Re: Bugs & gewenste functies
320Hoe kan ik eigenlijk mijn Timezone aanpassen? We zijn al even zomertijd maar mijn settings in user control panel staan nog steeds op UTC+1.
In user control panel ga ik naar global settings en daar kun je je Timezone aanpassen. UTC+2 staat hier tussen, echter kan ik dat niet aanvinken?
In user control panel ga ik naar global settings en daar kun je je Timezone aanpassen. UTC+2 staat hier tussen, echter kan ik dat niet aanvinken?
321Welke style gebruik je?NTGSruler wrote: 22 Jun 2022 09:35 Hoe kan ik eigenlijk mijn Timezone aanpassen? We zijn al even zomertijd maar mijn settings in user control panel staan nog steeds op UTC+1.
Is het op computer of mobile?
Zelf kan ik het van UTC+2 aanpassen naar UTC+1 maar komt er een opmerking naast: 'Suggestion: UTC+2'. Dat aanpassen lukt dan na submit klikken.
Maar toen ik hem terugzette naar UTC+2 kon ik niet meer Europe/Brussels selecteren en blijft hij ook hangen op de eerste selectie die onder 'UTC+2' staat. Ik zie ook dat in de console van de browser dan een foutmelding verschijnt...
Dus voor mij werkt het half
Dat is op PC met Ariki.
Edit: Via admin control panel werkt het wel, de style heeft daar geen effect op waardoor het probleem daar niet speelt.
Ik heb het voor ons allebei weer goed gezet
322Ah super! Nu staat het weer juist en netjes!
Ergerde mij dat het uur van posts niet de juiste is momenteel.
Ik veronderstel dat wanneer het terug winteruur is, we hetzelfde probleem gaan hebben? Aangezien we het manueel in onze UCP niet kunnen aanpassen?
Ergerde mij dat het uur van posts niet de juiste is momenteel.
Ik veronderstel dat wanneer het terug winteruur is, we hetzelfde probleem gaan hebben? Aangezien we het manueel in onze UCP niet kunnen aanpassen?
323Dat zat ik me ook nog af te vragen maar... ik kan me niet herinneren dat ik daar voorheen ooit problemen mee had en ik kan me ook geen update bedenken van de styles of het forum zelf sinds mijn laatste keer tijd aanpassen.
We'll see
We'll see
324Zo belangrijk is het niet inderdaad. Maar vond het raar dat ik het niet kan aanpassen.
We zien wel als het automatisch aangepast wordt of niet, maar aangezien dit niet is gebeurd toen we op zomeruur gingen...
We zien wel als het automatisch aangepast wordt of niet, maar aangezien dit niet is gebeurd toen we op zomeruur gingen...
325Ik heb het vaker opnieuw gepost, hierbij de meest recente: viewtopic.php?f=2&t=1225
Veel succes allemaal.
Veel succes allemaal.
326Blijkbaar is er bij de laatste update toch iets gewijzigd
Zo ziet het er nu bij mij uit!
Zo ziet het er nu bij mij uit!
327Krijg steeds vaker dat de site niet bereikbaar is? Was ongeveer 10 minuten voor deze post ook. Onderhoud?
328Ik kreeg de foutmelding ook, iets ivm DNS. We hebben de vraag uitstaan bij de hosting partijMarty wrote: 18 Jul 2022 12:10 Krijg steeds vaker dat de site niet bereikbaar is? Was ongeveer 10 minuten voor deze post ook. Onderhoud?
329Vanmorgen rond een uur of tien was de site niet bereikbaar. Nu dus weer wel.
330Als ik op mobiel surf op deze site krijg ik wel eens een melding of ik tapatalk wil gaan gebruiken of gewoon doorgaan op chrome. Is dit ergens uit te zetten?
Ook geen idee wat tapatalk eigenlijk is.
Ook geen idee wat tapatalk eigenlijk is.