99 euro.

BE: https://store.playstation.com/nl-be/pro ... UB001MBF33
NL: https://store.playstation.com/nl-nl/pro ... UB001MBF33

3 maanden en 1 jaar zijn niet in sale. Maar 1 jaar is een paar weken geleden in sale geweest voor 29.99 euro als je nog niet eerder PSNow had gehad.
Image