Ironisch genoeg koop ik bijna nooit full price wat ergens mijn argumentatie deels onderuit haalt, maar het is en blijft iets waar ik me prettiger bij voel. Maar goed, geen idee waarom ik ga onderbouwen waarom ik geen tweedehands games koop...
Re: Het budgetgaming-topic
826Uiteraard zeer valide methode om te doen, Roy. Ik ben zelf alleen niet van tweedehands kopen. Puur omdat ik graag wil dat onze industrie blijft bestaan en wil dat developers iets verdienen aan het feit dat ik hun game speel. Hoe minder ik/wij dat doe(n), hoe meer het noodzakelijk wordt voor ze om FUT-achtige modellen te implementeren, omdat (in tegenstelling van wat velen denken) er anders simpelweg te weinig wordt verdiend om de kosten terug te verdienen. Wat overigens een groot probleem is: oplopende kosten in de industrie.
Ironisch genoeg koop ik bijna nooit full price wat ergens mijn argumentatie deels onderuit haalt, maar het is en blijft iets waar ik me prettiger bij voel. Maar goed, geen idee waarom ik ga onderbouwen waarom ik geen tweedehands games koop...