Voor de trophy van de raids is het best om met een vast team te spelen want voor 1 of 2 van die raids is het echt noodzakelijk dat je met elkaar kan communiceren.zenmaster wrote: 17 May 2022 11:37 Nog altijd Ghost of Tsushima. Ik geniet er wel van. Weet alleen niet of dat ook zo zal zijn voor het multiplayer gedeelte.
Voor de platinum heb ik nog 1 trophy nodig, maar ik denk wel dat ik voor 100% ga.
Situatieschets: 3 van de 4 spelers hebben een kleur en je hebt dan een rij onzichtbare platformen waarbij elk platform overeenkomt met een kleur. Als degene met de kleur erop gaat staan dan verschijnt het platform. Maar alleen de 4de speler kan de kleuren van de platformen zien en zeggen wie erop moet springen. Soms moet je ook allemaal tegelijk springen omdat er 2 platformen met dezelfde kleur na elkaar zijn.
Zelf nog steeds bezig met Watch Dogs op PS3. De DLC is klaar en ik ben nu in de main game vooral met allerlei misc dingen bezig terwijl ik eigenlijk probeer alle torens te unlocken
De drinking game heb ik gisteren gedaan en dat wordt toch vaak als het moeilijkste van de game gezien. Bij de expert kerel, die ik als eerste deed, waren er van level 3-6 een paar die ik een tweede keer moest doen, vooral de joystick secties zijn bij hem erg lastig.
Ik heb ook al alle songs die je in de open wereld moet verkrijgen, de laatste 3 krijg ik tijdens verhaal missies. Iets waar sommigen toch ook veel moeite mee hebben.
Als ik alle torens heb gedaan ga ik wel wat verder met verhaal want ik heb nu al meer skillpoints dan dat ik skills beschikbaar heb