Sterkte Paveman! Als het de omikron variant is en die kans is erg groot dan zal het allemaal wel meevallen vooral daar je de booster al hebt gehad. Het neem t niet weg dat het erg vervelend is en je je toch behoorlijk ziek kunt voelen.
Beterschap.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10547Dank mensen!
PCR test was zoals te verwachten ook positief
Ik heb nog altijd weinig klachten, wat spierpijn en vooral erg vermoeid, ik slaap veel. Maar goed: dat had een heel stuk erger gekund natuurlijk.
PCR test was zoals te verwachten ook positief
Ik heb nog altijd weinig klachten, wat spierpijn en vooral erg vermoeid, ik slaap veel. Maar goed: dat had een heel stuk erger gekund natuurlijk.
10549Pas op voor Sophy!NTGSruler wrote: 31 Jan 2022 16:12 Hey iedereen:
Ik ben er nog! Even wat afzondering van de virtuele wereld gedaan! Zowel hier als op gaming vlak. Even op dat vlak dipje vermoed ik. Ondertussen spendeer ik dus véél tijd aan sporten en huishouden. Vrouw volle bak in de studies, eerste trimester is ze alvast geslaagd!
Booster ben ik s'nachts niet goed geweest. Ijskoud in bed en niet warm te krijgen. S'anderdaags griepachtig. Maar tegen de middag beter. Paar dagen rustig gehouden en ben terug ok momenteel.
Verder kan ik niet meer wachten tot GT7 er komt! Nog een maandje!
10550Fantastisch hé! Er zijn daardoor nu geruchten dat B Spec mode in Gran Turismo zou kunnen terugkeren. Zou ik wel leuk vinden.
Maar als het zelfs de elite GT spelers inpakt?
Maar als het zelfs de elite GT spelers inpakt?
10551Beetje laat, maar ik heb de maat moeten omruilenNTGSruler wrote: 02 Feb 2022 22:50 Hey leuk cadeautje Gamerke! Foto ervan zou wel tof zijn! Ben benieuwd.
Hij viel net iets te ruim. Daardoor kon ik geen foto nemen.
10552@gamerke: cool! Toffe pull. Mijn vrouw zou zoiets nooit kopen! Ja om in de tuin te werken
++++ Deze avond culinair gaan eten voor Valentijn! Kijk ernaar uit!
10553Ik had dat ook totaal niet verwacht van haar. Ze is niet anti-gamen, maar heeft er wel totaal geen voeling mee.NTGSruler wrote: 12 Feb 2022 16:46 @gamerke: cool! Toffe pull. Mijn vrouw zou zoiets nooit kopen! Ja om in de tuin te werken
En wij gaan ook de culinaire toer op deze avond
10554Eigenlijk hetzelfde hier bij ons. Zolang zij haar er niet moet mee bezig houden met gamen is het goed!
En alvast smakelijk gewenst voor straks!
En alvast smakelijk gewenst voor straks!
10555--/++ 4/6 examens was ik erdoor! Wiskunde jammer genoeg (maar wel te verwachten) gebuisd. Resultaten vielen toch beter mee dan verwacht!
10556Toch nog goed gedaan, Mr.Wolf! Hopelijk niet te veel werk in augustus maar 2 is wel doenbaar
+++ Binnenkort met W.O.L.F. naar Porto
+++ Assassin's Creed Origins blijft fantastisch
--- Star Wars spoilers proberen vermijden, want nu hebben we even geen Disney+ omdat we liever eventjes gamen
+++ Binnenkort met W.O.L.F. naar Porto
+++ Assassin's Creed Origins blijft fantastisch
--- Star Wars spoilers proberen vermijden, want nu hebben we even geen Disney+ omdat we liever eventjes gamen
10557Proficiat! Het klinkt misschien raar, maar zo slecht is dat nog nietMr.Wolf wrote: 12 Feb 2022 19:45 --/++ 4/6 examens was ik erdoor! Wiskunde jammer genoeg (maar wel te verwachten) gebuisd. Resultaten vielen toch beter mee dan verwacht!
Probeer voor wiskunde het niet te laten liggen tot aan de herexamens maar er elk weekend wat tijd aan te besteden
10558+ Straks kijken voor een PS4 Pro. Hopelijk is het een goeie, fingers crossed.
Moet opletten met wa ik zeg, maar waar is da stormke eigenlijk? Iemand in W-Vl al iets gemerkt?
Moet opletten met wa ik zeg, maar waar is da stormke eigenlijk? Iemand in W-Vl al iets gemerkt?
10559@Zenmaster:
---- Alles was klaar voor een middagje gezellig gamen terwijl de storm buiten raasde. Zelf koekjes gebakken. Maar het dak bij de geburen is aan het loskomen, dakpannen naar beneden en op de auto (hun auto). Alleen is dat dak dus verbonden met ons dak. Mijn vrouw en ik zitten hier nogal verweesd momenteel. Er is bij ons eigenlijk nog geen schade (maar laat het maar zo, ik hoef die miserie echt niet te hebben!), maar we maken ons wel zorgen eerlijk gezegd. Als de hoekpannen eraf gaan dan zou het wel eens kunnen dat al de andere pannen rap volgen. Hoek van hun kant zit nu al op het hout... We hebben wel online een melding gemaakt bij de brandweer, politie is gepasseerd op hun ronde en hopelijk doen zij ook hun meldingen.
Ben begonnen met Sniper Ghost Warrior Contracts, maar game staat al meer dan 2u op en ben zelfs nog niet voorbij de tutorial momenteel....
Er ligt blijkbaar nog een piek te wachten van de storm rond 19u. Ik wacht wel even bang af. Net weer in mijn 2 weken off en heb echt geen zin om te gaan moeten rondbellen voor herstellingen, verzekering en wat nog allemaal.
---- Alles was klaar voor een middagje gezellig gamen terwijl de storm buiten raasde. Zelf koekjes gebakken. Maar het dak bij de geburen is aan het loskomen, dakpannen naar beneden en op de auto (hun auto). Alleen is dat dak dus verbonden met ons dak. Mijn vrouw en ik zitten hier nogal verweesd momenteel. Er is bij ons eigenlijk nog geen schade (maar laat het maar zo, ik hoef die miserie echt niet te hebben!), maar we maken ons wel zorgen eerlijk gezegd. Als de hoekpannen eraf gaan dan zou het wel eens kunnen dat al de andere pannen rap volgen. Hoek van hun kant zit nu al op het hout... We hebben wel online een melding gemaakt bij de brandweer, politie is gepasseerd op hun ronde en hopelijk doen zij ook hun meldingen.
Ben begonnen met Sniper Ghost Warrior Contracts, maar game staat al meer dan 2u op en ben zelfs nog niet voorbij de tutorial momenteel....
Er ligt blijkbaar nog een piek te wachten van de storm rond 19u. Ik wacht wel even bang af. Net weer in mijn 2 weken off en heb echt geen zin om te gaan moeten rondbellen voor herstellingen, verzekering en wat nog allemaal.
10560Ugh… Dacht wel dak had moeten zwijgen.
Hopelijk blijft het daar rustig en voor de rest hier ook niemand schade.
Hier is het stevig aan het waaien voorlopig.
Hopelijk blijft het daar rustig en voor de rest hier ook niemand schade.
Hier is het stevig aan het waaien voorlopig.