--- Onze tv heeft het na 14 jaar opgegeven. Bij het heropstarten na 6 maanden bleek dat hij de verhuis niet heeft overleefd... Eerst maakte hij wat raar geluid zonder beeld en dan kwam er plots rook uit...
+++ ... dan maar een nieuwe gekocht (LG OLED C1), wat een upgrade
--- ... en nu is een PS5 plots wel verleidelijk om er ten volle van te genieten, maar daar wachten we nog wel even mee
+++ De PS4 werkt gelukkig wel nog, straks terug beginnen met gamen na een half jaar verhuiswerk
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10427Beetje jammer, maar het rechtvaardigt de mooie nieuwe aankoop natuurlijk wel nu. Alvast heel veel speelplezier!
10428Das stom Met0t0. Redelijke aankoop weer natuurlijk, maar kun je ineens genieten van de betere beeldkwaliteit.
Je hebt al een nieuwe gekocht, maar recentelijk ben ik zéér benieuwd naar deze van Sony:
https://electronics.sony.com/bravia-gaming
Deze nieuwe tv's detecteren automatisch je PS5, zetten je tv in de meest optimale instellingen ervoor, is 120hz compatibel, heeft HDMI 2.1 en ik geloof dat die ook VRR (variable refresh rate) hebben.
Maar toch, een nieuwe tv, nieuwe ingerichte plaats zal alvast hopelijk weer aanmoedigen om terug te gamen.
Je hebt al een nieuwe gekocht, maar recentelijk ben ik zéér benieuwd naar deze van Sony:
https://electronics.sony.com/bravia-gaming
Deze nieuwe tv's detecteren automatisch je PS5, zetten je tv in de meest optimale instellingen ervoor, is 120hz compatibel, heeft HDMI 2.1 en ik geloof dat die ook VRR (variable refresh rate) hebben.
Maar toch, een nieuwe tv, nieuwe ingerichte plaats zal alvast hopelijk weer aanmoedigen om terug te gamen.
10429++++ Laatste drukke week ingegaan op het werk. Normaal dan 2 weken thuis.
---- Uiteraard zijn er weer positieve mensen op het werk, dus ik zie het alweer aankomen...
---- Uiteraard zijn er weer positieve mensen op het werk, dus ik zie het alweer aankomen...
10430+++ Nieuwe tv is indrukwekkend en het voelt goed om eindelijk terug te kunnen gamen
+++ Iets rustiger op het werk op het einde van het jaar, doet ook goed om eens wat meer op tijd thuis te zijn
--- Kerst en Nieuwjaar vallen in het weekend, geen extra verlofdagen dus
+++ Iets rustiger op het werk op het einde van het jaar, doet ook goed om eens wat meer op tijd thuis te zijn
--- Kerst en Nieuwjaar vallen in het weekend, geen extra verlofdagen dus
10431---- Morgen hels examen van een van de meest verschrikkelijke leerkrachten die ik al heb gehad... En dan is het nog een praktijkexamen. Ik snap er niet veel van en ik kan er niet veel van Al een geluk dat ik nog maar een 15/60 moet halen om erdoor te zijn!
10432Veel succes!Mr.Wolf wrote: 19 Dec 2021 19:49 ---- Morgen hels examen van een van de meest verschrikkelijke leerkrachten die ik al heb gehad... En dan is het nog een praktijkexamen. Ik snap er niet veel van en ik kan er niet veel van Al een geluk dat ik nog maar een 15/60 moet halen om erdoor te zijn!
10433Dat zou moeten lukken dus! Heel veel succes, heb vertrouwen in jezelf en goede afloop!
10434Examen al gedaan? Hoe is het gegaan?Mr.Wolf wrote: 19 Dec 2021 19:49 ---- Morgen hels examen van een van de meest verschrikkelijke leerkrachten die ik al heb gehad... En dan is het nog een praktijkexamen. Ik snap er niet veel van en ik kan er niet veel van Al een geluk dat ik nog maar een 15/60 moet halen om erdoor te zijn!
++++ Goed nieuws => collega op het werk negatief na zijn test.
---- Slecht nieuws => + dochter zaterdagnacht 4x overgegeven + koorts. Zou vandaag getest worden...
10435Wa een ellende… Veel beterschap voor uw dochter.
+ Hier uitkijken naar nog es een paar dagen verlof…
+…samen met mijn nieuwe koffiemachine. Als die aankomt.
- woensdag klein operatieke laten doen.
+ Hier uitkijken naar nog es een paar dagen verlof…
+…samen met mijn nieuwe koffiemachine. Als die aankomt.
- woensdag klein operatieke laten doen.
10436Bedankt Zenmaster!
Geniet van je koffiemachine!
Geniet van je koffiemachine!
10437Veel beterschap aan de dochter!NTGSruler wrote: 20 Dec 2021 11:47Examen al gedaan? Hoe is het gegaan?Mr.Wolf wrote: 19 Dec 2021 19:49 ---- Morgen hels examen van een van de meest verschrikkelijke leerkrachten die ik al heb gehad... En dan is het nog een praktijkexamen. Ik snap er niet veel van en ik kan er niet veel van Al een geluk dat ik nog maar een 15/60 moet halen om erdoor te zijn!
++++ Goed nieuws => collega op het werk negatief na zijn test.
---- Slecht nieuws => + dochter zaterdagnacht 4x overgegeven + koorts. Zou vandaag getest worden...
Op de theorie had ik een 8/20, waardoor ik zo goed als niks meer moest halen op de pratijk. Dat zal uiteindelijk ook geen vette geweest zijn, maar ik had een half resultaat tevoorschijn kunnen toveren. Hopelijk er dus toch door van dit vak zodat ik niet meer op zijn gezicht moet kijken
10439+ Gister een super gave barbeque aan de kust gehad.
- Enkel verstuikt. Been omhoog en ingewikkeld in ijs. Zal wel een paar weken duren voordat het over is. Hopelijk met een paar dagen weer een beetje normaal kunnen lopen.
+ goeie motivatie om nu binnen te blijven en aan het werk te gaan.
- Enkel verstuikt. Been omhoog en ingewikkeld in ijs. Zal wel een paar weken duren voordat het over is. Hopelijk met een paar dagen weer een beetje normaal kunnen lopen.
+ goeie motivatie om nu binnen te blijven en aan het werk te gaan.
10440+ Uitslapen op een weekdag, zalig.
+ Nieuw koffiemachine, zalig.
- Uitnodiging voor boosterspuit. Heb altijd Pfizer gekregen, zou nu Moderna krijgen. Maakt het iets uit? Heb geen keuze waarschijnlijk.
+ Lang weekend = gamen terwijl iedereen uitslaapt.
+ Nieuw koffiemachine, zalig.
- Uitnodiging voor boosterspuit. Heb altijd Pfizer gekregen, zou nu Moderna krijgen. Maakt het iets uit? Heb geen keuze waarschijnlijk.
+ Lang weekend = gamen terwijl iedereen uitslaapt.