Daarnaast is op mijn PS4 bijna alles van die recente feed nu Killzone Shadow fall
Zou er een server shutdown aan zitten te komen?
Oh lord...NTGSruler wrote: 08 Aug 2022 11:47 Nieuwe game binnenkort!!
Press X for trophies!!
https://www.pushsquare.com/news/2022/08 ... -ps4-today
Ongetwijfeld ga jij hier een meer gefundeerde uitleg kunnen over geven. Maar naar mijn insziens heeft Sony dit volledig aan zichzelf te danken. Ze hebben dit toegelaten om bagger games platinum trophies te laten hebben, waardoor platinumhunters deze games massaal beginnen kopen zijn en Sony grote winsten oplevert.Kolm wrote: 08 Aug 2022 12:03 Het is echt erg... Normaal volg ik zo'n beetje de 'New games' sectie op PSNP om te weten wat er uit komt of bijna uit komt. Op die manier soms ook nog wel is leuke indie games gevonden. Maar nu... het gebeurt dat die lijst van 10 uit 8 keer dezelfde game bestaat voor andere regio's/platformen...
Had zelfs een keer dat ik de hele pagina van nieuwe games open deed waar er dan een stuk of 50 op 1 pagina worden getoond en zelfs daar kon ik maar 2-3 games vinden waarvan ik niet zeker wist dat het van die shovelware was.
Zoals iemand ergens op PSNP zei: Ik had niet verwacht dat het kon maar naast deze games zijn de Ratalaika games nog niet eens zo slecht, die bevatten tenminste nog iets van game dat je moet spelen...
Doet mij een beetje denken aan die Little Big Planet player created levels die puur gericht waren op het behalen van een aantal trophies.met0t0 wrote: 08 Aug 2022 18:40 Wow, ik dacht dat de korte games voor trohpies slechts een randfenomeen waren, maar het begint nogal schandalige proporties aan te nemen![]()
Die levels ken ik ook nog, al waren dat gelukkig levels in een games die verder ook heel wat uitdaging boden om de platinum te behalenFGras wrote: 09 Aug 2022 12:50Doet mij een beetje denken aan die Little Big Planet player created levels die puur gericht waren op het behalen van een aantal trophies.met0t0 wrote: 08 Aug 2022 18:40 Wow, ik dacht dat de korte games voor trohpies slechts een randfenomeen waren, maar het begint nogal schandalige proporties aan te nemen![]()
Simpel vraag en aanbod.![]()
Haha nice!Kolm wrote: 12 Aug 2022 22:56 De Spongebob remake krijgt een volledig nieuwe vervolg: SpongeBob Squarepants: The Cosmic Shake
https://blog.playstation.com/2022/08/12 ... announced/