De PS4 versie natuurlijk!zenmaster wrote: 28 Nov 2021 23:07 @ Kolm, met0t0 en paveman: bedankt!
Op naar de volgende dan. Geen idee welke dat zal zijn.
Re: Pronken met je Platinums
4052Completion verhogen is zeker het plan bij die twee. 100%… ehehe euhm. Misschien.NTGSruler wrote: 29 Nov 2021 11:38 Kzou zeggen Tomb Raider of Rise of the Tomb Raider voor 100% completion
Ben nu moeizaam de DLC aan het afwerken.
paveman wrote: De PS4 versie natuurlijk!
Ik wou hem nog in huis halen, maar ik weet nog niet of ik hem effectief nog ga spelen.
Mijn vrouw heeft genoeg blokken gezien, zei ze verleden weekend al.
4053Ah alles rustig aan Zenmaster. Welke games had je nog in het verschiet om eventueel te starten?
4054Jaja, zeker rustig aan. Catherine was er één die ik mijzelf opgelegd had om platinum te halen. Ookal dacht ik soms dat het niet meer ging lukken.NTGSruler wrote: 29 Nov 2021 15:35 Ah alles rustig aan Zenmaster. Welke games had je nog in het verschiet om eventueel te starten?
Heb er nog een paar, behalve Tomb Raider en Rise of the Tomb Raider:
- The Last Guardian
- Shadow of the Tomb Raider
- Death Stranding
- Ghost of Tsushima
Eventueel op PS3 nog en dan gaat hij waarschijnlijk met pensioen:
- Zone of the Enders 2
Is weinig, maar er kunnen er nog bijkomen. Zou eens moeten kijken wat mij echt aanspreekt, ook kleinere online games.
4055Death Stranding lijkt mij wel iets voor jou eerlijk gezegd. Geen idee waarom.
Het plan is om mijn PS3 nu ook tegen eind 2022 op pensioen te laten gaan. We kunnen niet blijven hangen bij die generatie.
Het plan is om mijn PS3 nu ook tegen eind 2022 op pensioen te laten gaan. We kunnen niet blijven hangen bij die generatie.
4056Ik probeer nog steeds af en toe een PS3 game uit te spelen maar als ik alleen al de begonnen PS3 games wil uitspelen (minstens 1 trophy) voor eind 2022 moet ik ongeveer 31 games uitspelen in 2022... Meestal speel ik er ongeveer 40 uit op een jaar en dat is dan een mix van kort en lang, de PS3 games die ik nog heb zijn toch vooral lange games dus dat gaat hem niet worden
4057Snap ik Kolm. Ik zeg dat het mijn plan is om tegen eind 2022 klaar te zijn met PS3. Maar ik zie dat niet gebeuren, tenzij ik games ga laten vallen op PS3. En zeker met GT7 (hopelijk geen uitstel) in maart vermoed ik toch dat het een tijdje enkel GT zal zijn in 2022. Ook op PS4 heb ik nog lange games dat ik wil doen. Ik vermoed dat ik mijn PS4 op pensioen ga laten gaan in 2030 ofzo...
Oh ja en dan is er nog de Vita...
Oh ja en dan is er nog de Vita...
4058Bij mij is de lijst veel korter (quasi onbestaande), maar ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit. Heb zelfs de PS3 en PS4 pas een nieuw huisje van Ikea gekocht.
4061Was vorige maand via PSnow. Vooral leuk in co-op, geinige tijden gehad met mijn dochter.
Lijkt wat op 'human fall flat' (iets dat zij geregeld op tablet speelt) dus het was bij tijden beschamend hoeveel beter en sneller zij er in was
4062Haha! Better get used to it: verslagen worden door je dochter. Ik geniet er hard van dat ik op dit moment nog altijd veel beter in gamen ben dan mijn kinderen (en neefjes die nog een beetje ouder zijn), omdat ik weet dat het ooit gebeurd gaat zijn
Mijn neefjes hebben het altijd over hun oom die pro gamer is (heb ik niet bedacht, ben ik het ook niet mee eens natuurlijk)
Mijn neefjes hebben het altijd over hun oom die pro gamer is (heb ik niet bedacht, ben ik het ook niet mee eens natuurlijk)
4063Haha leuk Sanity! Game staat ook in sale nu dacht ik.
Paveman: een klein beetje genieten van je status als "pro gamer" mag wel é. Voor je het weet zijn ze beter dan jou!
Paveman: een klein beetje genieten van je status als "pro gamer" mag wel é. Voor je het weet zijn ze beter dan jou!
4064Hallo hier ben ik weer even. Heb ook nog eens 3 plats gecollect.
@NTGSruler Ik zou GOW Remastered wel doen net zoals je TLOU hebt gedaan. Die games zijn gwn super gaaf. Ascension is de minste en ambetantste. Er zijn op de hoogste moeilijkheidsgraad maar twee vervelende stukken als ik het me herinner. (zelfs met patch gemakkelijker gemaakt) het labyrinth of trial van Archimedes en 3 koppige cyberus) Enkel de nieuwste heb ik nog niet geplat. Het moet je gwn liggen natuurlijk, die guides zijn dan ook veelal door hunters ingevuld of gepold dus die tijden zijn meestal wat sneller.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
@NTGSruler Ik zou GOW Remastered wel doen net zoals je TLOU hebt gedaan. Die games zijn gwn super gaaf. Ascension is de minste en ambetantste. Er zijn op de hoogste moeilijkheidsgraad maar twee vervelende stukken als ik het me herinner. (zelfs met patch gemakkelijker gemaakt) het labyrinth of trial van Archimedes en 3 koppige cyberus) Enkel de nieuwste heb ik nog niet geplat. Het moet je gwn liggen natuurlijk, die guides zijn dan ook veelal door hunters ingevuld of gepold dus die tijden zijn meestal wat sneller.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
4065#156 Lego Ninjago Movie: The Videogame.
Héél wat collectibles en de logica in Lego levels is altijd moeilijk te vinden. Reeds mijn 5e Lego game platinum en met de DC Super Villians van deze maand komt er binnenkort nog ééntje bij
Héél wat collectibles en de logica in Lego levels is altijd moeilijk te vinden. Reeds mijn 5e Lego game platinum en met de DC Super Villians van deze maand komt er binnenkort nog ééntje bij