Re: Wat speel je op dit moment?

2718
Kolm wrote: 30 Jun 2022 13:46 Nickelodeon All-Star Brawl de PS4 versie. PS5 versie op 1-2 arcade runs na gedaan en nu de arcade runs in de PS4 versie aan het doen.

Ben nog op zoek naar zo'n 60 trophies voor ik de platinum van Titanfall 2 haal :think: :lol:
Afgaande op je lijst:

Borderlands 2 heeft 70 trophies waarvan je er 2 hebt verdiend => nog 68 te halen...
Borderlands Pre-Sequel heeft 64 trophies waarvan je er 2 hebt verdiend => dus nog 62 te gaan.

:nerd: :)
Image

2719
NTGSruler wrote: 30 Jun 2022 16:23
Kolm wrote: 30 Jun 2022 13:46 Nickelodeon All-Star Brawl de PS4 versie. PS5 versie op 1-2 arcade runs na gedaan en nu de arcade runs in de PS4 versie aan het doen.

Ben nog op zoek naar zo'n 60 trophies voor ik de platinum van Titanfall 2 haal :think: :lol:
Afgaande op je lijst:

Borderlands 2 heeft 70 trophies waarvan je er 2 hebt verdiend => nog 68 te halen...
Borderlands Pre-Sequel heeft 64 trophies waarvan je er 2 hebt verdiend => dus nog 62 te gaan.

:nerd: :)
Voor zelfs 1 van die 2 ben ik nog minstens tot het einde van de zomer bezig :lol:

Ik zat wel nog Bioshock 2 te overwegen. Ik weet alleen niet of ik die dan binnen 3 weken klaar krijg. Daarna kan ik namelijk 2 weken niet op de 3 spelen en of ik na die 2 weken nog weet hoe het in elkaar zat... dat is tegenwoordig erg lastig geworden :dizzy:

Maneater een tweede keer spelen maar dan op PS4 was ook een gedachte.
Image

2721
Nee, dat hoeft niet noodzakelijk. Maar de komende 3 weken heb ik mijn PS3 en PS5 gewoon beschikbaar, maar daarna 2 weken waarschijnlijk enkel een PS4.
En als ik Bioshock dan 2 weken niet ga spelen ga ik daarna weer kwijt zijn waar ik zat en wat ik nog nodig had... :q:
Image

2723
Het hoeft niet perse 1 game te zijn, kunnen er ook meerdere zijn.
Ik zou ook gewoon een paar POWGI games waar ik nog niet aan toegekomen ben, kunnen doen :P

Het is achterliggend ook gewoon het typische: 'Ik heb een game uitgespeeld en weet nu niet wat spelen'-gevoel :lol:
Image

2727
Ik herinner mij ook nog de Syphon Filter games op PSP die ik talloze keren heb uitgespeeld en in mijn herinnering ging die besturing heel vlot. Bij het herspelen een aantal jaren later en toen de Vita al uit was, bleek dit al veel minder vlot te gaan :lol:

Assassin's Creed: Origins blijft een fantastische game :) Zo veel te verkennen nog altijd, lang geleden dat ik zo lang kan rondlopen in een game.

2730
Kolm wrote: 04 Jul 2022 23:53 Na anderhalf jaar nog is verder met Doom Eternal. Klein drama wat de controls betreft... Toen ik hem eind 2020 al een keer opnieuw begonnen was had ik er eigenlijk mee moeten doordoen :L:

Hopelijk lukt het deze keer wel om hem uit te spelen :saint:
Ik vond die controls zalig. Dat was ook nodig voor de snelheid die in de game zit. Kan je ze misschien ergens aanpassen?

Blijven bewegen is de boodschap. Nooit stil staan ;)
Image