Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10549
NTGSruler wrote: 31 Jan 2022 16:12 Hey iedereen:

Ik ben er nog! Even wat afzondering van de virtuele wereld gedaan! Zowel hier als op gaming vlak. Even op dat vlak dipje vermoed ik. Ondertussen spendeer ik dus véél tijd aan sporten en huishouden. Vrouw volle bak in de studies, eerste trimester is ze alvast geslaagd!
Booster ben ik s'nachts niet goed geweest. Ijskoud in bed en niet warm te krijgen. S'anderdaags griepachtig. Maar tegen de middag beter. Paar dagen rustig gehouden en ben terug ok momenteel.
Verder kan ik niet meer wachten tot GT7 er komt! Nog een maandje! :jip:
Pas op voor Sophy! :D

Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10559
@Zenmaster:

---- Alles was klaar voor een middagje gezellig gamen terwijl de storm buiten raasde. Zelf koekjes gebakken. Maar het dak bij de geburen is aan het loskomen, dakpannen naar beneden en op de auto (hun auto). Alleen is dat dak dus verbonden met ons dak. Mijn vrouw en ik zitten hier nogal verweesd momenteel. Er is bij ons eigenlijk nog geen schade (maar laat het maar zo, ik hoef die miserie echt niet te hebben!), maar we maken ons wel zorgen eerlijk gezegd. Als de hoekpannen eraf gaan dan zou het wel eens kunnen dat al de andere pannen rap volgen. Hoek van hun kant zit nu al op het hout... We hebben wel online een melding gemaakt bij de brandweer, politie is gepasseerd op hun ronde en hopelijk doen zij ook hun meldingen.
Ben begonnen met Sniper Ghost Warrior Contracts, maar game staat al meer dan 2u op en ben zelfs nog niet voorbij de tutorial momenteel....
Er ligt blijkbaar nog een piek te wachten van de storm rond 19u. Ik wacht wel even bang af. Net weer in mijn 2 weken off en heb echt geen zin om te gaan moeten rondbellen voor herstellingen, verzekering en wat nog allemaal.
Image
cron