Re: Wat speel je op dit moment?

2536
Nice Marty!

Ik heb keuzestress. 🤣 Ookal is mijn backlog veel kleiner dan die van jullie. 🤣 Rocksmith, Hades, Death Stranding, Shadow of the Tomb Raider, Ghost of Tsushima, The Last Guardian, Horizon: Zero Dawn, …

Wou eens een chill game doen nu. Dacht Hades, maar heb gezien dat die rond 100 uren kan duren. 😅 Eigenlijk zijn het allemaal weer lange games die ik wil doen. Aan de andere kant denk ik, ben nu in de flow met Tomb Raider, dus misschien de reeks gewoon afmaken.
Death Stranding en Ghost of Tsushima wil ik ook graag starten, maar die hou ik voorlopig achterwege omdat ik die (ooit) op PS5 ook kan spelen en dan misschien de PS5 versie koop.

Edit:
Shadow of The Tomb Raider geïnstalleerd. Nóg meer DLC. 😳
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2538
Dysmantle ziet er wel leuk uit :lol:

Ik ben vooral aan het verkennen en jagen in Assassin's Creed: Origins. Zou toch eens verder moeten met het verhaal... :-"
Ik heb denk ik al 10 uur gespeeld op een relatief klein stuk van de map, tijd voor wat meer variatie. Wel een goed teken dat ik er mij zo in kan verliezen.

Re: Wat speel je op dit moment?

2543
Dying light 2 kijk ik echt naar uit. Ik had getwijfeld om het meteen te kopen, maar ik heb iets te veel ongespeelde games liggen. Dus ik ga eerst die afwerken.

Nu speel ik biomutant. Deze game was een echte hype en ik begrijp heel goed dat die hype onterecht was. Vrij oppervlakkig en veel te gemakkelijk. Maar na nioh ook wel fijn om eens gewoon een makkelijke breinloze game te spelen, dus ik ga deze zeker uitspelen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2544
gamerke1992 wrote: 11 Feb 2022 16:28Nu speel ik biomutant. Deze game was een echte hype en ik begrijp heel goed dat die hype onterecht was. Vrij oppervlakkig en veel te gemakkelijk. Maar na nioh ook wel fijn om eens gewoon een makkelijke breinloze game te spelen, dus ik ga deze zeker uitspelen.
Ik keek heel erg uit naar Biomutant, jammer dat hij wat tegenvalt. Sowieso dat ik hem ooit wel eens wil spelen, de sfeer en combat lijken mij wel leuk :)

Ondertussen in Assassin's Creed Origins nog steeds vooral aan het verkennen en jagen, om al zoveel mogelijk upgrades te kunnen doen :lol:
Wel heel leuk als ge dan plots een veel sterkere boog of wapens krijgt :cool: Ik ben wel benieuwd of ik ooit alles gezien zou krijgen... Die map is zo gigantisch!

Re: Wat speel je op dit moment?

2545
met0t0 wrote: 13 Feb 2022 14:26
gamerke1992 wrote: 11 Feb 2022 16:28Nu speel ik biomutant. Deze game was een echte hype en ik begrijp heel goed dat die hype onterecht was. Vrij oppervlakkig en veel te gemakkelijk. Maar na nioh ook wel fijn om eens gewoon een makkelijke breinloze game te spelen, dus ik ga deze zeker uitspelen.
Ik keek heel erg uit naar Biomutant, jammer dat hij wat tegenvalt. Sowieso dat ik hem ooit wel eens wil spelen, de sfeer en combat lijken mij wel leuk :)

Ondertussen in Assassin's Creed Origins nog steeds vooral aan het verkennen en jagen, om al zoveel mogelijk upgrades te kunnen doen :lol:
Wel heel leuk als ge dan plots een veel sterkere boog of wapens krijgt :cool: Ik ben wel benieuwd of ik ooit alles gezien zou krijgen... Die map is zo gigantisch!
Het blijft natuurlijk knap dat zo een kleine studio er in slaagt om dit formaat van een game uit te brengen. Maar dat merk je overal in de afwerking. Het verhaal is bijvoorbeeld zo goed als afwezig.

Het zelf craften van wapens vind ik nog het beste aspect van de hele game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2546
paveman wrote: 14 Feb 2022 12:39 Ik moest wel heel erg aan de aangepaste vechtstijl van de DLC wennen, maar nu zo tegen het einde van de eerste playthrough begin ik er toch echt wel aan te wennen! Ik kijk alsnog wel een beetje op tegen de Hard playthrough en vooral Fort Condor minigame op Hard en Pride and Joy 0.5 (met vechtstijl die me alsnog wel wat minder ligt dan de main game), maar we zullen zien... ga wel voor 100% natuurlijk! ;)
Bezig met FF 7 Remake DLC: Fort Condor op Hard is gisteravond gelijk al gelukt! Op Normal viel het me nogal tegen een goede strategie te vinden, maar met de hiermee verdiende borden was Hard eigenlijk maar simpel... hopen dat dit ook geldt voor Hard playthrough en Pride and Joy 0.5 :P. Schijnt dat de laatste trophy (gevecht met Weiss) nog moeilijker is dan de rest zelfs, maar dat is dan in ieder geval wel weer met vechtstijl van main game...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2547
Nice man! Geniet er nog van.
Ik vond het zo jammer dat die DLC niet beschikbaar is op PS4…
FF7 is nog steeds de voornaamste reden voor mij om een PS5 te kopen, want ik verwacht eigenlijk dat het vervolg ook niet beschikbaar zal zijn voor PS4. Tenzij ze rekening houden met het leveringsprobleem dat nu al twee jaar aanhoud, maar de kans is heel klein. 🤣
Ik heb dan ook de DLC maar op YouTube bekeken.

Ik ben zelf nog steeds met Shadow of The Tomb Raider bezig. Ik ben volgens mij dicht bij het einde, maar heb niet zo veel tijd meer om te gamen. Meestal een half uurtje of een uur max. aan één stuk, dus ik ben nu meer bezig met survival caches zoeken en zijmissies doen. DLC ook. Daarna als ik eens genoeg tijd heb ga ik verder met de main game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2550
Ook Gravel en met dank aan NTGSruler toch al de online trophies binne.
Verder een racegame helemaal in mijn straatje: Lekker simpel en hersenloos racen terwijl je toch nog makkelijk wint :lol:

MGSV Phantom of pain begint ook naar zijn einde te lopen; Nog mission tasks in 17 missies en 30 side ops.

Block a pix als rustgevende afwisseling.
Image