MGSV is inderdaad wel erg lang, maar zó de moeite waard wat mij betreft...! Zeker als je een keer aan de open omgevingen gewend bent en richting de endgame komt.... Prachtige ervaring!Kolm wrote: 20 Nov 2021 23:40 MGSV zit ik ook over te denken omdat ik die ook op PS3 heb. Zou wel een vrij lange zijn.
Wat games met multiplayer waar ik nog hulp kan gebruiken betreft (allemaal nog niet gestart):
- Recent Tomb Raider definitive edition voor ps4 gekocht voor €2,99. De level grind is makkelijker met 2 maar een paar trophies hebben 3 of 4 mensen in totaal nodig. Ik heb de game digitaal waardoor ik wel al voor 2 kan spelen maar de level grind is lastiger om zelf met 2 controllers te doen: hele tijd naar centrum lopen en dan tegelijk elkaar doodschieten.
Ik heb nog altijd ME: Andromeda ook klaar liggen om je mee te helpen als je er aan toe bent
Hebben we TR: definitive edition niet ook al eens bij Plus gekregen? Of was dat de PS3 versie? Ik kan niet zeggen dat ik er naar uit kijk om die grind nog een keer te doen (al werd het op een gegeven moment wel redelijk gewoon en vroegen m'n kinderen laatst of ze dat niet weer mochten spelen.... - ik heb ze toen aan het werk gezet voor een klein deel van de grind ), maar zou je er dan zeker wel mee willen helpen. Al is het maar omdat ik de game zelf nog altijd fantastisch vind - goede reden om daarna de singleplayer nog te spelen