Re: Wat speel je op dit moment?

2641
zenmaster wrote: 17 May 2022 11:37 Nog altijd Ghost of Tsushima. Ik geniet er wel van. Weet alleen niet of dat ook zo zal zijn voor het multiplayer gedeelte.
Voor de platinum heb ik nog 1 trophy nodig, maar ik denk wel dat ik voor 100% ga.
Voor de trophy van de raids is het best om met een vast team te spelen want voor 1 of 2 van die raids is het echt noodzakelijk dat je met elkaar kan communiceren.
Situatieschets: 3 van de 4 spelers hebben een kleur en je hebt dan een rij onzichtbare platformen waarbij elk platform overeenkomt met een kleur. Als degene met de kleur erop gaat staan dan verschijnt het platform. Maar alleen de 4de speler kan de kleuren van de platformen zien en zeggen wie erop moet springen. Soms moet je ook allemaal tegelijk springen omdat er 2 platformen met dezelfde kleur na elkaar zijn.


Zelf nog steeds bezig met Watch Dogs op PS3. De DLC is klaar en ik ben nu in de main game vooral met allerlei misc dingen bezig terwijl ik eigenlijk probeer alle torens te unlocken :P

De drinking game heb ik gisteren gedaan en dat wordt toch vaak als het moeilijkste van de game gezien. Bij de expert kerel, die ik als eerste deed, waren er van level 3-6 een paar die ik een tweede keer moest doen, vooral de joystick secties zijn bij hem erg lastig.
Ik heb ook al alle songs die je in de open wereld moet verkrijgen, de laatste 3 krijg ik tijdens verhaal missies. Iets waar sommigen toch ook veel moeite mee hebben.

Als ik alle torens heb gedaan ga ik wel wat verder met verhaal want ik heb nu al meer skillpoints dan dat ik skills beschikbaar heb :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2642
Moet weeral bereidwillige mensen zien te ronselen dan. 😛 Voor Rise of the Tomb Raider ook nog, maar dat zal pas later komen denk ik. Bedankt voor de tip!

Ik ben nu aan de Iki eiland uitbreiding begonnen. Had misschien wel beter op new game plus eraan begonnen om alle kledij te hebben, autistisch trekje, maar soit…
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2644
gamerke1992 wrote: 26 May 2022 20:15 Ik heb net Hades uitgespeeld. Daarmee bedoel ik niet de eerste keer dat de run geslaagd is, maar alle 10 keer :)

Nu bezig met alles te voltooien voor de platinum.

Weeral een dijk van een game zeg :D
Ja echt top he. Ook zeker als je houdt van een goed verhaal in een game. Na die 10 keer is er nòg zoveel dialoog, en dingen te doen. Super.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2645
zenmaster wrote: 27 May 2022 10:00
gamerke1992 wrote: 26 May 2022 20:15 Ik heb net Hades uitgespeeld. Daarmee bedoel ik niet de eerste keer dat de run geslaagd is, maar alle 10 keer :)

Nu bezig met alles te voltooien voor de platinum.

Weeral een dijk van een game zeg :D
Ja echt top he. Ook zeker als je houdt van een goed verhaal in een game. Na die 10 keer is er nòg zoveel dialoog, en dingen te doen. Super.
Er zijn inderdaad nog redelijk wat verhalen waar ik echt het einde van wil weten. Dat had ik niet verwacht van een cartoony top down game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2647
Terug in Sniper Ghost Warrior Contracts gesprongen. Zéér lange missies en beetje trial and error omdat er niet echt duidelijke walktroughs zijn (allez zijn er wel, maar probeer het precies zelf wat uit te dokteren allemaal). Bezig met de "voorlaatste" missie, eigenlijk gebied (met verschillende opdrachten en challenges). Merk wel dat ik na een tijd verveeld geraak door de eentonige muziek.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2648
Is er nog iéts motiverend aan deze game? 😅

Hier nog steeds Ghost of Tsushima. Ben eigenlijk wel blij met de Iki uitbreiding. Sommige reviewers vonden het wat minder, maar er zijn toch wat leuke dingen toegevoegd ten opzichte van het spel zelf en ook genoeg dialoog en achtergrondverhaal. Voor een uitbreiding. 👍🏻
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2649
Bedoel je mij Zenmaster?

Want ja hoor. Heb de game ondertussen uitgespeeld. Moet nu nog 24/30 challenges doen en nog paar bounties (extra targets om te killen). Die challenges variëren in verschillende kills, en ook bijvoorbeeld een missie completen met alleen maar knife kills (daarnet 1 van die missies gedaan). Geeft toch wel voldoening.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2650
Gisteren nog een missie uitgespeeld zonder het alarm te laten afgaan (challenge) in Sniper Ghost Warrior Contracts. Moet zeggen als je weet waar je naartoe moet en weet wat te doen, het echt leuk wordt. Ik begin de missies nu te kennen. De eerste keren liep ik rond niet echt goed wetende naar waar te gaan. De map is relatief groot per missie, maar er zijn soms zoveel wegen dat je snel het noorden verliest. Ook begin ik stilaan gewoon te worden aan de AI nu en weet hoe ze beginnen te reageren.
Nog even te gaan, maar eigenlijk moet ik nog 2 missies eens goed bekijken welke challenges te doen, dan nog 3 bounties en platinum zo dan bijna moeten verschijnen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2651
Nog één playthrough van Erica en dan ben ik er eindelijk vanaf.
Op zich niks tegen de game (zit OK in elkaar), maar 5 playthroughs zijn toch wat te veel van het goede gezien het repetitieve karakter van de hoofdmoot ervan.
Ik doe er toch telkens zo'n 2 uur en heb altijd een week of meer nodig om mij terug op te peppen de volgende te doen :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2653
Eindelijk aan de singleplayer van Titanfall 2 begonnen en nu een beetje aan het klooien met die gauntlet run. na 5-6 serieuze pogingen is mijn tijd 50 seconden met 1 enemy vergeten te killen (= 2 seconden straf). Het moet onder de 33.65 voor de trophy.

Tot nu toe is dat wallrunnen in combinatie met aimen nogal misselijk makend :dizzy:

Ook is de game de hele tijd mijn difficulty aan het aanpassen terwijl ik op master begonnen was... Niet zeker welk effect dat nog gaat hebben als ik het pas na de gauntlet weer op master zet :?
Volgens de guide op PSNP zou dat eerste level er niet toe doen...

Edit: Ondertussen op 42.70 geraakt maar plots had ik een gewone frag grenade vast... en als ik bij de arc grenades sta kan ik ze niet 'oprapen' :(
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2655
Internet heeft genoeg video's dat is het probleem niet...:P
Alleen lijkt hij soms niet te willen wall runnen en de arc grenades lijken soms niks te doen als ze midden in de groep landen en dan bedoel ik helemaal niks ipv 1-2 vijanden niet omdat er rotsje tussen staat.

Maar de game wisselt tenminste niet meer de hele tijd terug naar frag grenades zonder reden, vooral omdat ik dan even helemaal weg en weer terug moest voor ik (soms) mocht wisselen naar de arc grenades.

Ik heb wel net auto run aangezet, mijn duim begon zeer te doen van al dat L3 induwen en scheelt ook weer iets waar ik niet over hoef na te denken.

Blijven oefenen dus... soms kan ik het wel aardig aan elkaar knopen en dan is het enkel die laatste ruimte die mis gaat. Soms mis ik alle vijanden zo ongeveer... :P

Edit: Nog wat pogingen verder en zit op 38.00. Een paar plekken gaat de snelheid er nog ietsje teveel uit omdat ik druk ben met mikken...
Image
cron