Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10683
@Gamerke: laat het vooral het plezier van je reis niet vergallen. Mooi dat jullie zo flexibel ingesteld zijn. Noorwegen lijkt mij prachtig (ben er al geweest vroeger, maar werkgerelateerd, dus maar klein beetje kunnen genieten van de natuur daar), kzou zeggen neem het allemaal maar goed in voor die 10 dagen!

@Mr.Wolf: Nice! Moest het op Youtube komen, zet het hier maar neer, dan kunnen we het eens volgen!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10686
Mr.Wolf wrote: 09 Jul 2022 11:18 Voor de geïnteresseerden:
https://www.reddit.com/r/nosleep/commen ... &context=3
Het is niet zo heel erg speciaal en zit waarschijnlijk nog boordevol fouten, maar ik vond het zelf leuk om te schrijven :p
Het was ook leuk om te lezen en ik hoop dat je nu weer goed kunt slapen . . . . . :boo!:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10687
---- Vraag mij toch af waarom ze altijd alles zo duur en overdreven moeten maken en dat er dan toch nog altijd een markt voor is. Mensen hebben het dan moeilijk zeggen ze. Ik interesseer mij in het ganse speed pedelec verhaal. Stromer is tegenwoordig zéér populair, en ze hebben net hun nieuwste fiets aangekondigd. De ST7. Kan tot 260km rijden met een volle batterij, ABS-systeem en elektrisch belt-driven (geen ketting dus). Begint vanaf 12500 euro ofzo... Als je er dan nog een verende zadel, voorvork, helm, tas, extra lader, extra batterij bij wilt zit je gauw aan 14-15000 euro. Vraag mij toch af wie in deze prijsklasse van pedelecs gaat shoppen. Diegene die in deze klasse vallen hebben volgens mij een elektrische bedrijfswagen van de betere merken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10691
@NTGSruler: dat zijn stevige prijzen :silly: Er zijn in België ook al een aantal fietsleasingsbedrijven actief, die vaak overeenkomsten hebben met grote bedrijven. Voor zo'n dure fiets zou dan al een groot deel van uw loon toegewezen moeten kunnen worden aan een bepaald mobiliteitsbudget, maar het kan zeker. Of veel particulieren dit zouden kopen? Geen flauw idee :think:

+++ Nog veel te doen in Assassin's Creed: Origins, ik kan er mij nog maanden mee amuseren :)
+++ Vanavond nog eens Toy Story kijken in een bui van nostalgie
--- Te warm in huis, geen zin om te gamen. Al wordt het komende dagen nog een stuk warmer... :dizzy:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10695
Sanity penguin wrote: 19 Jul 2022 10:34 --- Hoppa, positief getest op corona (opgestaan met keelpijn, verder voorlopig niets).
Dochter en vrouw hadden het al paar dagen dus was quasi onvermijdelijk. Zij twee dagen koorts gehad. Dochter al terug zo fris als een hoentje, vrouwlief nog veel hoesten :).

Vermoedelijk meegebracht uit Disney; the gift that keeps on giving :lol:
Veel beterschap.

Ik had gisteren in Noorwegen ook plots 38 graden koorts en keelpijn. Meteen een test gedaan, maar het is gelukkig toch negatief.

Dus even de laatste 3 dagen door komen met dafalgan en ibuprofen :p

Wel lastig, want ik word letterlijk bijna nooit ziek en nu dus net tijdens de duurste reis die ik ook gedaan heb.
Image