Kolm wrote: 21 Mar 2022 00:39
En helemaal degoutant is dat ze dit pas NA de reviews gedaan hebben... Anders hadden ze daar al een behoorlijke backlash in de scores gehad!
Voor wat het waard is: op metacritic is user score gezakt naar 2.2/10 ofzo. Niet dat PD er zich veel van zal aantrekken, maar het zegt toch veel.
De community is dan ook in 2 verdeeld. De 1 zegt dat je maar de game moet spelen en dat je niet alles in 1 keer moet kunnen kopen. Ben ik mee akkoord, maar het ook moet niet onmogelijk worden. Het is en blijft een game. Als ik wil voelen hoe het is om een droomauto niet te kunnen kopen ga ik wel voor een Porsche dealer gaan staan..
Aan de andere kant dus diegene die vinden dat de payouts te laag zijn.
Tis gewoon dubbel. Kaz wil een reflectie van de echte wereld in de game, wat op zich ok is, maar het is en blijft wel een game. Bovendien een auto "collector" game waarbij gamers met die ene begeerde auto willen gamen. Bovendien zegt hij dat we moeten genieten van alle wagens in de game. Maar net dat plezier nemen ze naar mijn mening nu weg door die payouts zo laag te leggen.
Laat ons hopen dat de game alleen maar nog beter wordt in de komende maanden. Ben voorlopig nog niet van zinnens te stoppen met deze!