Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2237
minermb wrote: 26 Jan 2022 15:41 Dying Light 2: Deluxe Edition
Image
Hij komt pas volgende week uit, maar ik en een vriend hadden er al zoveel zin in na dying light dat we hem maar gewoon gepre-ordered hebben. Ik ben echt benieuwd hoe die standhoud na de eerste game, die al geweldig was.
Ik heb de gewone editie ook besteld :p Al van ergens vorig jaar rond de zomer denk ik haha! Was ook enorme fan van de eerste game, maar denk dat het bij de deze ook wel goed zal zitten ;)
Image

2244
Kolm wrote: 02 Feb 2022 14:02
zenmaster wrote: 02 Feb 2022 11:25
paveman wrote: 02 Feb 2022 10:45 @zenmaster: het is toch Tomb Raider geworden dus? ;)
Ja… hehe. Moeilijke keuze, met die andere toppers die hier nog liggen te wachten, maar heb er al geen spijt van.
Wow, en completion meteen naar 77.5 :O
Ik had niet verwacht dat het onder de 80% zou gaan, maar dat komt waarschijnlijk door alle DLC...
Haha, ja deed wel efkes pijn. 😛💔

Ik had gehoopt 85% ofzo en wou dan afhankelijk van hoe erg het was nog een tweede game installeren. Ben eigenlijk naar 76,xx gezakt en ondertussen door 6 trophies weer een beetje omhoog.

Inderdaad, er is veel DLC. Voor de game te installeren stond er 9gb en toen ik de DLC kocht en downloadde ineens 26gb. 😐 7 delen ook ipv 4 bij Rise of the Tomb Raider, maar wel minder trophies per DLC dus wat die % betreft komt het misschien wel overeen. Gewoon weer veel nieuwe trophies denk ik (100 deze keer) gecombineerd met heel weinig games. 🥲
Image

2245
zenmaster wrote: 02 Feb 2022 14:17 Haha, ja deed wel efkes pijn. 😛💔

Ik had gehoopt 85% ofzo en wou dan afhankelijk van hoe erg het was nog een tweede game installeren. Ben eigenlijk naar 76,xx gezakt en ondertussen door 6 trophies weer een beetje omhoog.

Inderdaad, er is veel DLC. Voor de game te installeren stond er 9gb en toen ik de DLC kocht en downloadde ineens 26gb. 😐 7 delen ook ipv 4 bij Rise of the Tomb Raider, maar wel minder trophies per DLC dus wat die % betreft komt het misschien wel overeen. Gewoon weer veel nieuwe trophies denk ik (100 deze keer) gecombineerd met heel weinig games. 🥲
Is inderdaad het nadeel bij weinig games, anderzijds stijg je ook wel heel snel als je wat trophies haalt.

Overigens is het aantal trophies niet relevant voor completion maar het totaal aantal trophypunten die erbij hoort.
Een gouden trophy halen zal veel meer aan je completion toevoegen dan een bronzen.

Blijkbaar heeft Rise of the Tomb Raider 2310 trophypunten en Shadow of the Tomb Raider 2520 trophypunten.
Shadow weegt daardoor zwaarder door op completion dan Rise. Rise heeft wel meer trophies (125), maar 118 daarvan zijn brons terwijl Shadow 100 trophies heeft en slechts 82 bronzen trophies, dus meer zilver/goud trophies in Shadow.

Deze game had dacht ik in de DLC ergens 2 trophies zitten die in local of online co-op moesten. Ben de precieze details even kwijt maar mijn bedenking ooit was dat het prima alleen te doen was. Ik weet alleen niet of ze een online connectie vereisen als je ze alleen doet.
Image

2246
Mr.Wolf wrote: 01 Feb 2022 20:38 Ik had het mezelf voorgenomen om geen horizon the forbidden west te kopen, maar ik was zwak. Uiteindelijk had ik nog 25 euro korting en met de ps4 versie heb je ook de gratis ps5 versie dan!

Image
Februari wordt een dure maand, want heb ook nog Dying Light 2 en Elden Ring besteld :D
Ben ik iig niet de enige met die aankopen :lol:

Enjoy :cool:
Image