Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10592
paveman wrote: 04 Mar 2022 09:20 --- drukte (is er eigenlijk altijd wel, maar is momenteel even té)
--- vorige week ongeluk gehad, auto heeft flinke klap gehad en heb ik ook nog niet terug
+++ zelf nergens last van, leenauto was ook snel ter plaatse/geregeld
++++++ het gebeurde op de terugweg van erg leuke afspraak ;)
- door al het voorgaande wat minder tijd hier te zijn
Belangrijk is dat jij en niemand anders gewond zijn geraakt (hopelijk) :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10599
+++ 4 dagen vakantie gehad met W.O.L.F., Porto is een mooie stad :)
----- De kat was al een tijdje wat ziek. Net voor ons vertrek slechte bloedwaarden gemeten, vooral leverproblemen. Volgens de dierenarts konden we gerust op verlof vertrekken en de behandeling daarna starten, maar dat bleek verkeerd ingeschat... Tijdens ons verlof hebben onze ouders hem moeten binnenbrengen en 3 dagen intensieve zorg bij de dierenarts later ben ik hem gelukkig kunnen gaan ophalen als ik terug was
+++ Hij eet terug goed en is heel actief en aanhankelijk. Hopelijk blijft het lukken om hem de medicatie te geven...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10604
Sora_Lizard wrote: 30 Mar 2022 00:03
Mr.Wolf wrote: 29 Mar 2022 12:28 ++ "Lekker" gaan eten in een chique zaak de zondag
--------- Voedselvergiftiging aan overgehouden
:O Dat lijkt me niet best . . .
Wat heb je gegeten?
Als voorgerecht een tartaar van rundsvlees, hoofdgerecht was tagliatelle arrabiata met scampi's en nagerecht een tarte tatin. Dacht eerst aan de tartaar, maar enkel degenen die hetzelfde nagerecht hadden genomen waren ziek geworden. Nu krijgen we wel 5 bonnen van 32 euro om er terug te gaan eten, maar eerlijk gezegd hebben we er onze buik wel van vol (of leeg in ons geval). Ook eens contact opnemen met de voedselinspectie
Image