Haha! Je zou het bijna denken he...?
Sowieso wel een kwestie ook van de drukte van de afgelopen tijd, waardoor ik verkeerde keuze maakte die ik anders nooit gemaakt had: uit reactie remmen bij gladheid merken. Als ik scherp was geweest, had ik dat nooit gedaan, maar soit, het is gebeurd en ik ben helemaal oké, dus vooral dankbaar ook.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10592Belangrijk is dat jij en niemand anders gewond zijn geraakt (hopelijk)paveman wrote: 04 Mar 2022 09:20 --- drukte (is er eigenlijk altijd wel, maar is momenteel even té)
--- vorige week ongeluk gehad, auto heeft flinke klap gehad en heb ik ook nog niet terug
+++ zelf nergens last van, leenauto was ook snel ter plaatse/geregeld
++++++ het gebeurde op de terugweg van erg leuke afspraak
- door al het voorgaande wat minder tijd hier te zijn
10593Klopt volledig wat Sora zegt. De zaak betaald wel een nieuwe E-tron
10594Heel jammer van de wagen, maar inderdaad het belangrijkste dat jij niets hebt
10595Beetje jammer dat de zaak die dan een nieuwe e-tron betaalt mijn eigen zaak is, ruler
Klopt helemaal Sora! Verder niemand bij betrokken gelukkig, dus alleen maar blik dat hier last van heeft (en wellicht mijn portemonnee dus ). De wagen is nog niet weer terug, maar ga er van uit dat dit helemaal goed komt
Klopt helemaal Sora! Verder niemand bij betrokken gelukkig, dus alleen maar blik dat hier last van heeft (en wellicht mijn portemonnee dus ). De wagen is nog niet weer terug, maar ga er van uit dat dit helemaal goed komt
10596Mogelijk heeft je zelfvertrouwen een deuk(je) opgelopen . . .
10597Ach, daar was meer dan genoeg van, dus kon wel wat 'lijen'
10598+ Gisteren en vandaag weer eens naar een opleiding moeten gaan…
- - - …in Brussel.
Afhankelijk van de trainer zie ik er wat tegenop, maar deze viel goed mee.
+ Het eerste half jaar nog meerdere trainingen. Hopelijk met een positief einde, dan kan het loon weer wat stijgen.
- - - …in Brussel.
Afhankelijk van de trainer zie ik er wat tegenop, maar deze viel goed mee.
+ Het eerste half jaar nog meerdere trainingen. Hopelijk met een positief einde, dan kan het loon weer wat stijgen.
10599+++ 4 dagen vakantie gehad met W.O.L.F., Porto is een mooie stad
----- De kat was al een tijdje wat ziek. Net voor ons vertrek slechte bloedwaarden gemeten, vooral leverproblemen. Volgens de dierenarts konden we gerust op verlof vertrekken en de behandeling daarna starten, maar dat bleek verkeerd ingeschat... Tijdens ons verlof hebben onze ouders hem moeten binnenbrengen en 3 dagen intensieve zorg bij de dierenarts later ben ik hem gelukkig kunnen gaan ophalen als ik terug was
+++ Hij eet terug goed en is heel actief en aanhankelijk. Hopelijk blijft het lukken om hem de medicatie te geven...
----- De kat was al een tijdje wat ziek. Net voor ons vertrek slechte bloedwaarden gemeten, vooral leverproblemen. Volgens de dierenarts konden we gerust op verlof vertrekken en de behandeling daarna starten, maar dat bleek verkeerd ingeschat... Tijdens ons verlof hebben onze ouders hem moeten binnenbrengen en 3 dagen intensieve zorg bij de dierenarts later ben ik hem gelukkig kunnen gaan ophalen als ik terug was
+++ Hij eet terug goed en is heel actief en aanhankelijk. Hopelijk blijft het lukken om hem de medicatie te geven...
10600@Met0t0: gelukkig maar. Die vakantie van jullie had héél anders kunnen lopen als jullie terug thuis kwamen..
10601+ - China levert wel (banden) aan Rusland en rekent op die manier op een alternatieve manier af met de overvallers.
10602++ "Lekker" gaan eten in een chique zaak de zondag
--------- Voedselvergiftiging aan overgehouden
10603Dat lijkt me niet best . . .Mr.Wolf wrote: 29 Mar 2022 12:28 ++ "Lekker" gaan eten in een chique zaak de zondag
Wat heb je gegeten?
10604Als voorgerecht een tartaar van rundsvlees, hoofdgerecht was tagliatelle arrabiata met scampi's en nagerecht een tarte tatin. Dacht eerst aan de tartaar, maar enkel degenen die hetzelfde nagerecht hadden genomen waren ziek geworden. Nu krijgen we wel 5 bonnen van 32 euro om er terug te gaan eten, maar eerlijk gezegd hebben we er onze buik wel van vol (of leeg in ons geval). Ook eens contact opnemen met de voedselinspectieSora_Lizard wrote: 30 Mar 2022 00:03Dat lijkt me niet best . . .Mr.Wolf wrote: 29 Mar 2022 12:28 ++ "Lekker" gaan eten in een chique zaak de zondag
Wat heb je gegeten?
10605Met Tarte tatin kan je nu nochtans niet veel misdoen... tenzij je rotte eieren gaat gebruiken ofzo