Re: Pronken met je Platinums

4279
#57 --> Spongebob Squarepants: Battle For Bikini Bottom

Image

Best nog goed mee vermaakt met deze. Je moest eigenlijk niets al te zot doen om het spel uit te spelen. Vooral zien dat je alle gouden spatula's vond en je hebt deze! Ahja, niks beat de nederlandstalige stem van Spongebob :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

4280
Fifa 20
Image
Mannekes, wat een miserie om dit te boosten. In totaal toch zeker een uur of 8 mee bezig geweest vandaag. Matchmaking is echt ruk. Ploegen worden tegen elkaar gezet met gelijke wins, of verliezen, enorm véél randoms die ertussen komen, en dan nog je proximity location afzetten, want anders lukt het ook niet. Constant switchen tussen verschillende accounts om zo eindelijk tot de laatste match te komen om draw te spelen en gelukkig in Divisie 4 geplaatst te worden.
Je moet dan nog een wedstrijd in die divisie spelen, en ja hoor, ik vond geen tegenstander! Gelukkig ééntje gevonden, uiteraard chem 100 rating 95 en 0-10 op mijn doos. Maar wat maakt het uit?

Platinum is eindelijk binnen en blij dat deze weer niet op 1 trophy van platinum blijft steken. Game reeds verwijderd en ik vermoed dat Fifa er niet meer in komt hier.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4284
Afgezien niet. Frustrerend omdat je niet matched, constant randoms, teams die niet matchen omdat de stats te veel verschillen, accounts wisselen, clubs opnieuw deleten.

In mijn hoofd een welverdiende f#@×k y+> naar dit type games waarvan de servers na 2-4 jaar sluiten en de online trophies voor eeuwig verloren gaan. Laatste trophy dat ik nodig had was een online trophy. Frustratie deels ook dat steeds meer games live-subscription worden gereleased met bijhorende online trophies. Ook frustratie voor mensen die later in een game stappen en de online dood is. Kijk maar naar jezelf en Tomb Raider bijvoorbeeld.

In real life 0,0% waarde dat ik dit nu gehaald heb, maar voor mezelf geeft het wel voldoening.

Nog een kleine edit: nadeel van live-subscription games is dikwijls ook als je later instapt dat je tegenstanders overpowered zijn waardoor soms trophies nog lastiger te behalen zijn. Deze laatste trophy hier in Fifa 20 was ook een voorbeeld van. Je wordt daardoor grotendeels verplicht van in het begin mee te zijn met een game en erbij te blijven ook aangezien de hype tegenwoordig is om een game barebones te releasen en gaandeweg te verbeteren.
En ik was weer los aant gaan :q:
Image

Re: Pronken met je Platinums

4285
Ja, helemaal mee eens. Had voor Tomb Raider ook ‘schrik’ om overpowered mensen tegen te komen, maar de online is zo dood als een pier. Daarom had ik hem ook al opgegeven. Maar gelukkig zijn jullie er nog. 😍
Ik was ook altijd later met nieuwe games starten dan iedereen, op MGS4 na.
Wel jammer want nu kijk ik ook altijd naar interessante games eerst of ze een multiplayer hebben, of live subscription. RDR2 of GTA zou ook iets voor mij zijn, maar ja. Zit nu ook al met Ghost of Tsushima binnenkort, waar ook wat multiplayer trophies te doen zijn.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4286
RDR2 heb je nog het voordeel dat je volledig op je eentje kan levelen en daarvoor niemand nodig hebt. Enkele online trophies kun je redelijk makkelijk met 3 doen.

GTA is wel iets anders. Als je GTA V bedoelt, met wat ik nu weet zou ik het nooit meer opnieuw doen. Weer een voorbeeld van er in het begin bij te zijn: er was bij de release van de game een glitch waar als je een race deed, je xp bleef stapelen en je door de ranks vloog. Destijds van geprofiteerd en moeiteloos rank 100 behaald. Ik kan mij niet voorstellen hoe lang dit zou duren tegenwoordig door normaal te spelen.
Image
cron