Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10426
--- Onze tv heeft het na 14 jaar opgegeven. Bij het heropstarten na 6 maanden bleek dat hij de verhuis niet heeft overleefd... Eerst maakte hij wat raar geluid zonder beeld en dan kwam er plots rook uit... :(
+++ ... dan maar een nieuwe gekocht (LG OLED C1), wat een upgrade :O
--- ... en nu is een PS5 plots wel verleidelijk om er ten volle van te genieten, maar daar wachten we nog wel even mee :P
+++ De PS4 werkt gelukkig wel nog, straks terug beginnen met gamen na een half jaar verhuiswerk :D

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10428
Das stom Met0t0. Redelijke aankoop weer natuurlijk, maar kun je ineens genieten van de betere beeldkwaliteit.
Je hebt al een nieuwe gekocht, maar recentelijk ben ik zéér benieuwd naar deze van Sony:
https://electronics.sony.com/bravia-gaming
Deze nieuwe tv's detecteren automatisch je PS5, zetten je tv in de meest optimale instellingen ervoor, is 120hz compatibel, heeft HDMI 2.1 en ik geloof dat die ook VRR (variable refresh rate) hebben.

Maar toch, een nieuwe tv, nieuwe ingerichte plaats zal alvast hopelijk weer aanmoedigen om terug te gamen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10434
Mr.Wolf wrote: 19 Dec 2021 19:49 ---- Morgen hels examen van een van de meest verschrikkelijke leerkrachten die ik al heb gehad... En dan is het nog een praktijkexamen. Ik snap er niet veel van en ik kan er niet veel van :p Al een geluk dat ik nog maar een 15/60 moet halen om erdoor te zijn!
Examen al gedaan? Hoe is het gegaan?

++++ Goed nieuws => collega op het werk negatief na zijn test.
---- Slecht nieuws => + dochter zaterdagnacht 4x overgegeven + koorts. Zou vandaag getest worden...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10437
NTGSruler wrote: 20 Dec 2021 11:47
Mr.Wolf wrote: 19 Dec 2021 19:49 ---- Morgen hels examen van een van de meest verschrikkelijke leerkrachten die ik al heb gehad... En dan is het nog een praktijkexamen. Ik snap er niet veel van en ik kan er niet veel van :p Al een geluk dat ik nog maar een 15/60 moet halen om erdoor te zijn!
Examen al gedaan? Hoe is het gegaan?

++++ Goed nieuws => collega op het werk negatief na zijn test.
---- Slecht nieuws => + dochter zaterdagnacht 4x overgegeven + koorts. Zou vandaag getest worden...
Veel beterschap aan de dochter!

Op de theorie had ik een 8/20, waardoor ik zo goed als niks meer moest halen op de pratijk. Dat zal uiteindelijk ook geen vette geweest zijn, maar ik had een half resultaat tevoorschijn kunnen toveren. Hopelijk er dus toch door van dit vak zodat ik niet meer op zijn gezicht moet kijken :p
Image