Ultimate tool of destruction.
Nogal vervelend. Maar heb het gedaan met "Toph" of zoiets. Pijl beneden + bolletje spammen, of bolletje bolletje. Moeilijkste is uit de weg.
Re: Je nieuwste trophies
737
Nucleair wapen maken en onklaar maken in MGS V is binnen. Normaal zijn alle online trophies nu binnen. Vanaf nu weer even focussen op het verhaal en proberen S-ranks te halen.
738
Deze trophy heeft 10 jaar van mijn leven gekost. Weken heb ik hiervoor gespeeld (ok, soms maar 2 wedstrijden per dag, om frustratie te beperken) om 2000 punten te verzamelen met matches in Rivals. 50 ptn voor een win, draw 20, verlies 9 punten.
Ik ben zoooo blij dat deze trophy binnen is. Had goesting om die Fifa 20 disc in 2 te kraken... Ah just, ik bezit de game digitaal...
Game staat nu op 91% en enkel nog die verdraaide Divisie 4 trophy moet ik op één of andere manier zien te halen. Alvast niet via de gewone manier van spelen.
Ik ben zoooo blij dat deze trophy binnen is. Had goesting om die Fifa 20 disc in 2 te kraken... Ah just, ik bezit de game digitaal...
Game staat nu op 91% en enkel nog die verdraaide Divisie 4 trophy moet ik op één of andere manier zien te halen. Alvast niet via de gewone manier van spelen.
739Ge zijt het topic aan’t opeisen precies. Goed bezig!
Ik heb em eindelijk:
Voor level 60 in de Tomb Raider multiplayer.
Ik heb em eindelijk:
741Staat mij binnenkort dus ook te wachten..zenmaster wrote: 27 Jun 2022 21:34 Ge zijt het topic aan’t opeisen precies. Goed bezig!
Ik heb em eindelijk:
742Innige deelneming.
Maar er is wel een manier die je met twee kan doen om veel meer XP te krijgen per match.
Thx paveman!
743Mythical Prince, in Catherine Full Body.
Voor 128 oude school Rapunzel puzzels. Had gisterenavond dus tijd zat en dacht, ik doe deze maar even.
Nog twee te gaan voor de platinum, maar bij deze zit er echt geen haast achter.
745Goed bezig!NTGSruler wrote: 26 Jun 2022 21:45Nucleair wapen maken en onklaar maken in MGS V is binnen. Normaal zijn alle online trophies nu binnen. Vanaf nu weer even focussen op het verhaal en proberen S-ranks te halen.
Gelukkig is het niet zo heel moeilijk om die S-ranks te halen
746Ik bekijk toch steeds een video eigenlijk ervoor. S-ranks is vooral timebased, dus het helpt dat je weet waar je aan begint en waar je naartoe moet
747Juist met een video zijn ze niet moeilijk
Als ik in een game zoiets zie van S-rank dan vrees ik altijd het ergste maar in deze game waren er maar een paar die ik meer dan 1 keer heb moeten doen nadat ik de video had gezien
Als ik in een game zoiets zie van S-rank dan vrees ik altijd het ergste maar in deze game waren er maar een paar die ik meer dan 1 keer heb moeten doen nadat ik de video had gezien
748All's Fair
Dankzij de hulp van kolm! Nu weer door met de grind naar level 50...
749Nice Paveman! Moet er ook weer mee verder! Straks haal jij nog eerder level 50!
750Haha! Wie weet... Al gaat het niet zo heel erg snel. Nu inmiddels level 25, maar weet nu al dat gamen de komende dagen weer even op laag pitje staat...